جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

بار دیگر ...

سلام 

یه بار دیگه به مراسم جمع دوستان قدیمی رفتم. 

همون چیزی که بعضی ها بهش میگن امتحان دستیاری. 

هر سال از تعداد افراد آشنا کاسته میشه اما هنوز تعدادشون اون قدر هست که بخوام برم. هرچند دیگه قیمت آب معدنی و کیک و آب میوه شونو خیلی گرون کردن! 

خب دیگه شاید باید باور کنم که هنوز عمومی باید به همیشه عمومی تبدیل بشه!! 

پ.ن1: این کامنت خصوصی رو یه بنده خدا برام گذاشته. ازش اجازه گرفتم که ایمیلشو هم بگذارم. اگه دوست داشتین جوابشو اینجا یا توی ایمیلش بدین: 

سلام دکتر.مطالبتون خیلی با مزه و جالب بود.
یه مشورت هم میخواستم ازتون بگیرم که اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.ببخشیدا که اینجا اینو میگم.
من کارشناسی رادیولوژی خوندم و الان دارم طرحمو میگذرونم که تازه هم شروع شده.میخواستم برا کنکور سراسری 94 شرکت کنم که پزشکی بخونم.که در صورت قبولی همزمان هم میتونم یک سال باقیمانده از طرحمو برم.
و چون طرح رادیولوژی رو گذروندم بعد از فارغ التحصیلی از پزشگی دیگه لازم نیست که برم طرح پزشکی رو هم بگذرونم.یعنی یه جورایی سه سال صرفه جویی میشه.23 سال هم سن دارم.خواستم نظر شما رو بدونم که ایا به نظرتون این راه رو برم یا نه؟؟(راه دیگر=ارشد و دکترا یا اصلا شغل دوم)خیلی خیلی فکر کردم ولی به نتیجه قطعی نرسیدم.کاش این متنو میگذاشتید تا بقیه همکاراتون هم نظر بدن که نظر اونارم بدونم.خیلی خیلی کمک بزرگی میکنید.چون خیلی خیلی برام مهمه.شاید بپرسید هدفت چی هست که تو دو کلمه میگم پول و پرستیژ
ممنوووووون    maxpayne200682@yahoo.com  
پ.ن2: یکی از اقوام که شکر خدا دستش به دهنش می رسه و ایام نوروز امسالو توی یکی از هتل های گرون قیمت سواحل دریای مدیترانه گذروند (!) تعریف میکرد یکی از هموطنان عزیزمون که قبلش برای ایشون تعریف کرده برای سفر هرعضو خانواده اش شش میلیون خرج کرده رو موقع تسویه حساب نگه داشتند چون دیده بودند موقع خوردن غذا توی رستوران هتل قاشق و چنگال نقره هتلو بلند کرده! این قوم و خویش گرامی برام تعریف کرد که چطور اول قاشق و چنگال هتلو از چمدون اون مسافر درآوردند و بعد همه ایرانی ها رو نگه داشتن و یکی یکی چمدون همه شونو گشتند. درحالی که مسافرین اهل سایر کشورهارو که درحال ترک هتل بودند با کمال احترام راهی می کردند .... :(
نظرات 80 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

شاید هم یه روز اینجا نوشته بشه ماجراهای یک پزشک متخصص ...(حالا یه چیز)
امید چیز خوبیه !
پ ن 1:من خیلی ها رو دیدم بعد از اتمام یه رشته رفتن سراغ یه رشته دیگه اما همشون بخاطر علاقه بوده نه فقط پول و پرستیژ ! اینکه فقط بخاطر این دوتا باشه یه جوریه !
یعنی پزشکا انقدر پول و پرستیژ دارن !!!
پ ن 2: چقدر تاسف آور ! چرا واقها یعضی ها اینجورین !

بعید میدونم
به هرحال ممنون از لطفتون

رها پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ

اما شاید هم یه روز اون بالا نوشته بشه "ماجراهای یک متخصص ... (حالا یه چیزی)"
به هر حال امید چیز خوبیه !
خیلی هارو دیدم که بعد از اتمام یه رشته می رن سراغ رشته دیگه، اما جالب اینجاست اکثرشون بخاطر علاقه بوده نه فقط پول و پرستیژ!
این فقط پول و پرستیژ خیلی یه جوری بود.
پ ن 2 : خیلی تاسف آوره ! واقعا چرا اینجوری می کنن !

بعید میدونم
به هرحال ممنون از لطفتون

دانشجوی پزشکی یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ

به نظرم کساییکه زیاد تو پزشکی موفق نبودن بقیه را از اومدن به این رشته نهی میکنن.
اکثر پزشکای موفق بچه هاشونو تشویق میکنن که پزشک بشن.

امیدوارم شما فرزندتونو به پزشک شدن تشویق کنین

ناراحت جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام منم رادیولوژی میخونم چن بار به فکر انصراف یا دوباره کنکور دادن افتادم ولی اینا همش بخاطر اینه که علاقه به درمان دارم بنظرم آدم وقتی به کسی کمک کنه تا خوب بشه حس خوبی بش دست میده.اینم بگم پزشکی تو جامعه خیلی پرستیژ داره درسته ممکنه تو سالهای دانشجویی و رزیدنتی درآمد پایین باشه ولی بعدش عالی میشه.شماها که پزشکین یعنی خودتون هیچوقت هیچ روزی واقعا به پرستیژ فکر نکردین که برای مکس پین بخاطر حرفش متاسفید .بهش میگین وارد این رشته نشو مطمین باشین اگه شما هم جای ما بودین و پزشکی رو فقط بخاطر شرایط بدی که تو دوران کنکور براتون پیش اومده قبول نمیشدید تا آخر عمر حسرت پزشک شدن تو دلتون میموند، پس خوشحال باشین.تو رشته ما و بقیه رشته های پیراپزشکی واقعا داره تو سرشون میخوره و جای پیشرفتی برای دانشجوها نمونده.دکتر شما هم ایشالا همیشه موفق باشین.

سلام
قبول دارم که وضعیت دانشجویان و شاغلین رشته های پیراپزشکی اصلا در شانشون نیست
ممنون از لطفتون و موفق باشید

yasaman یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ق.ظ

پ.ن2: oooooooooooh ooooooooh

واقعا

مهسا شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ http://med90mahsa.blogfa.com

خاله منم امسال آزمون داد.اونکه میگه عمومی موندن براش یه عذاب الیم ه.دعا میکنم شما و خاله م قبول شین.
امسال قبول نشه دیگه افسرده میشه.اونو که میبینم از آینده م ناامید میشم

بهتره دیگه فقط برای خاله تون دعا کنین از ما دیگه گذشته!

[ بدون نام ] شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
بنظرم هرکس تنها و تنها خودش میتونه برا خودش تصمیم بگیره منم تو یه همچین موقعیتی گیر افتادم مشورت خواستم هرکی یچیز گفت آخرش گیج شدم و تصمیم درست نگرفتم الانم مث چیز پشیمونم.....
یه زمونی دگمه پرهن سرباز ایرانی از طلا بود اما حالا به چه روزی افتادیم از بس هی از چار طرف دنیا بهمون حمله شد از مغول و افغان و عرب گرفته تا اسکندر مقدونی فک کنم نسلامون قاطی شدن و اصالتمون ازبین رفت اسلام نابم که نتونست تغییرمون بقول خواننده گرامی وای بحالش رسواش می کنم من

سلام
کاملا با شما موافقم
حداقلش اینه که درنهایت آدم کسیو به خاطر تصمیم اشتباهش سرزنش نمی کنه به جز خودش

فاطمه شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام.
ی سوال :دانشگاه ازاد مقطع دستیار پزشکی نداره,آیا؟؟؟

سلام
تا جائی که من میدونم نه

دندونپزشک جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ http://dehkadeh1392.blogfa.com/

سلام خیلی خاطراتتون جالب بود برای همین بینندگانتون زیادن خوشحال میشم به منم سر بزنید

سلام
شما لطف دارین
مزاحم میشم

سهیلا جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.parsa8789.niniweblog.com/

سلام اقای دکتر
خوبین؟ خانواده خوبن؟
والله من و همسرم هر دو متخصص ایم ...هر روز یه قانون جدید میذارن..برای تازه فارغ التحصیلا شدیدا سخت گیری هست. من اینور ایرانم و همسرم اونور ایران. صدامونم به جایی نمیرسه..
اینقدر همه جا فول متخصص شده که ادم خودش خجالت میکشه...
اوای دهل شنیدن از دور خوش است.
پول درمیاری درنهایت ولی همه چیتو از دست میدی

سلام خانم دکتر
خوش اومدین
این که هر روز یه قانون جدید میگذارنو کاملا موافقم و به نظر من همین یکی از دلایل خیلی از مشکلاته چون به هیچ عنوان نمیشه به پایدار بودن چیزی امید داشت
ممنون از نظرتون

مهران جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com/

رفیق بی کلک عمومی
مگه چشه عمومی؟من چند روز پیش بعد امتحان دستیاری با یه پزشک هنوز عمومی صحبت میکردم میگفت حاضرم 100 تومن بدم فقط یه عنوان متخصص حالا هرچی بخوره زیر مهرم و همین کار الانم رو بکنم الان حدود ماهی 15 تومن در ماه دارم ولی متنفرم ازینکه یه فرد از قشر پایین دهنش رو یه وری میکنه میگه عمومی هستی تخصص نداری؟!
بهم اکیدا توصیه کرد با مدرک عمومی مطب نزن چون دیگه ادامه تحصیل نمیدی
اون دوست عزیز که گفت قبول نمیشم و ایشالا که شما با یه نمره بالای 400 قبول بشین
امتحان دستیاری امسال اسون بوده ها

ماهی 15 میلیون درآمد داره؟
من اگه جای اون بودم که دیگه کتاب قصه هم نمی خوندم چه برسه به درس!
کجا کار می کنن مگه؟

آسیه جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

نه آقای دکتر با شما نبودم اولش نوشتم " پ ن 1 و پ ن 2

راستی لطفا تو پست بعدی از عسل ناز نازی هم بنویسین ممنون

فهمیدم بابا محض شوخی بود
چشم

صدای قلم2 جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ق.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

در کدوم مورد آیا؟

morteza جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com/

سلام
مبارک باشه دکتر
من فکر میکنم قضیه ی ایمیل به امتحان دستیاری مربوط باشه، یه جورایی مثلا دستیاری رادیولوژی اگه رادیو قبول شدین شیرینی اول رو من میگیرم
وگرنه دیگه الان همه میدونن که پول و پرستیژ تو چی هستش!
پ ن 2 : اصولا ما همیشه باید یه جوری زرنگ بازی مونو دربیاریم دیگه!

سلام
وا شما هم آدرس وبلاگتون عین آدرس وبلاگ منه!
نه بابا از این خبرها هم نیست

حسین پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام دکتر
پ.ن 2 خیلی ناراحت کننده بود !
یه سوال هم داشتم ، آیا دوران علوم پایه اهمیت زیادی داره یا نه؟ برا تخصص میگم ! تشکر

سلام
واقعا
درواقع نه
مهم نمره امتحان تخصصه. اگه دونفر شرائط مشابهی داشته باشند و فقط یکیشون باید قبول بشه میرن سراغ نمره امتحان پره اینترنی و بعد علوم پایه

آسیه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام آقای دکتر

ایشالا که تو امتحان قبول بشین

پ ن 1: من از کارتون خیلی خجالت کشیدم بخاطر پول و پرستیژ میخواین پزشک بشین ؟؟؟؟ واقعا براتون متاسفم


پ ن 2:این جور آدما آبروی هر چی ایرانیه بردن

سلام
ممنون اما فکر نمی کنم
یه لحظه گفتم با منین!
واقعا

آنا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.gandom1359.persianblog.ir

از پ.ن دوم من خجالت کشیدم....

حق دارین

مونا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ق.ظ

خب مث اینک این بیمار با موفقیت منیج شد و به کمیته مورتالیتی موربیدیتی پاش باز نشد.دکتر یه کیسه دیگه گراند کنید تا بزنیم دسته جمعی چپ و راستش کنیم

بله شکر خدا

هدهد پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ق.ظ

من نگفتم که شما گفتین با توجه به نظرات بقیه گفتم[:S011

خبرنگار پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ق.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

امسال نشد سال بعد

آره بابا

نرگسی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام
ایشالله قبول بشین
اینجاست که باید بگم:
ببین ما با کیا شدیم هموطن

سلام
ممنون اما بعیده
واقعا

عاطفه چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

نه آقای دکتر منظورم این بود که حقوق پسرخاله ام بیشتره نه داداشم

فهمیدم بابا!

تولیپ چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ http://mytulip.blogfa.com


عجب دزد ناشی بوووووده
از ما ایرانیا بعیده اینجوری دزدیا....ما معمرلا حرفه ای تریم
البته بلانسبت شمت

هاهاها
جالب بود ممنون

وانی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ق.ظ

ای وای خب من چه بدونم رادیولوژیست معمولی و متخصص با هم فرق دارن! یه بیماری روانی خیلی شایع هست تو ایران که هرگز فراموش نکن. حسادت بی دلیل! یعنی طرف استاد دانشگاهه می گه خارج بده ولی بچه هاش دارن خارج درس می خونن! بیماری دیگه داریم که هی می گن تحصیل بده و حالا که تو زرنگی و اصرار می کنی جهنم بیا روی فلان موضوع کار کن و تو پول مواد می دی و ماه ها زحمت می کشی وقتی آخرین دیتاهاتو گرفتی، فرداش می بینی مقاله به اسم خودشون چاپ کردن و حاضر نشدن حتا نفر آخر اسمتو بنویسن! بیماری نق زدن و همیشه ناراضی بودن با بیماری تظاهر به نارضایتی فرق داره! یعنی حاضرن بگن ویتامین و ورزش خطر مرگ داره که مبادا یه لحظه طعم سلامتی رو بچشی! عقده ها متنوع هستن ولی ما این جا نظرمونو گفتیم . من تاکید کردم به لذت های متفرقه زندگی بسته به علاقه ات .زندگی و خوشبختی فرمول نداره سعی کن حس خوشحالی و خوشبختی رو بدست بیاری به هر روش و هر قیمتی به جز آسیب رسوندن و ضایع کردن حق دیگران. نسخه ی زندگی هیچ کس مثل اون یکی نیست. به خدای خودت توکل کن تا ببینی چطور به سمت بهترین ها سوقت می ده.. چه به جلو حرکت کنی چه از صفر شروع کنی، ایران جای مناسبی نیست! حرف و مثال زیاد دارم ولی هیچی بد نیست به شرط این که دوست داشته باشی. واسه خاطر بی اعصاب هایی مثل من هم اگه روانپزشکی خوندی اجرت با خدا..

ممنون از نظرتون
قابل توجه جناب مکس پین

سوگل چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ http://farda91.persianblog.ir

با عرض معضرت از شما ، خطاب به اون اقا میگم اگه یه اپسیلون عقل داشته باشه نباید دنبال پزشکی بره ، عقل هم نداشته باشه اگه یه اپسیلون خودشو دوست داشته باشه بازم نباید بره ! البته من خودم دانشجوی پزشکی ام :))

سلام بر دوست هم درد!
ممنون از نظرتون

نکتارین چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ http://cottagediary.mihanblog.com

وای وای ابروی همه ی ایرانیا برده

واقعا

هدهد سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ

من موندم چرا میگید حقوق پزشکى کمه بالا یه تومن نیست من که الان طرحم رشته ام علوم ازمایشگاهیه حقوق پایه ام یه تومن اونم بدون اضافه کارى و مزایاى دیگه کم لطفى نکنید دیگه یعنى به شما کمتر از ما میدن نمیدونم اگه اینجوریه که میگید خیلى بده که اما بگید تو ایران هر مجوزى میخوان بدن به پزشک متخصص میدن بنظر این انصافه دکترا علوم ازمایشگاهى برداشتن از اونور مجوز به پاتولوژیست میدن یا مجوز رادیولژى ..در کل تو ایران به رشته ها جز پزشکى بها نمیدن یا رشته حساب نمی کنند
اما بنظر من باید واسه پزشکایی که دولتى کار میکنن از همه لحاظ تأمین بشن مثل کارمند شرکت نفت خلاصه که هیشکى از وضعیتش اونجورى که باید راضى باشه نیست

دکتر من ١٠٠٠بار اینجا رو چک میکنم از وقتى با وبلاگتون اشنا شدم خیلى کم خاطره مینویسن
ایشالا قبول میشین
ببخشید پراکنده نوشتم .

من گفتم حقوق پزشکی بالای یه تومن نیست آیا؟
1000 بار؟ پس بگو این همه بازدید کننده این وبلاگ از کجا میان؟! ممنون از لطفتون

پرنیان سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

دغدغه
نهههههه اون کامنت من نیست


نیست؟

صدای قلم2 سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

سلام
با مطلب جدید به روزم

سلام
مزاحم میشم

طاها سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
آخه این چه کاریه؟!فکر کرده اونها هم مثل کشیش بینوایان رفتار میکنن؟این همه پول داده رفته اونجا و همچین کاری کرده؟
آخه شرف لامصب قیمتش باید خیلی بیشتر از این چیزا باشه...

سلام
چی بگم؟
باز اگه ژان والژان همه نقره هارو برد به جز شمعدان ها این بابا فقط یه قاشق و چنگال بلند کرده!

شکلات سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

اصن این روزا پی اچ دی به چه درد میخوره؟

شما میخوای نونت تو روغن باشه بگرد دنبال یک عدد " دی اچ پی" :) (دختر حاجی پولدار)

)

از این دی اچ پی ها سراغ ندارین؟!

عاطفه سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
من دعا میکنم ایندفعه قبول شید...
واما جواب اون کامنت من پزشک نیستم یه دانشجو هستم که مدت ها کنکور میده واسه قبول شدن توی رشته ی پزشکی...اگه دنبال پول هستید همین رشته ی خودتون خوبه البته رشته های دیگه هم هست اینو به عنوان یه رقیب نمیگم!!!باور کنید حقوق داداشم که الان رزیدنت از پسرخاله ام که شغل آزاد داره بیشتره اون درس زیادی نخونده ولی داداش من عمرشو پای درس خوندن گذاشته...تو این دوره زمونه هم پرستیژ واسه کسی هست که پول بیشتری داره نه یک پزشک متاسفم که اینو میگم ولی واقعا اینطوریه...باور کنید شما توی رشته ی خودتون هم پولدار میشید هم پرستیژ داره!اینو مطمئن باشید اگه ادامه بدید....ولی در آخر نظر خودتون مهمتره....خیلی هم خوشحال شدم که حرفای کلیشه ای نزدید مثل این که میخوام پزشک بشم واسه نجات جون آدما....

سلام
ممنون اما بعیده
خب اگه حقوق داداشتون بیشتره که نشونه بهتر بودن درس خوندنه که!

شکلات سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

اجازه؟یه چیزی یادم رفت:)
پزشکی بخونی حتی اگه همون سال اول هم دستیاری قبول بشی باید به این فکر کنی که تا سی و دو - سه سالگی حقوقت قرار نیست از یه تومن بالا تر باشه..... هرچند هیچی برای ده سال دیگه قابل پیش بینی نیست....

نمیدونم والا...آقای دکتر اگه یکی خیلی فعال و درسخون!!! باشه ، میشه عمومی رو شیش ساله تموم کنه؟ یا حتی کمتر؟

دقیقا
توی علوم پایه اگه معدل بالا باشه میشه واحدهای بیشتری گرفت اما بعد از اون باید کورس ها و بخش هارو طبق زمان تعیین شده بگذرونین و عملا امکان جلو زدن از کلاستونو ندارین

شکلات سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:01 ب.ظ

به نظر من امتحان کن ، چیزی رو از دست نمیدی که....
امتحانش مجانیه...

یک سال تو اولا ی جوونی چیزی نیست حتی اگه نتیجه ی دلخواه رو هم به دست نیاری ،ولی اگه به خاطر نظر بقیه بیخیالش بشی بعد که بیست و شیش - هفت سالت شد، هی افسوس میخوری که چرا شانسمو امتحان نکردم و خیلی سخت میتونی خودتو به خاطر کم کاری هات ببخشی....

حالا شاید وقتی پزشکی قبول شدی و رفتی تو جَوِش، ببینی همچین آش دهن سوزی هم نیست، ولی.....

حالا که بحث علاقه وسط نیست، به نظر من بخون واسه دارو سازی

ممنون از نظرتون

Rojin سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

ای بابا آب معدنی و کیک هم خودتون باید حساب کنین؟ اینجا امتحاناش ۸ ساعته است دیگه خودشون از خجالت اب و دون در میان.

به نظر من ۱ ماه برن توی بیمارستان و به اندازه یک اینترن توی بیمارستان باشن و پا به پاش کار کنن اگه واقعا علاقه داشتن برن دنبالش. مساله پولش نیست مساله اینه که ممکنه این آرزو برای همیشه تو دلشون بمونه. الان تکلیف خودشون رو روشن کنن. مردش هستی بسم الله

از این ماجراها که تا دلتون بخواد اینور دنیا ما شاهدیم. قوم عجوج مجوج

منظورم همون پول ثبت نام بود وگرنه خوراکی هاش مجانیه
قابل توجه مکس پین خان!
واقعا؟ راستی شما هم مدتی پیش ترکیه بودین به سواحل دریای مدیترانه (!) هم رفتین؟

سارا سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ق.ظ

با سلا م یک سوالی دارم آیا امکان باز کردن لوله بسته شده توبکتومی وجود داره یکی از آشنایان م خانمی چهل و دو ساله است هفت سال پیش اینکارو کرده شانس موفقیت چقدر است

سلام
بله ممکنه اما با یه عمل جراحی نسبتا سخت
هرچقدر هم مدت بیشتری از بستن لوله ها گذشته باشه احتمال موفقیتش کمتر میشه
البته الان که قراره دیگه رایگان این کارو بکنن

پونی سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

منو بگو از آوردن مسواک و تاید از هتل عذاب وجدان دارم!

مسواک و تاید آوردین؟!!
نه بگو که شوخی می کنی بگووووووووووووووووو!!!!

پرنیان دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ

ببخشید اسمم یادم رفت!

خواهش می گردد

[ بدون نام ] دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

یکی به من بگه پول پرستیژ کدوم رشته تضمین شدست؟ اصلا مگه تو درس خوندن پول و پرستیژ هست؟
دیپلم ردی های بازار پول و پرستیژشون از همه بیشتره
در ضمن تو اکثر رشته های دیگه اولین دقدقه آدم استخدام شدنه میزان در آمد پیشکشش

دقیقا استخدام دغدغه مهمیه

علی دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام.از همه ی دوستان مخصوصا مونا وانی پرنیان زهرا سارا و...ممنون بابت رهنماییاشون.یه تشکر ویژه هم خدمت آقای دکتر..
البته خدمت وانی هم که میخواست کتکم بزنه عرض کنم که اون قسمتی که فرمودید< یاد رادیولوژیستی افتادم که چند ساله اومده شهر ما ساکن شده و دستگاه های خاص رادیولوژی دندون پزشکی آورده و یکه تازه و پول پارو می کنه. پس هر جا که هستی می تونی پیشرفت کنی>اون شخص متخصص رادیولوژی بوده نه همکار ما ! یعنی اول عمومی خونده بعدم تخصص رادیولوژی (که از تاپ ترین تخصص هاست).پس بایدم پول پاره کنه.تازه تو اون بیمارستانی که دارم کار میکنم همین مشورتو از یه متخصص رادیولوژی گرفتم که بهم گفت مگه از زندگیت سیر شدی که میخوای این کارو بکنی.اگه دندونپزشکی بری باز خوبه.در کل به این نتیجه رسیدم که هیچکی از وضع خودش راضی نیست.در ضمن خدمت همه دوستان هم عرض کنم که دیگه اینقدرم شکست نفسی نفرمایید.یادش بخیر ترم اولی که رفتیم دانشگاه بحث خوندن پزشکی شد و یکی از استادای رشته خودمون که الانم پروفشور فیزیک پزشکی شده بهمون گفت که الان تنها چیزی که از پزسکی مونده کلاسش هست.میخوام بگم که حداقل اگه میگید پول نداره در مورد پرستیژ شکست نفسی نفرمایید.چون یه چیز نسبی هست.ولی در کل به این نتیجه رسیده بودم که این راه ارزششو نداره و با صحبتایی هم که اینجا شد یه مهر تایید روش کوبیده شد.از همتون ممنون.البته اگه بازم نظری داشتید استفاده میکنم.

خب خدارو شکر که با کمک دوستان یه نفرو نجات دادیم!!
قابل توجه وانی

پندار دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ http://neat.persianblog.ir/

ایمیل کسی که میخواست پزشکی بخونه
max payne
بود
منم از آرایه ی کلام استفاده کرده و گفتم
پزشکی مساوی = max pain

آهان از اون لحاظ

سارا دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام آقاى دکتر امیدوارم تخصص قبول بشید خب شما کار هم میکنید و این شرایطو واستون سخت میکنه.
در مورد کیسى که نوشتید کم نیستن پزشکهایى که قبلا رشته دیگه اى خوندن...انتظار داشتم بگه علتش علاقست اما پول و پرستیژ...به هرحال بنظر من اگه بعد قبول شدنت خوب تلاش میکنى برو چون اگه متخصص بشى ارزششو داره اگه نه...
کاش همه تخصص قبول بشن من هنو درسم تموم نشده نگران دستیارى ام

سلام
ممنون از لطفتون

[ بدون نام ] دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

پ ن ۱:پزشکی فبل از پولو پرستیژش 7سال درس خوندنو زحمت داره،من امروز امتحان بیو2داشتم و 1هفته س که نخوابیدم تازه با درس خوندن در طول ترم...
استادمون میگن:توش خودتونو کشته بیرونش مردمو!!!
حالا هرجورکه مایلن دیگه!
انشالا امسال دستیاری قبولین دیگه حتما دکتر.
راستی دلمون واسه خاطراتتون واقعا تنگ شده

کاملا با استاد محترمتون موافقم
ممنون اما بعید میدونم
ای بابا حالا خوبه یه پست خاطرات نداشتا!

علی دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

ممنون آقای دکتر.خیلی لطف کردین
از همه ی دوستان هم بابت راهنماییشون تشکر

خواهش می گردد

زهرا دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.roozhaie-zendegi.blogfa.com

سلام
من ترم آخر از پرستاری انصراف دادم و مجدد کنکور دادم.
الان سال 5 هستم!عاشق رشته پزشکی ام و با همه سختی هاش دوستش دارم.هرگز حتی یک بارم از راهی که اومدم و خیلی هم سخت بوده پشیمون نشدم!
ولی چنین توصیه ایی به شما نمیکنم!
قبول شدن تو پزشکی سخته!دوره دانشجویی سختی هم داره و عمومیش هم که اصلا نمیشه روش حساب کرد!تخصص قبول شدنش هم مستلزم اینه که از خیلی چیزها بگذری و درس بخونی!!
اینکه شما چند تا راهو ردیف کردین و کنارش پزشکی رو هم گذاشتین یعنی آن چنان هم عاشق و دلباخته نیستین!به نظرم اگر علاقه ایی پشت این کارتون نهفته نیست تو رشته خودتون ادامه تحصیل بدین!

سلام
ممنون از نظرتون
اما خودمونیم کار خطرناکی کردینا!

وانی دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ق.ظ

خیلی دوست دارم قبول شین ولی وقتی یاد چهار سالی که از جیب باید بخورین و از دور هم بودن با خانواده محروم شین یه کم نظرم عوض میشه و می گم هر چی صلاحه. و خطاب به دوستمون که اگه دکتر ربولی با پرستیژ چند جا کار می کنن چون قدیمی هستن و جا افتادن تو کار و زمان شما ممکنه این ها نباشه. دکتر چرا جوونا اشتباه فکر می کنن وقتی برعکس زمان ما ، الان دنیای اطلاعاته

این یکی از منطقی ترین کامنت های این پست بود
ممنونم

وانی دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ

بهتره رادیولوژی اتو ادامه بدی و خیلی بهتره اگه می تونی از ایران بری. یاد رادیولوژیستی افتادم که چند ساله اومده شهر ما ساکن شده و دستگاه های خاص رادیولوژی دندون پزشکی آورده و یکه تازه و پول پارو می کنه. پس هر جا که هستی می تونی پیشرفت کنی راجع به باند بازی و خریدن سوالات آزمون دستیاری هم فکر کن و در کنار همه ی این حرفا یه کم به زندگیت فکر کن بهترین سال های زندگی ات داره می ره پس به جلو حرکت کن. اگه لیسانس بمونی و شغل معمولی تری داشته باشی و به ورزش و مسافرت و نقاشی و موسیقی و .. بپردازی و لذت ببری برنده ای
دکتر کاش این شخصو بدن دست من تا جون داره کتکش بزنم مغزش جابجا شه بفهمه پرستیژ و پول و آرامش و رضایت یعنی چی

ای بابا همین حالا از کامنت قبلی تون تعریف کردم حالا این یکی .........

مونا دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ

کار واقعا اشتباهیه اگه بره پزشکی الان 23سالشه وقتی تموم میشه 30سالش شده و نصفه موهاشم سفیده تازه پول که هیچی پرستیژ هم نداره شرمنده حرف درستی نیست من الان خودم درسم داره تموم میشه ولی کلاس یه دانشجو از عمومی بالاتره
بنابراین کلاس عم نداره پول که خیییلی جون بکنی اندازه یه کارمنده لیسانسه درمیاری
احیانا اگر تخصص هم بگیری که چهارساله اس و نهایتش ماهی 650ت میدن بهت بعدشم باید بری طرح دوبرابر سال تحصیل کلا بد بختی
وقتی که 45سالت شد تازه استیبل میشی بعدشم انقدر غرق تو

پول میشی که خودت و خانوادتو و خدای خودتو فراموش میکنی
کاش جلوی این تصمیم نادرستت گرفته شه
این حرف دل یه دانشجوی سال شش پزشکیه

شما هم دقت کردین کلاس یه دانشجو از عمومی بالاتره؟
چرا واقعا؟

پندار یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ http://neat.persianblog.ir/

ای کسی که پزشکی رو میخواهی :
اینو بدون
پزشکی = max pain
ما دیگه این راهو رفتیم میدونیم. باید خوره ی پزشکی باشی تا خوشت بیاد..

ممنون از نظرتون
اما حالا چرا مکس پین؟!

گل پونه یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام دکتر
چرا از عماد نمینویسین؟تازه حداقل از یکی از مرضا مینوشتین
بنظر من رشته خودشون ادامه بدن خیلی بهتره چون در رشته پزشکی درس خوندن باید دروس دبیرستان از فیزیک و ریاضی تا اون عربیو باید مسلط بود اگه اینطورن خوبه وگرنه یکسال از عمرش هدر میره
پ ن2 واقعا شرم اوره اصلا دوست ندارم چیزی بگم

سلام
چشم
ممنون از نظرتون
واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد