جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

سیستم

سلام

از صبح امروز سیستم نسخه نویسی بیمه های روستایی و درمانی قطعه.

نسخه ها را طبق دستور شبکه روی کاغذ نوشتیم اما کسانی که میخوان برن پیش متخصص از صبح نشستن توی درمونگاه.

امیدوارم ربطی به موشک باران دیشب نداشته باشه.

نظرات 19 + ارسال نظر
لیمو پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 09:25 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com

حالا ربط داشت

چه عرض کنم؟

نگار یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام.منظور من روز بعد از حمله بود که تقریبا سیستم بیشتر ار گانها قطع بود.من برای شناسنامه رفتم و در کمال تعجب سیستم وصل بود.هیچ کسی هم نبود.

سلام. خب خداروشکر

نگار جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام.ولی من رفتم برای تعویض شناسنامه ام .سیستم کاملا وصل بود و و کارم ده دقیقه ای حل شد و تمام.راستی کسانی که شناسنامه قرمزها را دارید حتما برای تعویض اقدام کنید.چون تحویلشون سه چهار ماهه هست و هر چقدر دیرتر اقدام کنید بیشتر طول میکشه چون شلوغ تر میشه.

بله دیروز سامانه های ما هم تقریبا وصل بودند.

نرگس چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام جناب دکتر لطفا یکم توضیح بدین ربولی حسن کور یعنی چی،اون گوشه یه توضیح کوتاهی دادین ولی اگر ممکنه دوست دارم بیشتر راجبش بدونم

سلام
راستش توضیح بیشتری ندارم که اضافه کنم!
یه زمانی پیرمردهای فامیل وقتی میخواستن از یه نفر بدون بردن اسمش نام ببرن اینو میگفتن.
یک بار هم که گوگل کردم فهمیدم ربولی یعنی ای معلم. البته به زبان عبری

فرزان چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 05:13 ق.ظ

ممنون
از طرف محل کارشون آزمایش سالانه گرفتن،خود ازمایش دستمون نیست
فقط گفتن این دو مورد پایینن و باید ازمایش بدن مجدد

حقیقتا یکم ترسیدیم که نکنه مشکلی وجود داره

خواهش
نه بعید میدونم مشکل خاصی باشه.

مهربانو چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:48 ق.ظ https://baranbahari52.blogsky.com/

سلام
بله بله کاملا ربط داره
واای من از کامنت اخبار فوری و جواب شما قه قهه زدم

سلام
چند روز پیش گفتم وقتی سایت وصل شد پست جدید را میگذارم. حالا بلاگ اسکای راحت باز میشه و سایتهای نسخه نویسی نه!
خنده تون مستدام.

فرزان سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام آقای دکتر
معذرت میخوام اینجا سوال میپرسم
پدرم ازمایش خون دادن
RBCبالاوMCHپایینه
علتش چیه؟

سلام
درخدمتم
خیلی از مواقع نشونه کمبود آهنه بخصوص اگه mcv هم پایین باشه.

سامانتا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:00 ق.ظ

کامنت اخبار فوری و جواب شما وای با صدای بلند خندیدم
طرف با پرچم اوکراین اومده به ایرانی ها میگن‌چرب کنید

واقعا خیلی حرفه که با این چیزها هم شوخی میکنیم و میخندیم

Marjan Emami دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام، خدا به خیر کنه.

سلام امیدوارم

آذردخت دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:03 ب.ظ http://azardokht.blog.ir

سلام.
به اتفاقات اون شب کاملا مرتبطه. بعد از اتفاقات اینطوری پهنای باند شبکه‌های داخلی و سامانه‌های دولتی بسیار پایین میاد که جلوی حملات سایبری را بگیرند. ما هم در محل کار گرفتار بودیم.

سلام
هنوز هم کاملا درست نشده

نسیم دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 09:50 ق.ظ

همه چی به همه چی ربط داره دکتر

دقیقا

نگار دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 05:25 ق.ظ

خدا به خیر بگذرونه.

آمین

آتشی برنگ آسمان دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:12 ق.ظ https://atashibrangaseman.blogsky.com

تو این مملکت هر چیز بی ربطی به بقیه چیزا ربط داره

بله متاسفانه
خوش به حالتون که توی اون مملکتین!

ی یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 07:28 ب.ظ

دکتر تخصص بخون دیگه

دهه! دهه!


دیگه من پیرمرد تخصص میخوام چکار؟

لیلی یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:33 ب.ظ http://Leiligermany.blogsky.com

منم رفتم آزمایش خون بدم گفت سامانه سلامت قطعه. خانوم منشی گفت هنوز اسرائیل حمله نکرده اینترنت مون اینجوری شده

پس سراسری بوده

شکوه یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام آقای دکتر من از صبح میخوام یه نسخه بنویسم نتونستم فکر کر م چون به نظام پزشکی بدهکارم مشکل ایجاد شده چون از قبل عید پیامک تهدید آمیز برام فرستاده بودن حالا خوب شد شما گفتید و خیالم راحت شد تا بعد ضمنا سال نو مبارک هر چند دیره

سلام
نخیر ظاهرا مشکل سراسری بوده

پریمهر یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:52 ب.ظ https://parimehr.blogsky.com

سلام دکتر
خدا به خیر بگذرونه

سلام
امیدوارم

اخبار فوری یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 11:48 ق.ظ

سکه پنجاه میلیون و دلار امروز صبح شده هفتاد هزار تومن دلار هفتاد هزار تومنی تا آخر هفته صد هزار تومنه
چرب کنید که جنگ شروع شد.

دیگه بعد از این همه سال نیاز به چرب کردن هم نیست

تیلوتیلو یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:28 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام و روز بخیر
نه بابا چه ربطی داره
فعلا خوش خط بنویسید لطفا

سلام
امیدوارم
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد