جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۹۴)

سلام

۱. هرچقدر به یه دختر چهار پنج ساله گفتم دهنتو باز کن ببینم فایده نداشت. چند لحظه مکث کردم و بعد یکدفعه گفتم: یه وقت دهنتو باز نکنیا! یکدفعه دهنش به طور کامل باز شد!

۲. به خانمه گفتم: بچه تون تا حالا آمپول زده براش بنویسم؟ بچه گفت: من آمپول نمی زنم میدونی چرا؟ گفتم: چرا؟ گفت: آخه سر سوزنش تیزه!

۳. پیرمرده گفت: داروهائی که الان برام نوشتین از داروخونه گرفتم. بی زحمت ببینین درستند؟ نسخه شو نگاه کردم و گفتم: داروهاتون درسته اما از این قرص یه بسته بهتون کم داده. دست مشت کرده شو باز کرد و بسته قرصو از توش درآورد و گفت: آفرین!!

۴. خانمه شرح کامل مریضیشو داد و گفت: یه بچه شیرخوار هم دارم. موقع نوشتن نسخه گفتم: راستی گفتین بچه هم شیر می دین. گفت: نه شیرخشک می خوره!

۵. برای یه دختر شش هفت ساله نسخه نوشتم. گفت: برام آمپول هم نوشتین؟ گفتم: نه لازم نیست. پدرش گفت: بیزحمت حداقل یه آمپول تقویتی براش بنویسین وگرنه امشب ولمون نمی کنه!!

۶. به یه پسر هشت ساله گفتم: کجات درد می کنه؟ گفت: همون جائی از گلو که آدمو باهاش خفه می کنن!

۷. یه خانم باردار جواب آزمایشاتشو آورد. بهش گفتم: باید دارو بخورین. گفت: پس برم دفترچه امو بیارم. وقتی برگشت گفتم: دیگه هیچ ناراحتی نداشتین؟ گفت: نه فقط از وقتی رفتم و دفترچه رو آوردم پام هم درد گرفته!

۸. به خانمه گفتم: آمپول براتون بنویسم؟ گفت: اگه میخواین خوب بشم بنویسین!

۹. به مرده گفتم: دکتر بهتون گفت قرص قندتونو قطع کنین یا خودتون خودسرانه قطع کردین؟ گفت: این دیگه تشخیصش با منه!

۱۰. میخواستم برای خانمه نسخه بنویسم که گفت: راستی شاید حامله هم باشم. گفتم: جلوگیری نمیکردین؟ گفت: من فقط ماه اول ازدواجم جلوگیری کردم!

۱۱. به مرده گفتم: بچه تون دیگه هیچ ناراحتی نداشت؟ گفت: نه فقط شب ادراری داره که اون هم ارثیه!

۱۲. مرده ازم پرسید: توی چکاپ آزمایش تیروئیدو باید هر چندبار نوشت؟! (قبول دارم که از نظر کتابی میتونه حرف درستی باشه اما نه اینجا که مردم تقریبا هرماه میخوان آزمایش بدن)

۱۳. خانمه بچه چند ماهه شو آورده بود و گفت: بهش شربت گریپ فروت هم دادیم اما آروم نشد!

پ.ن۱: یکی از پرسنل درمونگاه ازم پرسید: راستی اسم دخترتونو چی گذاشتین؟ تا اومدم جواب بدم یکی از خانم های همکار گفت: یه چیزیه که توی سفره صبحونه هم هست. مرده یه کم فکر کرد و گفت: نفهمیدم. خانمه گفت: خیلی هم شیرینه! مرده باز فکر کرد و بعد گفت: آخه مربا که اسم نمیشه، آهان فهمیدم اسمشو گذاشتین مرحبا! خوب مبارکه!!

پ.ن۲: چندوقت پیش یکدفعه به ذهنم رسید که این همه واحد توی این آپارتمان هست خوب تا حالا ندیدیم که کسی کلیدشو توی در جابگذاره! از اون روز ظرف سه هفته چهاربار دیدم که یکی کلیدش توی در مونده و زنگشونو زدم تا بیان و کلیدو بردارن! نمیدونم چرا وقتی میریم توی فکر که پولدار شدیم و از این حرفا از این خبرا نیست!

پ.ن۳: وقتی اوائل امسال امتحان تخصص دادم تصمیم جدی داشتم که برم آموزش زبان تا دست کم یه کار مفید توی زندگیم کرده باشم، اما با اومدن عسل و خریدن خونه که مجبورم کرد ماهی چند شیفت اضافه تر بایستم. درنهایت تصمیم گرفتم از سی دی های آموزش زبان استفاده کنم. به نظر شما کدومشون بهتره؟ (منظورم نوع سی دیه)

نظرات 77 + ارسال نظر
از دور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://shahaabi.blogfa.com

توی اتاق گچ بخش ارتوپدی شنیدم که آقاهه با گوشیش بلند بلند حرف می زد و می گفت: "دکتر میگه تامدومم پاره شده... تامدوم... ن نه... م... تامدوم!"

مامان ارین واروین... دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

من که نمیگذارم یه مو از سر بچه ام کم بشه
آییییی نفس کشششش

فردا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://med84.blogfa.com

سلامن علیکم!!!
جسارتا جهت عرض درخوستی عارض شدیم... جدیدا هرجا سر می زنیم می بینیم به نمی دانم چه مجهز هستند که وبلاگهای لینک شده ای که به روز شده اند ژررنگ و گل درشت نمایش داده میشه و لازم نیست دونه دونه به وبلاگ دوست و آشنا سر بزنی! منم از همین امکانات می خوام... میشه توی بلاگفا از این ابزار استفاده کرد. اگه میشه چه طوریه؟!
مرسی

سلام از ماست
خیلی ساده است
توی این لینک به طور کامل توضیح داده شده
http://1ensaan.tk/1390/11/11/new-google-reader-blogroll-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%86%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84%E2%80%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/

دختر مهربون سرزمین احساس یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

در رابطه با جوابی که به عقیق دادید باید بگم بله کسایی هستن که کتاب براشون جالب باشه
چون بنده هر بار از اینها پرینت می گیرم تا پدر گرامی بخوانن پشت ماسماسک حوصلش سر می ره
و فقط نقشه هاشون و ویرایش می کنن

ممنون از لطف شما و پدر گرامی تون
سلام منو خدمتشون ابلاغ بفرمائید

عقیق یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام دکتر جان. من امروز با وبلاگتون آشنا شدم و خداییش بعد از مدتها چقدر خندیدم! این خاطرات جالبتون واقعیه؟؟!!!!! خواستم یه پیشنهادی بدم! بد نیست به فکر چاپ کردن یه کتاب با همین عنوان خاطرات جالب باشید. انشالله پول سفرهای اروپا و مکزیک و کوبا رو درمیاره. نسخه رایگان واسه من هم فراموش نشه!

سلام از ماست
خوش اومدین
سوگند میخورم که حقیقت را میگویم همه حقیقت را و چیزی جز حقیقت نمیگویم
چند نفر دیگه از دوستان هم چنین پیشنهادی داده اند اما یعنی کسی هست که این وبلاگو نخونده باشه و بابت مطالبش پول بده؟!

مامان ارین واروین... شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

خداییش باید عسل رو خورد..
به نظر خیلی خوشمزه میاد...
دستمونم که نمرسه....

دست شما درد نکنه
آنی بیچاره با این بدبختی بچه رو از آب و گل درآورده که شما بیائین بخورینش؟!

hedie.gh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

salam
mamnoon jaleb bud..
cd haye nosrat faghat baraye kasaii khoobe ke 1.poshtekar daran
2.mokaleme noghte zafeshune
3.kheili zabaneshun khub nist mobtadian
man pishnahad mikonam berin tuye websitaye amuzeshe zaban podcast dl konin..
masalan irlanguage.com kheili alie ya bussu.com ham khube...
ishala movafagh bashin...

سلام
خوب پس نصرت برای من خوب نیست چون پشتکار ندارم دیگه؟!
ممنون از لطفتون

C.N.A شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://captain-medic.blogfa.com

ممنون

مستانه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

2-اخیییییییی بچه گناه داره خوب راست میگه
اون همکارتون شاهکار خلقته

میدونستین یکی از علل دردناک بودن آمپول ها توی ایران کیفیت پائین سر سرنگ هاست؟
واقعا

نیلوفر جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

از سی دی های آموزش زبان موسسه xlc
استفاده کنید.
تعیین سطح میگیره سیدی و کتاب میده هفته ای دو تا 15 دقیقه هم زنگ میزنه بهتون
خیلی خوبه.

یعنی من هم مثل اون تبلیغه پشتیبان دار میشم؟ آخ جووووون!
اما میترسم درست وسط ور رفتن به یه مریض درحال موت زنگ بزنن اون وقت چکار کنم آیا؟!
به هرحال ممنون از لطفتون

یه خانم مهندس جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

۱)یاد خودم افتادم دکتر میگفتن برو روی وزنه نگاش میکردم
بار دوم وسوم هم ممینطور یهو میگفتن یه وقت نری روی وزنه منم با یه نیش که تا بناگوش باز بود میرفتم روی وزنه
۶)

خوب لابد نمیخواستین دکتره بفهمه چقدر اضافه وزن دارین :دی
ایضا

جرم شناس الناز پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://life-code.blogfa.com/

3 یعنی عکس العملتون اون موقع چی بود؟
6.این مستعد جرم شناس شدنه دفه بعد بفرستینش پیش خودم
پ.ن 1 : یه تست هوش ازش بگیرین

بیشتر تعجب!
قبول دارم
اگه اجازه بده آخه بنده خدا حدود پنجاه سالشه!

شیما پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://rozayekonkoriman.blogfa.com

دکترانقدایناروخوندم چندتاش برام اتفاق افتاد:
من سرماخوردم امروز رفتم دکتر حالم خیلی بدبود نمیفهمیدم آقای دکترچی میگه بعدتابه خودم اومدم دیدم میگه دهنتوبازنکنیا!!!!یادبچه شماره یک افتادم نمیشد نخندم...حالا نمیدونم اون دکتره باخودش چی فکر کرده???

واقعا؟
امیدوارم بقیه شون هم اتفاق بیفته تا کلکسیونتون تکمیل بشه :دی

دختر مهربون سرزمین احساس پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

http://zabancenter.org

http://www.tahlilgaran.org/
اینم دو تا ادرس اموزشگاه مجازی امیدوارم به دردتون بخوره

حتما سر میزنم
ممنونم

آناهیتا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.elahebaran.blogfa.com

سلام
خیلی جالب بود ولی 3 از همه جالبتر بود کلی خندیدم

سلام
ممنون از لطفتون

فردا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://med84.blogfa.com

ای بابا! شما که پاک ناامیدمون کردین!

فردا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://med84.blogfa.com

عجب خاطرات نمکینی!!!
راستی رنگ چشم عسل خانوم رو مگه تا حالا تشخیص ندادین؟؟ صورتیه پر رنگه هست دیگه!!!

ممنون
آفرین پس بالاخره فهمیدین

دلارام چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://delaaram.persianblog.ir

دکتر جان منتظر باش فردا ژس فردا میان ازت امتحانم هم میگیرن والاا!
۷.احتمالا در آینده قاتل میشه!
پ.ن۱:آی کیو ایشون واقعا بالا بود!

قبلا گرفتن خبر نداری!
شاید
واقعا بالا!

آنا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

همشون با مزه بودن مخصوصا سومیه...

ممنون

دختر مهربون سرزمین احساس چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

نه عمو رضا پول نمی خواد نگران نباشید
پایین نظر خودم معرفی سیدی هم کار منه فقط الان دیدم اسم نداره

آدرسشو میگذاشتی خو!

یک معلم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

سلام

اسم تو نور امـید است و صفای سینه هاست

دین تو اسلام عشق است و بدور از کینه هاست

روز میـلادت شدم مست می عرفان تو

آیه شرع است و حق است، خط به خط قرآن تو [گل]

سلام
وای چقدر خجالتم دادین
اما تولد من که حالا نیست :دی

مریم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://1dabir.blogfa.com

۲-دقیقا به همین دلیل منم آمپول نمیزنم
۳-خدایی این قدیمیارو داری چطور آدمو آزمایش میکنن
۶-!!!!!!!!!!!!
۸-خیلی باحال بود
۱۱-نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر روشی برای زبان انتخاب کردید به ما هم تقلب برسونید و بگید

ممنون از نظرتون
به شرطی که حالشو بکنم اصلا شروع کنم!

جر مشناس الناز سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://life-code.blogfa.com/

ا دکتر تو همین پستی که لطف کردین سر زدین (یعنی الان میشه پست قبلیم) عکس دوتا نرم افطار گذاشتم یکی از دوستانی که بهم سرمیزنه زبان میخونه گفته خوبه

وا
حالا که ماه رمضون نیست که نیاز به افطار باشه :دی
ممنون از لطفتون مزاحم میشم

lمعصومه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

در جواب من گفته بودید "عجب نیست زحمته" یه نمه ایهام داره دکتر !

نه بابا
من و ایهام؟
توی فامیل ما این یه تعارف بسیار رایجه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

http://www.ariana-online.com/
بنده معتقدم باید با علت و معلول کار کنی
من از سی دی های آریانا هم استفاده می کنم
خیلی کامل هستن این ادرس می تونه کمکتون کنه با محصولات آریانا آشنا شید

ممنون

دخترمهربون سرزمین احساس سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

به جای اینکه سر ساعت معینی سر کلاس زبان باشید خودتون هر وقت وقت داشتید می یاید سر کلاس
شوخی نیست جدی گفتم فقط تنها ایرادش اینه مدرکی نمی گیریدبرای کسی که اصول اویه زبان و می دونه ومی خواد مکالمه قوی داشته باشه خوبه

مسئله این نیست
مسئله اینه که پول میخواد یا نه؟!

نعیمه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://naeime212.blogfa.com

بله من عرض کردم خاطره بازم ولی منظورم صرفا این نبود که وبلاگم مختص بازگویی خاطره س البته اگه خاطره ای خلق بشه مینویسم وبلاگ شما رو دیدم وخوشم اومد از اینکه چقد خوش ذوق هستید که ازکوچکترین اتفاقات خاطره می سازید موفق باشید

آهان
از این نظر

مریم دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

خصوصی براتون فرستادم

جواب دادم

مرجان-رشت دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام
خواهرزاده منم باید بهش بگیم نخوابیا،تا بره بخوابهو
آموزش نصرت و نارسیس خوبه.

سلام

ممنون

مهدیس دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

اون پیرمرد شماره 3 چقد خنده دار بود
8. دکتر جاتو گرفتن
11.اوه وه
دکتر کلن CD به درد نمیخورهولی خوب اگه شروع کدین رو کمک من میتونین حساب کنین..گفتم در جریان باشین

ممنون از نظرتون
نظر دوستان که اونقدر با هم فرق داشت که کلا گیج شدم فعلا :دی

دخترمهربون سرزمین احساس دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

1.دنیایی دارن بچه ها با این لجبازی هاشون
2.راست گفته طفلکی خوب
3.پیر ها با همه سادگیشون گاهی خوب سر به سرمون می ذارن
4.
5.توصیه می کردین یه روانپزشک هم ببرنش
6.اینم نتیجه فیلم ها و کارتونهای امروزی
7.
8.
9.مردم ایران خو.دشون یه پا دکترن دکتر جان
10.
11.
12.دکتر جان اونجا مردم خونشون زیاده هر ماه یکم از بدنشون می خوان کم بشه به دل نگیرید
13.گریپ میچر کجاگریپ فروت کجا
کلی به این یکی خندیدم فقط خدا کنه خودم اشتباه ننوشته باشم
پ ن 1 /انقدر بدم می یاد از ادمایی که به جای گفتن حرف کلی اسمون ریسمون می بافن خب خانم محترم اسم و بگو
پ ن 2/
پ ن 3/چرا از اموزشگاه های زبان اینترنتی استفاده نمی کنید؟

ممنون که وقت گذاشتین
راستی این آموزشگاه زبان اینترنتی چی بید؟!

نعیمه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://naeime212.blogfa.com

سلام دوست خوبم وبلاگ قشنگی دارید خیلی خوبه که خاطراتتونو ثبت می کنید منم مث شما خاطره بازم با افتخار لینکتون کردم

سلام
مزاحم می شم

مریم دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ

ممنون

ریحانه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://ttaranomm.blogfa.com

سلام
همیشه اول می پرسین از مریضاتون که آمپول می خوان یا نه بعد تجویز می کنین ؟ چه آقای دکتر خوبی
خاطرات خیلی جالبی بودن همیشه موفق باشید

سلام
همیشه که نه گاهی از پدر و مادرشون می پرسم!
ممنون

زری* یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

همشون بامزه بودن فقط یه موردش یکم متعجبم کرد!
وقتی طرف میگه شاید حامله باشم اخه اون چه سوالیه ازش پرسیدین خب یارو فکر میکنه پسرخاله شدین سفره ی دلشو باز کرده دیگه!!اگه میگفت نه هم که اینجا ثبت میشد که!!
و جدا اینبار خیلی جالب بودن..

ممنون
خوب بالاخره باید یه چیزی می پرسیدم دیگه! نمی شد بدون سوال براش دارو می نوشتم خو!

شهرزاد یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام،
مرسی آقای دکتر. کلی خندیدم، حالم خوب شد :)

اون آقایی که جزو پرسنل درمونگاهه که حالش صد برابر از مریضا بدتره! البته خانومه هم همچین دست کمی نداره ها، آدم مگه کسی رو با خوراکی معرفی میکنه؟! مثل اینکه اونجا یه اتفاقی افتاده ملت غیور کلا دست جمعی "های" شدن :))

سلام
خواهش می کنم
خیلی هم بدحاله!
وای از این آدم های های!

معصومه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام آقای دکتر چه عجب از این طرفا؟؟!!!
یه روز نشستم همه خاطراتی که نوشتین رو خوندم،جالب بود .کمی هم باید الاف باشید نه؟! آخه آدم دکتر باشه چجور وقت میکنه بیاد واسه ملت خاطره بنویسه! البته واسه ما که بد نیست روحمون شاد میشه! یه خواهرزاده دارم مثل عسل شما چشماش خاکستریه ! از عماد خبری نیست!سرشو زیر آب نکرده باشید؟!

سلام عجب نیست زحمته
آره دیگه خداوند ما رو الاف آفریده!
نترسین ما اگه سرمون زیر آب نره نمیتونیم سر کسیو زیر آب کنیم

خانم گل یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

پ.ن۱:وای فکر کنین مربا
اون وقت باید صدا بزنید مربا جان مربا بده بابا

پروانه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://bestmoments.blogfa.com

سلام!
2-راس میگه منم آمپول نمیزنم آخه سر سوزنش تیزه!
3- چه پیرمرد باحالی! خدا رو شکر سربلند از این آزمون بیرون اومدین!
6-چه خشن!!
9-تشخیص به عهده مریضه دیگه!چه معنی داره دکتر تشخیص بده!
روی ماه مرحبا خانوم خوشگل رو هم ببوسین!

سلام
ممنون از نظرتون
چشم

رکسانا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

3. یعنی من عاشق این پیرمرد پیرزنهام که میخوان مچ بگیرن !
6.اکشن بودند !!!
7.احیانا میوپاتی نداشتند ؟!!! یا تنبلی حاد ؟!
11. یعنی باباشم شبا جاشو خیس میکرده ؟!
اگر مکالمه میخواین روزتا استون خوبه . من فرانسه اش را دیدم البته . اما اگر برای تافل و گنجینه لغات میخواین کتاب 504 و 1100 را استفاده کنید عالیه .

واقعا
حسابی
خوب حامله بود بنده خدا
لابد (اگه هنوز خیس نکنه: دی)
ممنون

yasaman یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام عالی بود
1/ همه این جقله ها همینن
2/بچه عاقل
3/ وای خدا , می خواست ببین حواستون هست
4/ شما هم گرفتارین از دست این مریضا ها خدا صبر بده
5/ واه واه
6/
10/تو ولایت ما که دیگه نه یاسمین گیر میاد نه روکین نه دیان درس تنظیم رو هم حذف کردن و جاش شکوه همسر داری گذاشتن
11/آخ جون من پایان نامم رو راجع به این بیماری ژنتیکی بردارم
سی دی رزتا استون خوبه اگر خیلی زبانتون خوب نیست,به خصوص واسه تلفظ صحیح عالیه کتابای 504و400و600 که همه لغت هستن هم خوبن و کتاب interchange که 1و2و3 داره واسه مکالمه و متن با کتاب english grammer in use واسه گرامر

سلام ممنون
1.واقعا
درباره زبان هم ممنون
حالا باید کلی تحقیق کنم از بین این همه کتاب و سی دی که دوستان معرفی کردن کدومشو باید انتخاب کرد!

رها راد یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://tanharaha.persianblog.ir

وااااااااااااااای چقدر خاطرات پزشکیتون باحال و بامزه س ... من اگه جای شما بودم فکر کنم به کارام اصلا نمیرسیدم و فقط مشغول سروکله زدن و خندیدن به مریضا میشدم

ممنون
اتفاقا من هم فقط درحال سروکله زدن با مریض ها هستم!

masi یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.yasyas-66.blogfa.com

سلام دکتر مثل همیشه قشنگ بود بیشتر از همه 3
دکتر این عددى که در کنار عنوان مطالب میزارى من فکر میکردم مربوط به ساله ، وقتى 92 شد پیش خودم گفتم هنوز که سال 92 نشده
امروز آى کیو تنزل کرده ام درست شد فهمیدم ربطى نداشته
در مورد زبان فیلم بدون زیر نویس ببینید موثره چون بعدا فقط بخواى بشنوى براتون سخت میشه

سلام
ممنون از نظرتون

پزشک تازه کار یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام، پیرمرده خیلی باحال بود. البته بقیه هم جالبناک بودن. کلی خسته نباشین از شیفت ها...
وقتی مردی با شکایت ترشح از نوک آلت بیاد، بدون زخم، سفتریاکسون چهار عدد، هر 12 ساعت کافیه؟
شما چی می دین؟ آزمایش چی درخواست می کنین؟
ممنون

سلام
ممنون
به نظر من بهتره یه چیزی بدین که هم گنوکوک رو کاور کنه هم میکوپلاسما رو
میتونین علاوه بر سفتریاکسون (که میتونین با دوز کمتر از این هم بدین) یکی از اعضاء خانواده تتراسیکلینو هم اضافه کنین

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام،
یه سوال داشتم. کاملا بدون شوخی.
اگه لطف کنید جواب بدید خیلی متشکر میشم.
شاید به نظرتون خیلی احمقانه بیاد ولی دیگه برای من فرقی نمیکنه. من میخوام خودکشی کنم، فقط فکر کردم بهتره اقلا از مرگم یه نفعی به چند نفر برسه. شما میدونید جایی هست که بشه بدون اینکه مرگ مغزی شده باشی بری اعضاتو اهدا کنی؟

سلام
مگه ما با هم شوخی داریم؟
برداشتن عضو از انسان زنده درحال حاضر معمولا فقط درمورد کلیه انجام میشه (که اون هم در کشورهای دیگه انجام نمیشه)
اما درمجموع خودکشیو تائید نمی کنم به هر علتی که میخواد باشه

فلفل شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.milapila.blogfa.com

1-
5-
6-
8-
مربا

از لطفتون ممنون

فاطمه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

موارد 1تا 3خیلی جالب بود.مخصوصا 3.چه پیرمرد بانمکی

ممنون

حنانه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://roozhaie-man.blogfa.com

1)
3) خیلییی باحال بووووود!
9)

ولی تخصص رو دریابین یکم

ممنون از نظرتون
من که بدم نمیاد خو!

مینا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

همون اندازه که برای سی دی و دوره های مختلف اموزش زبان هزینه می کنید میشه پول یک ترم کامل با معلم خصوصی - چون این دوره های اموزش زبان بنابه دلایلی !!بعد از یه مدتی از بازار جمع میشن .ودوباره باید یه اموزش جدید رو از اول شروع کنید - بعد هم تمام دوره های اموزشی یه کتاب معلم - که همون راهنمای تدریس هست دارن - اون خیلی مهمه - چون مباحث یک فصل در دوره های همه زبانها یکجا تدریس نمی شود- بلکه جز به جز است - اسان به مشکل هم نیست - چون نکات مشکل را برای امادگی نو اموزان نیز طوری مطرح می کنند که ذهن در گیر شود. حسن معلم خصوصی دراین است که اولا وقتش را با شما تنظیم می کند . ثانیا یک خط مشخص تدریس را دنبال می کند. همون خطی که اصول تدریس هر زبانی است . اون سی دی ها فعلا برای استفاده در حین رانندگی وبرای پیش زمینه خیلی خوب است . اقای دکتر اینجایی که شما کار میکنید بالای شهر است یا پایین شهر ؟ دلم میخواهد بدونم فرهنگ ادمها تو قسمت طبابت !!بابالای شهری و نوع سواد و... نسبت مستقیم دارد یا نه ؟

ممنون از لطفتون
قبول دارم که آدم با معلم بهتر یاد میگیره اما مسئله من منظم نبودن شیفتهاست
یه هفته شنبه و سه شنبه شیفتم هفته بعد یکشنبه و سه شنبه و جمعه هفته بعد .....
اطراف شهر ما چند شهر بیست سی هزار نفری هستند که هرکدوم یه درمانگاه شبانه روزی دارند شیفت های من توی این درمانگاه هاست

پزشک طرحی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.pezeshketarhi.blogfa.com

سلام
3_دکتر اگه امتحانو خوب جواب نمیدادین و نمره نمیووردین ، باور کنین مراجعه کننده هاتون کم میشد
5_ جدی ؟ بچه هم بچه های قدیم!
6_ چه خشونتی !
8_ این سوزن چه ها که نمیکنه
12_وای ای خدا .... نجاتمون بده از دست آزمایش ...
پ .ن 2 : دقیقا !
پ.ن 3 : سوال منم هست . خدارو شکر اینجا مطرح شد . ممنون

سلام
پس کاش درست نمی گفتم!
باور کنین
چه جورررر
واقعا
آمین
یعنی شما هم؟
امیدوارم به جواب مطلوب برسیم
اما قبول نیست شما باید خودتون جداگانه سوال کنین :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد