جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۶۸)

سلام 

یکی دو روزه که میخوام آپ کنم و وقت نمیشه شرمنده. 

حالا توی این سال ۵/۱۳۹۰ (بعد از ساعت ۱۲ و پیش از سال تحویل) بالاخره یه فرصت پیدا شد: 

۱. به مرده گفتم: تا حالا پنی سیلین زدین؟ گفت: من با پنی سیلین بزرگ شدم! 

۲. پیرزنه گفت: دکتر! یه آزمایش چربی برام بنویس چند روزه کلیه هام خیلی درد میکنن! 

۳. به خانمه گفتم: وقتی سرتونو میارین پائین سردردتون بیشتر میشه؟ سرشو آورد پائین و باتعجب گفت: آره ... دستت درد نکنه! 

۴. داشتم یه مریض میدیدم که یه مرد سرشو آورد تو و بعد رفت و شماره گرفت و اومد توی مطب و نشست. بعد هم گفت: خانمم بهم گفت برم پیش دکتر .... اما وقتی اومدم دیدم شما شیفتین دیگه نرفتم اونجا. وقتی نسخه شو نوشتم و رفت از مطب اومدم بیرون که مسئول پذیرش بهم گفت: این مَرده بود الان اومد پیشتون اومد پیش من گفت: خانمم بهم گفته برم پیش دکتر .... اما من زیاد پول ندارم. حالا این دکترتون خوب هست؟ به قیافه اش که نمیاد چیزی حالیش باشه! 

۵. میخواستم نوشتن نسخه یه پسر ۶-۵ ساله رو شروع کنم که گفت: من شربت خوشمزه نمیخواما! 

۶. یه زوج جوون جواب سونوگرافی خانمو آوردند پیشم که توش نوشته بود: یه ساک حاملگی در حد پنج هفته توی رحم دیده میشه ولی جنین کاملی توش دیده نمیشه. یه سونوگرافی کنترل دوهفته دیگه توصیه میشه. وقتی خوندمش مَرده گفت: میبینین چی نوشته؟ نمیدونم دکتره منگ بود .... چی بود؟ گفتم: چطور؟ گفت: نوشته بچه کاملا تشکیل نشده٬ این بچه الان چند روزه که از صبح تا شب توی شکم این زن «لول» میخوره!! 

۷. پیرزنه رو معاینه کردم و میخواستم نسخه شو بنویسم که همراهش گفت: راستی ایشون مادر دکتر .... هستند که اون طرف خیابون داروخونه دارند. پیرزنه فورا گفت: البته من مادرش نیستم زن باباش هستم! 

۸. به پیرزنه گفتم: وقتی کار میکنین درد دستتون بیشتر میشه؟ گفت: نمیدونم تنها کار من توی خونه وضو گرفتنه! 

۹. برای خانمه به درخواست خودش آزمایش قند و چربی نوشتم٬ گفت: من الان ناشتا هستم طوری نیست؟! 

۱۰. یه بچه چهار ماهه رو معاینه کردم و به مادرش گفتم: مشکلی نیست٬ فقط یه کمی سرماخوردگی داره. گفت: چطور ممکنه؟ من از بدو تولد دارم هر روز بهش شربت سرماخوردگی میدم که یه وقت سرما نخوره! 

۱۱. خانمه نوزادشو آورده بود و میگفت: دهنش برفک زده. دهنشو با آبسلانگ باز کردم که دیدم زبونشو برده بالا و دهنش پیدا نیست. مادرش گفت: حالا این هم برام زبونشو برده بالا .... کثافت! 

۱۲. داشتم وارد یه سوپرمارکت می شدم که دم در به یکی از بچه های هم دانشکده ای برخوردم. با هم سلام و احوالپرسی کردیم و بعد هردو وارد مغازه شدیم. یه مقدار جنس خریدم و بعد به فروشنده گفتم: ببخشین «پودر کاری» دارین؟ یه نگاهی به من و توی مغازه کرد و گفت: ببینین آقای مهندس! درست همونجا که اون آقای دکتر ایستاده! 

پ.ن۱: آنی بالاخره عنوان پست جدیدشو انتخاب کرده. مژده که به زودی آپ می کنه! 

پ.ن۲: برام پیامک اومده که مثل بچه آدم برم و از دریافت یارانه انصراف بدم. من که چنین کاری نمیکنم. نمیگم وضع مالیمون بده. شکر خدا اما مسئله اینه که خودم چندین نفرو توی شهر خودمون میشناسم که وضع مالیشون از من بهتره. ظاهرا مشکل فقط اینه که ما یه حقوق مشخص داریم. 

پ.ن۳: سال نو بر همه شما دوستان و خوانندگان روشن و خاموش و استندبای مبارک. 

پ.ن۴: آنی داره صدام میکنه که آخرین ریزه کاری ها رو انجام بدیم. پس تا پست بعد ...

نظرات 73 + ارسال نظر
راسکلنیکف شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ق.ظ http://soir.blogfa.com

دکتر این پستتون داره دمده میشه ها ... بجنبین...

پس فکر کردین برای چی الان نشستم پشت کامپیوتر؟

ترنم جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام آقای دکتر
یه سوال ازتون داشتم : من چند روزه تو قسمت سمت چپ قفسه سینه ام درد احساس میکنم یعنی به مدت چند ثانیه درد میگیره و تموم میشه ، تعداد ضربان قلبمم بین 110 تا 120 تا در دقیقه اس ، گاهی وقتا احساس ضعف پیدا میکنم و صورتمم به مدت چند ساعت سرخ میشه ، به اون صورت هم تحت تاثیر عوامل هیجانی و استرس زا نیستم آدم چاقی هم نیستم . حالا میخواستم بدونم اینا میتونه نشونه های یه بیماری قلبی باشه ؟ آیا نیاز هست که به یه متخصص مراجعه کنم ؟
راستی الان هرچی سوتی دادم همین جا بهم بگید من ناراحت نمیشم

سلام
با شرایطی که میگین احتمال یکی دو مشکل قلبی کوچیک هست که البته هیچکدوم خطرناک و اورژانسی نیستند.
به نظر من بهتره برای اطمینان به متخصص مراجعه کنین

neda پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

دکتر خصوصی دارین

شرمنده اما نداشتم
البته یه کامنت خصوصی داشتم که به نظر نمیرسه مال شما باشه و توش یه سوال پزشکی بود

من+لبخند=خداوند پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://smmnilo.blogfa.com

ممنون

irman پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

من متحیرم از شباهت این دوستان مریض در اقصی نقاط این کشور!!!خدا واقعا شفاشون بده.منم از این داستانا تریلی تریلی دارم.

واقعا؟
یعنی اونجا هم؟
پس منتظر نوشتن این خاطراتتون هم هستیم!

من+لبخند=خداوند چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
سال نو رو با تاخیر تبریک میگم
بهترین ها رو واستون ارزو دارم
و امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشین در کنار همسر و پسر کوچولویه دوست داشتنیتون...

سلام
سال نو شما هم با تاخیر مبارک
ممنون
کاش آدرس وبلاگتونو مینوشتین چون یادم رفته

آنا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://www,anna1980.persianblog.ir

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

ای که بی تو خودمو تک و تنها می بینم

جانم؟

neda دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام
واییی چقدر هیجان زده شدم از این خبر خوب
بابا شدن مجددتون مبارک!

سلام
از لطفتون ممنون
موفق باشید خانم دکتر

نگران آینده دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام.اگه شما درس خون باشین بنده نا امید نمی شم!
پس تلاش خودتونو بکنین.موفق باشین اینشاالله.

سلام
خودمونیم توی ایام عید که عملا امکان درس خوندن وجود نداره

آب تنی دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.abtani.persianblog.ir

کلا عادت دارم به دیدن نکته های ناراحت کننده وسط این همه خنده !
مردی که پول ندارد که کار به جایی می رسد که بگوید...

به نظر من مسئله ناراحت کننده اینه که هیچ دلیلی برای گفتن این دروغ وجود نداشت

جرم شناس دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://justiceways.blogfa.com/

با سلام
با مطلبی درباره:
تفاوت جرایم کلاهبرداری و اختلاس و ارتشا و خیانت در امانت
به روز می باشم

سلام
مزاحم میشم

مریم دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://innizbogzarad19.blogfa.com

ممنون از وقتی که گذاشتین

ماما مهربون دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://midwife40.blogfa.com

راستی تبریکککککککککککککککککککک
ایشالا مبارکتون باشه

راستی ممنوننننننننننننننننننننننن
ممنونم

آنا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

دالی

جانم؟

نسیمه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

دکتر می بینم که سال جدید عضو جدید و... خلاصه قدم هنوز نرسیده خیر باشه ایشالا

ما اینیم دیگه!
ممنون

نگران آینده یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام.من همون ام که پیشاپیش تخصص گرفتنتونو تبریک گفتم.

سلام
ممنون
امیدوارم ناامید نشین!

دانشمنگ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://daneshmang.blogfa.com/

سلام به همراه تبریک روزافزون
آقا راست میگه با پنسیلین بزرگ شده.ما هم یه دکتر داشتیم از طفولیت بابت ناخن درد هم که می رفتیم پنیسیلین واسمون تجویز میکرد.
من تا وقتی بزرگ شدم فکر میکردم پنیسیلین مثل استامینفون یکی از روتین های تجویزه نمیدونستم ملت اینقدر ازش میترسن

سلام ممنون
واقعا؟
پنی سیلین روتین؟

راسکلنیکف یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ http://soir.blogfa.com

سلام بابای جوراب صورتی... همچنان دموکراسی تو خونه شما اجرا میشه ؟ البته درمورد تعین اسم منظورمه... شبیه جریان عماد... حالا اسم این جوراب صورتی رو چی میخواین بزارین؟

ودرمورد این پستتون ...خوب وجالب بود ولی هیجان انگیز تر از خبرتون راجع به جوراب صورتی نبود...

سلام از ماست
دموکراسی داریم در حد تیم ملی
اسم عمادو من انتخاب کردم حالا این بار نوبت آنیه!
ممنون

سرهنگ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.aghapoli3.blogfa.com

انصراف از یارانه

آره متاسفانه
نکنه برای شما هم پیامک اومده؟

ماما مهربون یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://midwife40.blogfa.com

سلام دکتر
عیدتون مبارک با تاخیررررررر چند روزهامیدوارم سال خوبی داشته باشین
۱۰.خیلی مادر نمونه ای بوده این که
۱۱.این مادره عتیقه تر ازز بالایی بوده

سلام
ممنون عید شما هم مبارک
چه جورررر
واقعا

سارا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک.ایشاالله کسال خیلی خوبی واسه شما و خانواده باشه
ش۱۰: هی وای من
استند با رو چ باحال گفتین ...خندیدم

سلام
سال نو شما هم مبارک
واقعا
شما لطف دارین

آنا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://www,anna1980.persianblog.ir

دکتر برا فریماه امپول بنویسید...من دلم خنک شه

فقط بیاد پیش من
چنان آمپولی براش بنویسم!

فریماه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://eugenie.persianblog.ir/

آخه همینجور که خودتون میدونید سواد ندارن اینا!!!!
وگرنه از بچکی تا الان میرم پیشش نتونسته یه سرماخوردگی ناقابل رو درمون کنه!!

آنا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://www,anna1980.persianblog.ir

جوراب صورتیتون مبارک....برو کار می کن مگو چیست کار؟؟؟...از دعوتم پشیمون شدم...نه دیگه..لازم شد که به آنی خانوم حسابی تو کارا کمک کنید...

ممنون
یعنی بیشتر از این شیفت بدم؟

[ بدون نام ] جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
از یادداشتای دوستان متوجه شدم برای دومین بار پدر می شوید!تبریییییییییییییییییییییییییییییک میگم.هم به شما و هم به همسر گرامیتون.
(پس بیخود نبود نگران خرج و مخارج بچه بودین!)
پیشاپیش قبولی شما در آزمون تخصصی رو تبریک می گم!(یادتون باشه من اولین نفری بودم که تبریک گفتما!)
موفق باشید.

سلااااااااااااااااااااااام
ممنون از لطف شما
اما یادم باشه کی تبریک گفت؟!

فریماه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://eugenie.persianblog.ir/

وقتی بچه بودم
مریض که میشدم میرفتم پیش دکتر
وقتی میخواست آمپول بنویسه ازش با عجز و ناراحتی
درخواست میکردم به جای آمپول برام ویتامین ث جوشان بنویسه

حالا هر موقع میرم پیشش میگه فریماه خانوم نمیخوای برات ویتامین ث بنویسم
کلی خجالت میکشم!!

یعنی از بچگی تا حالا میرین پیشش و هنوز خوب نشدین؟!

فریماه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://eugenie.persianblog.ir/

شماره شیش رو درست متوجه نشدم
از حیطه تخصصی من خارجه

به نظر شما «لول» خوردن بچه ای که هنوز کاملا تشکیل نشده منطقیه؟!

مژگان امینی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سال نو مبارک
من هم با پنی سیلین بزرگ شدم!

سال نو شما هم مبارک
واقعا؟

ماردین جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

*** مبارک مبارک بابا شدن مبارک ***
خیلی ذوقیدم.راستی دکتر چرا خودتون نگفتین؟ روتون نشد؟ اخی.از دست شما اقایون کارتونو میکنین بعد از ذکر جزئیات میگذرین. ایشالله خبر عروسی عماد و نی نیو بمون بدین.

ممنون
کارمونو میکنیم؟!!
اگه تا اون موقع این وبلاگ سرپا بود چشم

پرنیان جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

اواااااااااااااای آقای دکتر ببخشید اون بالا اسمم یادم رفت
خوب داشتین میگفتین قراره چه اسمی بزارین؟

خواهش میگردد
چون اسم عمادو من انتخاب کردم این یکی نوبت آنیه
بهتره از خودش بپرسین

خواننده خاموش! جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://closedbook.blogfa.com/

دیدیم به خاموش ها تبریک نموده گفتید ما نیز نموده گفتیم که سپاسگزاری نموده کنیم و سال نو را به شما نیز تبریک عرض نموده بنماییم...

حالا این همه نموده واجب بود واقعا؟

قاصدک جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام
سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و تو سال جدید برای شما بهترینها رو آرزومندم .

سلام
سال نو شما هم مبارک

ز.مومنی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
بهارتون خوش
به آنی عزیزم هم گفتم احتیاج به تبریکات اضافه نیست بی شک سال 91 بر شما مبارک خواهد بود
امیدوارم در پناه خدا خانواده ی 4 نفره ی شما همیشه خوش و سلامت باشه
شاد باشید و سربلند
نوروز مبارک

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون

ترنم جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

آقای دکتر الان رفتم به اون آدرسی که بهتون دادم و دیدم که اون کامنتا رو حذف کردن
باور کنید دارم راستشو میگم فکر نکنید قبلا یه حرفی همینجوری زدم و حالا اومدم میگم حذفش کردن

نه بابا دلیلی نداره که بخواین دروغ بگین
اتفاقا صاحب وبلاگ هم کامنت گذاشته میتونین ببینین

zink پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://zink.persianblog.ir

همشون جالب بود آقای مهندس
یارانتون هم بگیرین که از شیر مادر حلال تره

ممنون
پ نه پ انصراف میدم!

دلوار پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://delvarsargarmi.persianblog.ir/http://

سلام
سال نو مبارک
ایشالله سال جدید سال خوب و خوش و پربرکت و پرازسلامتی باشه

سال نود که گویا پربرکت بوده(عمو و پدرشدن)

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون
خدارو چه دیدین
شاید توی سال نو زن عمو هم شدم

الناز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ http://life-code.blogfa.com/

سلام
نکه پاقدممون مبارکه خواستیم سال جدید هم یه کامنت اینجا داشته باشیم
حالا فردا اومدی دیدین وبلاگتون نیست به من هیچ ربطی نداره هاا

سلام
سال نو شما هم مبارک
من نمیدونم اگه یه تار مو از وبلاگم کم شد من میدونم و شما!

یک دانه من پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://khorde-rizha.blogfa.com

ینی نمیخواین آدرس وبلاگ آنی بانو رو به ما هم بدین؟!

کلبه تنهائی من

AMMA پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://WWW.AMMA.LOXBLOG.COM

سلام دکتر جون ممنون از ا ینکه با گرفتاری فراوان به من هم سر زدی امیدوارم امسال برای شما سال خوبی باشه با خاطراتی زیبا. راستی من زدواج کردم اما در شرایطی خاص. باز هم میگم از نظراتت خوشحال میشم گرچه با گرفتاری فراوان کم فرست نوشتن میکنم اما برای خلاصی از افکار گیج کننده نوشتن را ترجیه میدم

سلام
خواهش میشود
پس تبریک دوبله برای شما
امیدوارم در فرصت های بعدی هم نوشتن رو ترجیح بدین

ماندالا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://mandalacircle.wordpress.com

هم سال نو مبارک هم خبرهای خوب :)

ممنون
سال نو شما هم مبارک

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

خوب از روی عماد دیگه!

آهان از اون لحاظ!

از دوستان وبلاگ معجزه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.faribaa9999.blogfa.com/

سلام آقای دکتر

من از شما حلالیت میخوام با اجازتون مطالب و خاطرات زیبا وبلاگتون جهت نشوندن گل لبخند رو لبان دوستان وبلاگ معجزه در قسمت نظرات این وبلاگ استفاده شد

دکتر .... دوستتون

سلام
پیش از شما از طریق یکی از دوستان مطلع شدم!
به هر حال ممنون که خبر دادین

مرجان چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
پست جدید آنی جان هم حسابی مبارک که خیلی خوشحال شدم از این خبر خوش
ببخشید5/90 هرچی فکر میکنم متوجه نمیشم منظورتون چیه؟؟
در مورد انصراف از یارانه جدی نگیرید.هرکی از کارت ملیش انگار اخیرا استفاده کرده براش این اس اومده.انگار برای همه دکترا اومده.برای خواهرم و داداشمم
اما جالبه برای پسر بیکار یکی از دوستای بابامم اومده.شده دقیقا" قضیه خوشه بندی!

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون
خوب سال ۹۰ ساعت ۱۲ شب تموم شد ولی تا حدود ساعت ۹ صبح سال ۹۱ شروع نشده بود پس سال نود و نیم بود دیگه!
اون خوشه بندی هم که فیلمی بود برای خودش!

ترنم چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

5-چه بچه شجاعی !
10-
آقای دکتر اونطور که متوجه شدم باید به شما چندبار تبریک گفت : به خاطر سال نو ( که تو کامنت قبلی تبریک گفتم ) دارین برای اولین بار در طول تاریخ عمو میشین ( که قبلا هم تبریک گفتم ) و این که دارین برای دومین بار در طول تاریخ پدر میشین
تبریک ، تبریک ،تبریک ایشالا امسال اتفاقات خوش دیگه ای هم پیش بیاد که بیشتر از اینا بهتون تبریک بگیم مثلا قبولی در آزمون تخصص

واقعا
موافقم
امیدوارم حالا نمیشه پیشاپیش تبریک اونو هم میگفتین؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

سلااااااااااااااااام
عیدتون مباااااااااااااااااااارک
ایشالا که همیشه در کنار آنی جونی و عماد جونی شاد و سلامت باشید
وااااااااای خیییلیییییییی مبارک باشه
باید قول بدین که زودتر بگین میخواین چه اسمی انتخاب کنین

سلااااااااااااام
ممنون از لطفتون
اسمش که از مدتها پیش مشخصه
فقط نمیدونم به کی باید بگیم؟!

ترنم چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام آقای دکتر
سال نو مبارک امیدوارم امسال سال خیلی خوبی برای شما و خانواده محترمتون باشه

قبل از این که نظرمو در مورد این پست بدم میخوام بگم که به یه وبلاگی سر زدم و دیدم که در بخش کامنتا یه نفر خاطرات وبلاگ شما رو بدون ذکر منبع کپی پیست کرده من که خیلی از این کارش عصبانی شدم اینم آدرسش :
http://faribaa9999.blogfa.com/comments/?blogid=faribaa9999&postid=496&timezone=12600&p=5

سلام
سال نو شما هم مبارک
آره گه گاه دیدم که بعضی از پستهای این وبلاگ مورد توجه دوستان قرار میگیره اما چکار میشه کرد؟
با عصبانیت مشکلی حل میشه؟
پس ولشششششش کن!!

شادی چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://medorder.blogfa.com/

سلام سال نوتون مبارک

منم اهل خاطره نویسی هستم خیلی جالب مینویسید مشتری وبلاگتون شدم شدید !

شاد باشید و سر فراز

سلام و همچنین
ممنون از لطفتون
مزاحم میشم

sahar چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

با سلام

سال نو رو تبریک میگم.آرزو می‌کنم امسال سالی‌ پر از شادی کامیابی و سلامتی‌ برا همه باشه.

مرسی‌ بابت خاطرات جالبتون.

تبریک میگم بابت نی‌نی که توی راهه.امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح و زیبا بهتون عطا کنه.

سلام
ممنونم سال نو بر شما هم مبارک باشه
باز هم ممنون

مرجان چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.mahroo1371.blogfa.com

سال نو مبارک
خیلی جالب بود .

سال نو مبارک
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد