جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۹۲)

سلام

۱. دو شب پیش از روزی که قرار بود دنیا آخر بشه شیفت بودم که یه خانمو با حمله عصبی آوردند. گفتم: توی خونه ناراحتی داشتین؟ گفت: داشتم فکر میکردم اگه دنیا آخر بشه چی به سر بچه هام میاد؟!

۲. خانمه گفت: سرما خوردم. بعد از یه معاینه کامل میخواستم براش نسخه بنویسم که گفت: من همه نوع دارو دارم. گفتم: پس اومدین برای چی؟ گفت: میخواستم برام آزمایش بنویسی!

۳. نسخه مرده رو توی دفترچه اش نوشتم و دادم دستش. وقتی داشت از در مطب میرفت بیرون برگشت و گفت: میگم توی برگه های زیریش که ننوشتی؟!

۴. میخواستم برای یه بچه نسخه بنویسم. به مادرش گفتم: چند سالشه؟ همراهشون رو کرد به مادر بچه که ساکت سر جاش ایستاده بود و گفت: به کوتریموکسازول حساسیت داره؟ مادرش هم گفت: نه نداره! و بعد هردوشون ایستادند و به من خیره شدند!

۵. دفترچه یه دختر ۲۰ ساله رو باز کردم و گفتم: مشکلتون چیه؟ مادرش گفت: چند روزه که «جیشش» میسوزه میخواستم براش یه آزمایش مدفوع (!) بنویسی!

۶. خانمه توی اواخر بارداریش پرسید: اگه دکتر گفته باشه میتونی طبیعی زایمان کنی و من سزارین کنم اشکالی داره؟!

۷. چندتا پسر حدود ۲۰ ساله زیر بغل یکی از دوستانشونو گرفته بودند و آوردند توی درمونگاه. گفتم: چی شده؟ یکیشون گفت: رگ دستشو زده. گفتم: ببرینش توی اتاق تزریقات من هم الان میام. رفتم توی اتاق تزریقات که دیدم بهیارمون هم رفت بالای سرش و گفت: بگذار زخمتو ببینم تاندونی چیزی آسیب ندیده باشه. سر بهیارمون که رفت جلو پسره یه سیلی محکم زد توی گوشش و گفت: من میخوام بمیرم تو نگران تاندونمی؟!

۸. پیرزنه گفت: سرگیجه دارم. نمیدونستم فشارم بالا رفته یا پائین اومده برای همین توی خونه یه لیوان آب قند خوردم و یه لیوان آبلیمو و اومدم!

۹. خانمه بچه شو آورده بود و گفت: این بچه الان یک ساله که هر ده دقیقه یه سرفه خلط دار می کنه!

۱۰. خانمه با لباسهای به شدت کهنه و رنگ و رو رفته بچه سه چهارساله شو آورده بود. لباس های بچه هم به شدت کثیف و کهنه بود. اما نکته جالب توجه مارک کهنه، کثیف، و پاره پوره لباس بچه بود که همچنان به بند خودش به لباس بچه چسبیده بود!

۱۱. خانمه بچه شو آورده بود و داشت بیماری شو توضیح می داد که بچه آروم گفت: بگو امتحان عربی هم داشته و نخونده!

۱۲. مرده پسرشو با دل درد آورده بود و می گفت: فکر کنم چون بعد از غذا خوابید غذاش هضم نشد!

نظرات 78 + ارسال نظر
ناناز شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://dokhmalenaz.blogfa.com

دکتر جون خیلی باحال بود کلی خندیدم ها هاه ا
لینکتون کردم که همیشه بهتون سر بزنم

ممنون از لطفتون

داش آکل سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

دکتر ترکیدم از خنده...
مخصوصا 4 ...

تلفظ ربولی رو هم میشه بگین؟ مال کدوم ولایته؟
خیلی حال کردم باهاش...

شما لطف دارین
ولایتو که شرمنده به اندازه کافی فحش شنیدم و بعد حذفش کردم
اما تلفظو میگذارم همون گوشه وبلاگ تا همه بتونن بخونن

یک جراح یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://1jarah.blogfa.com

سلام دکتر جان:)
7:
پسره ی بیشعور!
خیلی عصبانی شدم و همچنین ناراحت!

سلام
واقعا
اگه هنوز دوست دارین پزشک بشین باید به این چیزها هم عادت کنین!

irman جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

khodayish marizaye shoma nobarand!!!!

برای همینه که قیمت و نازشون هم بالاست دیگه!

یک داروساز جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

انشالله که هرگز حتی به فکرشم نیفتید.

امیدوارم

شیده جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://shedh91.blogfa.com

ممنون از حضور گرمتون

خواهش می گردد
مطمئنین که آدرستونو درست زدین؟

ستاره جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://razesukoot.blogfa.com

سلام
خب نت نیومدم اصلا! یه نگاهی به وبلاگ خاک گرفته ام که انداختین .... من از مشتری های تقریبا پر و پا قرص وبلاگتونم حتی اگه خواننده ی خاموش هم باشم

سلام
منتظر تکاندن خاک روی وبلاگتون هستم

یک داروساز پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام دکتر.
راجع به کامنت ندا، به نظر من میاد که پزشک نتونسته به تشخیص برسه، انقدر که توی ذهن من هست فکر می کنم با خودش گفته یا از معده ست یا عفونت برای هر دو دارو داده یا امپرازول رو برای ناراحتی گوارشی اون دوتای دیگه داده
به این خانم توصیه میکنم از مریضشون سوال کنه اخیرا از جایی نیفتاده مثلا توی آسانسور یه دفع سقوط نکرده پایین. و سوال کنه این درد پهلو با نفس کشیدن یا سرفه یا عطسه کم و زیاد میشه یا نه. و حتما حتما یه متخصص زنان خوب بره و یک متخصص داخلی (و لطفا اگر رفت دکتر همه علایمشو بگه حتی اگه به نظرش بیربط و معمولی میاد)

سلام خانم دکتر
نظرتون کاملا منطقی به نظر می رسه
توصیه اکید به ندا خانم البته اگه این کامنتو میخونن
راستی
اون کامنت خصوصی تون هم رویت شد
از لطفتون ممنون
گرچه امیدوارم هیچوقت ازش استفاده نکنم :دی

سارا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

نا امید نشین
منظورم این بود ک از اینکه همچین خواننده ی باهوشی!!! دارین ک اسم رو اشتباه میخونه نا امید نشین.


تقصیر منه که یه همچین اسم عجیب غریبی برای خودم انتخاب کردم

سایه خورشید پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://sayehyekhorshid.blogfa.com/



چقدر زیبا و جالب
یک سوال داشتم دردسرهای یک پزشک چیه؟

ممنون
کدومشو بگم؟
درآمدی که خیلی ها هنوز فکر میکنن افسانه ایه درحالی که دیگه نیست؟
یا سر و کله زدن روزانه با آدمهای مریض و مضطرب و نگران
یا سر و کار داشتن روزانه با انواع میکروبها
یا اجبار به جواب دادن به انواع سوالات دوستان و اقوام در سفر و مهمانی و به صورت تلفنی و ....
یا .....

شیده چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://shedeh91.blogfa.com

سلام
مورد ۴ احتمالا داشته تو ذهنش بهش فکر میکرده بنده ی خدا

سلام
حتما
نه که خیلی سوال سختی پرسیده بودم

ماتاو چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://matav.blogfa.com/

سلام
ممنون که بازم بهم محبت دارین...
دفعه پیش بی خداحافظی نرفتم... برای همه آدرس جدیدم رو گذاشته بودم... دوستای زیاد مث شما نیومدن... منم نخواستم اصرار کنم...
شما مث همیشه جالب می نویسید...
خیلی خوبه که هنوز همه چی رو مث گذشته حفظ کردین...
برقرار باشید...

سلام
خواهش
هرچقدر فکر کردم یادم نیومد آدرستونو جائی دیده باشم تا اینکه آدرس خواهرتونو پیدا کردم
به هرحال خوشحالم که همچنان می نویسین
ممنون

پشت کنکوری چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.i-am-confused.blogfa.com/

خوب بعضی وقتا آدم مجبوره کار هایی بکنه که دوس نداره.
بعدم من منظورم رقابت ناسالم بود

دقیقا
آهان از اون لحاظ

ستاره چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ http://razesukoot.blogfa.com

سلام دکتر خوشحالم بعد از این همه مدت که اومدم هنوزم پا بر جا هستین شاد و سلامت باشید

سلام
امیدوارم از این به بعد تند تند بیائین نه بعد از این همه مدت

yasna سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

سلام دکتر
کلا شما چی می کشی به خدا
بعد من واقعا موندم عربی درس میدی شما؟ تدریس خصوصی و اینا؟ یا دارویی میدی که عربی آدم خوب شه؟!! (یعنی من مردشم به خدا )

سلام
وا
یه دفعه بگو معتادی دیگه!
چی می کشی یعنی چه؟!
حالا این عربی که گفتی یعنییییی چه؟

حنانه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://roozhaie-motefavet.blogfa.com

11
از عسل نی نی هم بنویسید دکی

ممنون
چشم

دخترمهربون سرزمین احساس سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

سلام
اولا دشمنتون شرمنده دومم ممنون به خاطر جواب
همه به جز حداکثر پذیرفته می شود

سلام
خواهش می شود
منتظر خبر بعدیتون هستم

آدمک سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://my-daily-memos.persianblog.ir

اصلا شدید ... حالم بد میشه بدجور ...

موافقم

ندا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

میبخشید داره کم کم یه جلسه درمانی مجازی میشه, برای تشخیص عفونت معده تستی انجام نشده ومریض هم علامت مربوط به معده یا روده نداره (تستها همونه بود که گفتم), راستش چون داروها مال عفونت گوارشی بود ازتون پرسیدم, بهرحال مرسی از لطفتون برای ویزیت مجازی و شرمنده از مزاحمت مکرر
فقط تو رو خدا به مریضهاتون تشخیصتون رو بگید و علتی که داروها رو میخورند, تا اینجوری سر در گم نشند. بعضی وقتها حس میکنم دکترها فکر میکنند مراجع هیچی حالیش نیست! یا مراحل تشخیص پزشکی یه جور عملیات جیمزباندیه! قصد جسارت ندارم بیشتر گله از برخی همکاراتون بود بازم تشکر

خواهش میگردد
شرمنده که نتونستم کمکی بکنم

آدمک سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ http://my-daily-memos.persianblog.ir

inja ham k buye bimarestan mide :(
garche khah nakhah karemun unjas dg ... majburim :)

مگه از بوی بیمارستان بدتون میاد؟

سارا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

کامنت پشت کنکوری رو میخوندم بعد یادم اومد ک من اسمتونو اشتباه تلفظ میکردم
میگفتم: rioli hasankour
نا امید نشین دکتر جان
تا اینکه
اون پست دکتر فرانه رو یادتونه؟ ک یه لینک گذاشته بودن....یه سایت خارجی بود ک یه مسابقه بود و ویزیتورا نظرشونو در مورد نوشته های فرد مورد نظر میگفتن
شمام کامنت گذاشته بودین....و از اونجا بود ک فهمیدم اسمتون چ طور تلفظ میشه

عجب
ببخشین من ناامید نشم؟ یعنی چی اون وقت؟

sahar سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

salam Dr jan
khaste nabashid va merci.
dashtam fek mikardam cheghadr khub bud mariz hayi ke soozhe mishan raygan darman konid.
nazaretun chiye?
ye chiz dg! hame umadan goftan in khaterat kheili kheili khande dar budan vali man hamchin bardashti nakardam.hala moshkel az kiye shoma begid.
dar morede un khanum bardar kash migoftid mage bikari in hame dard bekeshi bad ham bache bozorg she va yadesh bere hame chio.be nazaram cesarean kheili khube.

سلام
ممنون
این کار امکانپذیر نیست چون من توی یه درمونگاه دولتی کار میکنم
به نظر من مشکلی درکار نیست هرکی سلیقه خاص خودشو داره
واقعا

پزشک تازه کار سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام
مریض بعد از فارنژیت، دچار ژنژیویت وسیع، بطوریکه کل مخاط دهان و زبان زخم و دردناک باشه، برای درمان و برای درد موضعیش چی می دین؟

سلام
در چنین مواردی من با شک به عفونت بی هوازی مترو میدم باضافه یه آنتی بیوتیک از خونواده پنی سیلین
برای دردش هم میتونین از شربت دیفن هیدرامین یا قرص های مکیدنی مثل لیکوفار یا آلتادین استفاده کنین

پزشک تازه کار سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام
می گم فلوکونازول رو با چه دوز، چه شکل دارویی و چند روز تجویز می کنین؟
در دوران کار تجربی تون پیش آمده در چه مواردی داده اید؟

سلام
فلوکونازول عمدتا برای بیماری های زنان به کار می ره که معمولا پیش من نمیان و ترجیح میدن برن پیش یه خانم دکتر
اما درمورد دوزش
برای کاندیدیاز دهانی حلقی روز اول 200 و بعد روزی 100 میلی
برای کاندیدیاز سیستمیک تا 400 میلی روزانه برای دو هفته
و توی عفونت واژینال یه سینگل دوز 150 میلی میشه داد

سارا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

سلام
1 بعد بچه های خانومه مصون از مرگ بودن ایا!!!
8 وااای چ خلاقیتی
12 بله بله دستگاه گوارشم در خوابی عمیق بود
منتظر بودم وقتی اعداد تموم شدن بعدش پ.ن شروع یشه

سلام
حتما!
واقعا

شرمنده انشاءالله پست بعد

ندا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

راجع به آزمایش کامنت ۵۰)
راستش بیمار علامت خاصی نداره
ولی یه دوره یه ماهه از داروهای
امپرازول ومترونیدازول و سیپروفیلوکساسین براش تجویز شده. شکایت مریض از درد پهلو بوده که cbc و سونوگرافی لگن و کلیه ها هم نرمال بوده. یعنی باید دوباره مراجعه کنه؟
بازم مرسی از لطفتون برای جواب

مطمئنین عفونت معده نداشته؟
چون امپرازول و مترونیدازولو برای عفونت معده میدن
به هر حال از نظر ادراری مشکلی نیست اما اگه بتونن با پزشک خودشون هم یه مشورتی بکنن که چه بهتر

مرجان-رشت دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام
خاطرات ایندفعه ای حسابی خنده دار بودن.فکر کنم گلچینشون کردین.

سلام
من به ترتیب مینویسمشون
ظاهرا این بار نوبت جالب انگیزناک هاش بوده!

افسون دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

برای پست که 12*
و راستش اگه مزاحمت یا هر چیزی دیگه ای تلقی نشه برای هر پست که کامنت میذارم دوست دارم ازتون واسه وقتی که میذارید واسه جمع کردن نوشتن مطالب تشکر کنم خوندنشون حال و هوای آدمو عوض میکنه

ممنون از لطفتون

ندا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام جناب دکتر. زحمتی براتون داشتم میشه لطف کنید و تفسیر این ازمایش رو بگید و اینکه برای این ازمایش انتی بیوتیک تجویز میشه؟(مربوط به خانوم متاهل ۲۹ ساله)

urine analysis

color : yellow
appearance : clear
specific gravity: 1.015
ph : 6
porotein,glucose,ketone,bilirubine,urobilinogen,blood/Hgb : negetive
wbc: 0-1
rbc: 0-1
epithelial cells: 5-6
bacteria : few
casts, mucus, crystal negetive


bacteriology

culture no grown after 24hrs

سلام
از نظر من این یه آزمایش کاملا نرماله و نیاز به هیچ داروئی نداره مگه اینکه خود بیمار دچار علائمی مثل سوزش ادرار و .... باشه که نیاز به دارو پیدا میکنه

شاه پری دختر بهار دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

یعنی این مورد اول خدا بود مردم از بس خندیدم کلا این دفعه ترکوندینا اقای دکتر
مورد 11 که منم بچه بودم همیشه دکتر میرفتم چون نمیخواستم فرداش برم مدرسه گواهی میخواستم ولی خداییش دکترا هم نامردی نمیکنن با اینکه میفهمن هیچیمون نیست گواهیو میدن دم همتون چیز

ممنون
البته نه همه شون

پشت کنکوری دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.i-am-confused.blogfa.com/

الان انقده ذوق زده شدم اسمتون رو فهمیدم
باور بفرمایید یکی از درگیر های من تلفظ اسم شما بود!
اونم اشتب شد طرف میره پیش زن دومش
در مورد پا هم باید بگم که خوب اگه پای آدم استخونی باشه به طوری که تک تک عروق پا قابل شمارش باشن(صنعت اغراق)وفتی باد کنه می شه اندازه یه پفک

ذوق زدگی تون مستدام
حالا اگه کنکورو خوب ندادین نندازین گردن اسم من؟!
جدی؟ خوب خدارو شکر مشکل من هم حل شد!
پس خیلی کلفت میشه!

بهاران یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

مثل همیشه همشون عالی بود. خدا قوت

ممنون

شیما یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ http://rozayekonkoriman.blogfa.com

سلام دکتر
روم به دیوار من دوران دبیرستان فوق العاده درسخون بودم طوری که ورزش بدترین نمرم بود!!!!!!!!!!
واقعا اینکارو میکردم.ا

سلام
ایول
پس هم درد بودیم!
البته من معمولا گواهی الکی نمیگرفتم
معمولا به خاطر نمره های دیگه ام دلشون به حالم می سوخت و یه نمره متوسط بهم می دادن :دی

مدیر کوچولو شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.modirkocholo.blogfa.com

خیلی باحال بود ای ول از این خاطرات بازم بذار

ممنون
چشم

پزشک تازه کار شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام، کپلت 500 میلی گرم آزیترومایسین را هم دیشب دیدم. در هر ورق 6 تا کپلت است که متناسب با دوز و میزان تجویز است که می گوییم روز اول دوتا و روزهای دوم تا پنجم روزی یک عدد.
موفق باشید.

سلام
ممنون از لطفتون

نگین شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://khateratebimarestan.blogfa.com

من واسه این پست کامنت گذاشته بودم فکر کنم ولی الان نیست!یا شما آپ نشدین یا من توهم زدم!!!!

مطمئنین همین پست بود آیا؟

فروردین دُخت شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

سلام
7-
8- قبول باشه!!!
11- الهـــــــی میخواسته نره مدرسه فقط!!!
12- معده ش هم خوابیده یعنی آیا؟!!! بیدارش میکردن بعد خواب ادامه کارشو میکرده خُب!!!

سلام
ایضا
آمین
فقط
فقط معده شو بیدار میکردن؟!

هلیا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://manvafardaham.blogfa.com

سلام آقای دکتر
این پستتوت عالی بود خودم از بس خندیدم از چشمام اشک اومد تازه 7و8 هم یادداشت کردم تا واسه دیگران هم تعریف کنم
راستی تو این پستتون خبری از عماد و عسل نبود چرا؟

سلام
ممنون از لطفتون
چون حرف جالب توجهی نزدند و کار قابل ذکری نکردند!

دخترمهربون سرزمین احساس شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

آپم اونم چه آپیییییییییی

چشم

مامان شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ http://namopa.blogfa.com

وای همهش عالی بود ...اصلا نمی تونم بهترینش رو انتخاب کنم .
کلی خندیدیم ....خانوادگی ....دکتر جان سر کارتون چه حالی می کنید ........چطوری جلو خندتون رو می گیرید جلو مریض ها ؟؟؟ وای سخته ...مثلا مورد 8

ممنون از لطفتون
نباید فراموش کنین که من فقط خنده دارهارو نوشتم
به سختی

دلارام شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://delaaram.persianblog.ir

1-واقعا نمیدونم چی بگم.
و در کل من هنوز به این نتیجه نرسیدم دکتر دکتره یا مریض دکتره؟!

فقط باید به عقل بعضی ها شک کرد
فکر کنم دکتر مریضه رو هم باید بهشون اضافه کنین :دی

یک دانشجوی پزشکی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

من پریروز تو کشیک دونستم بعضی ها فرق آزمایش ادرار رو با مدفوع نمی دونن

پس شما هم بالاخره متوجه شدین

شیما جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.rozayekonkoriman.blogfa.com

سلام دکتر
اون بچه شماره11مثل خودمه!
من همیشه گواهی میگرفتم که نمیتونم ورزشای سنگین انجام بدم بعد میدادم معلم ورزشم کلی حال میکردم که پیچوندمش بعد بجای 10دور زمین بسکتبال دویدن و60تادراز نشست تو یه دقیقه یه مقاله 5صفحه ای حفظ میکردم.ولی همیشه19.5میداد.
(حالا ورزشاهم چقد سنگین بودن!!!!!!!!!)

سلام
واقعا؟
من همیشه یکی از بدترین نمره هام مال ورزش بود!

فاطمه جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

مریضای این دفعتون کلهم تعطیلی بودن
برای شما ازخدای متعال خواستارصبرجمیلیم.

آمین یا رب العالمین

مژگان امینی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

باورتان می شود دفترچه ی همسرم فقط یک برگ داشت و آن هم نسخه ی قبلی رویش نوشته شده بود ما هم از دکتر خواستیم آزمایش را آزاد بنویسد!
البته ویزیت دکتر هم آزاد و فقط بیست و پنج هزار تومان بود.حالا شما هی درس نخوان و هنوز عمومی باش.

از طرف دکتر نسخه قبلی عذرخواهی میکنم
بیست و پنج هزار تومن؟ تهران که گردنه نداره!

علی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام
سوال اون پس 20 سالهه خیلی فلسفی بود!

سلام
آره بابا یه پا فیلسوف بود برای خودش!

مریم جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.1dabir.blogfa.com

خدایی عجب خاطراتیییییییییییییییییییییییی

واقعا!

پشت کنکوری جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.i-am-confused.blogfa.com/

عاقای دکتر من این گوشه وبتون رو خوندم ها ولی هنوزم نمی تون اسمتون رو بخونم!
یعنی نمی دونم چه جوری تلفظش می کنن

عاقا؟!
به این صورت تلفظ میشه
rabooli hasankoor

پشت کنکوری جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.i-am-confused.blogfa.com/

سلام دکتر
راستش ما هی یه مدت خاموش بودیم بعد گفتیم محض رضای خدا روشن شیم با نظراتمون دله یه دکتره"هنوز عمومی"رو شاد کنیم
این شماره 8 جالب بود
پیره زنه آخره خلاقیت بود ها
در مرود شماره 7 هم باید بگم
من که دکتر شدم در آینده"همه بگید انشالله"اگه کسی بخواد بمیره کمکشم می کنم
چه معنی می ده کسی که خود کشی کرده رو به زور زندش کرد؟
والا!

سلام
ممنون از لطفت خدا دلتو شاد کنه!
ممنون از نظرتون
به به چشمم روشن انگار دکتر نشده میخواین برین دادگاه و ....

دخترمهربون سرزمین احساس جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

آپم با عکسهایی که گفته بودم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد