جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

نظام هماهنگ !!

به گمانم دو سه سالی بود که ما را با وعده تصویب نظام هماهنگ پرداخت سر کار گذاشته بودند و هر گاه از کمی دستمزدمان شاکی بودیم همچون وعده «بزک نمیر بهار میاد ...» ما را با این وعده به سکوت فرامیخواندند. 

و سرانجام در هفته گذشته حکم های حقوقی ما را با نظام هماهنگ تحویلمان دادند. 

وقتی حکم جدید را دیدم نمیدانستم باید بخندم یا گریه کنم! 

این همه وعده و وعیدهای رنگارنگ و در پایان اضافه حقوقی در حدود یکصد هزار تومان به گونه ای که مجموع حکم حقوقی من (که پیش از پرداخت آن مبلغ قابل توجهی به بهانه کسورات مختلف از آن کسر خواهد شد) به ششصد هزار تومان هم نمیرسد. 

خنده دارتر اینکه اکنون و با حکمهای جدید حقوق بسیاری از پرسنل درمانگاهها از بهیار تا مسئول داروخانه و حتی تا مسئول پذیرش از حقوق پزشکان زیادتر شده است! به گونه ای که اخیرا یکی از پزشکان که مسئول یکی از مراکز شبانه روزی است کتبا از سرپرست شبکه درخواست کرده است جایش را با سرایدار مرکز عوض کند چرا که او با نظافت مرکز از این پس درآمد بیشتری از پزشک مرکز خواهد داشت !! 

درواقع از این پس ادعای مدیریت پزشک بر کارکنان مراکز بهداشتی درمانی که بسیاری از آنان حقوقی بیشتر از پزشک مرکز خواهند داشت به لطیفه بیشتر شبیه خواهد بود. 

شما را نمیدانم اما ما هنوز پس از چند سال در انتظار تحقق وعده «دو ماه پاداش برای همه کارکنان دولت» هم به سرمیبریم. 

اخیرا پزشکان شبکه بهداشت و درمان ولایت نامه ای را در اعتراض به این موضوع تنظیم و امضاء کرده اند و برای امضاء پزشکان دیگر شبکه های استان به آن شبکه ها فرستاده اند تا پس از تکمیل این نامه به دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شود گرچه گمان نمیکنم درنهایت این کار هم فایده ای داشته باشد. 

به این ترتیب ما دو راه بیشتر نداریم: 

۱.تاسیس مطب:که این راه علاوه بر دردسرهای خاص خودش درنهایت تضمینی برای درآمد بیشتر نخواهد داشت. 

۲.درس خواندن و امید به قبولی در آزمون دستیاری:که با وجود برخی افراد که مسئولیتی برای اداره یک خانواده را ندارند و از سوی دیگر پول و فرصت کافی برای شرکت در انواع کلاسها و آزمونها و .... را دارند گمان نمیکنم از این آتش هم آبی برای ما گرم شود. 

پس به نظر شما چه باید کرد؟ 

پ.ن۱:شاید تا چند روز دیگر به یک دستگاه اسکنر دسترسی پیدا کنم. در این صورت تصویری از حکم حقوقی جدید را در این وبلاگ خواهم گذاشت تا کسی نتواند مرا به دروغگویی متهم کند. 

پ.ن۲:ظاهرا دکتر سارا که چندی پیش با هک وبلاگش وبلاگ جلجل را راه اندازی کرده بود چند روز پیش مجددا هک شده است. 

قصد نصیحت هکرها را ندارم که اینان اگر درک داشتند چنین نمیکردند. اما اگر دکتر سارا درحال خواندن این مطالب است به ایشان توصیه میکنم با توجه به هک دوباره وبلاگ ایشان و نیز مدلاگ در بلوگفا این بار سرویس دهنده دیگری را برای ساخت وبلاگ امتحان نمایند. 

ضمنا نخستین کسی که آدرس جدید ایشان را بیابد برنده جایزه «یک سال خواندن رایگان مطالب این وبلاگ خواهد بود! 

پ.ن۳:چندی پیش با رئیس یکی از شبکه های بهداشت و درمان استان صحبت میکردم که گفت:بیشترین تحصیلات و کمترین حقوق درمیان روسای ادارات مختلف این شهرستان متعلق به من است! نمیدانم ایشان اکنون چه خواهند گفت؟ 

پ.ن۴:اگر دانش آموزان دبیرستان در حال خواندن این مطلب هستند صمیمانه از آنان دعوت میکنم در انتخاب رشته خود برای کنکور با چشم باز تصمیم بگیرند. 

پ.ن۵:باید مواظب باشم چراکه طرح انتقاداتی به مراتب ملایمتر از این سبب فیلتر شدن وبلاگم در رویا بلاگ شد. 

پ.ن۶:هرگاه وبلاگ من هک یا فیلتر شد وبلاگ بعدی من با نام rezasr3 خواهد بود. 

ببخشید که این مطلب تا حدی تلخ شد. چون واقعا دارم عذاب میکشم. 

بدبختیهای خودمان یک طرف انتظارات و تفکرات برخی که هنوز گمان میکنند پزشکان ثروتمندانی خوابیده بر بالش پرقو هستند هم یک طرف.

نظرات 25 + ارسال نظر
من(رها)! یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

این یه اصطلاحه!!! یعنی طرف خیبی پولواره و پولش مثل آب از پارو بالا می ره!

خوب پولش از پارو بالا میره که مشخصه
شما فقط پاروشو گفته بودین!

من(رها)! یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

واقعا نمی دونین پارو چیه؟!!!

توی این جمله نه

من(رها)! شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

پارو دیگه دکتر

پارو؟

من(رها)! جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ق.ظ

من هم هربار فسش حقوقی مادرم رو می بینم غمم م گیره دقیقا نصف چیزی که باید بگیره رو می گیره!!!دقیقا آن وقت ها مه مادرو مدیر بود حوقش از مستخدم مدرسه کمتر بود!!!(قصد توهین ندارم!!!)و جالب اینکه مستخدم مدرسه اش یک ۲۰۶ داشت!!! و ما هیچ!!!و صد ابته همه فکر می کردند ما داریم پول بالا می زینیم!!!الان هم شایعه شده مادر جان دارن همه خانه های قدیمی شهر را می خرند!!!
به قول مادربزرگم درونمام خودمان را می سوزاند بیرونمان دیگران را!!!
من همیشه فکر می کردم حقوق یک پزشک!!! بالای یک است!!!تا اینکه چند روز پیش مرمر جان فرمودند حقوق برادرشان ۸۰۰ است!!!خیلی سوزناک است جدا!!!
البته ایشون باز پارتی کلفتی داشتن!!! یه کاری براشون پیدا شد دایی طفلک من یه فوق داره مثلا از یه دانشگاه خوب !!!هنوز کار نداره!!!البته یه کاری براشون پیدا شد ولی یه بچه ش *ه ... اومد و ...
کلا آدم حالش از همه چیز بهم می خورد!!!

حق با شماست اما ببخشین ما داریم پول بالا میزینیم یعنی چه؟!

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام همکار گرامی.ببخشین من مدام مزاحم می شم!نمی دونم چرا متنتون رو نشون نداده شاید سرعت اومدن همه مطالب با این قالب از قالب خودتون کندتر هست.
وگرنه من دیروز دو بار روی وبلاگ خودم امتحان کردم دیدم درسته به شما پیشنهاد دادم.
در هر حال من با این قالبی که دارین هم مشکلی نمی بینم!علت اینکه قسمت یادداشتها یک مقدار سر جای خودش نیست احتمالا بخاطر دستکاری کد قالبتون هست.گوگل ریدرتون درست کار می کنه.اگر براتون خیلی مهم هست قسمت یادداشتها سرجای خودش باشه می تونین بعد از کپی از همین کد قالب یکبار دیگه کد اصلی این قالب رو بذارین ودوباره قسمتی که پاک کردین رو با یکم احتیاط بیشتر پاک کنین وکد گوگل ریدر رو بذارین.کد قالب مکانش رو تغییر بدین.من حدس می زنم احتمالا یک چیزی رو اضافه پاک کردین چیزی که مربوط به قسمت یادداشتها بوده.
دکتر از نظرمن مشکلتون برطرف شده وبلاگ خیلی خوب با گوگل ریدر!

الآن شما صاحب یک گوگل ریدری هستین که کاملا درست هستش!تبریک!

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام.کدومی رو انجام دادین؟؟من که اینجا قالب خودم رو نمی بینم!ولی در مورد همین قالب گوگل ریدر درست کار می کنه .وهم متنتون میاد هم لینکها .مشکلی از نظرمن نداره!پیوندهای قلبی هم پاک شده.فقط این هایی که گذاشتین » جابجا شده!دکتر قالب منو امتحان کنین!مطمئنم درست کار می کنه!

برای یک بار هم شده رو قالب من امتحان کنین
نظری که نوشتم یک دانشجوی پزشکی-جدید-بخونین حتما رو یک بار انجام بدین نتیجه رو به من بگین حتما جواب میده!

چلمنگ بانو چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://drgloria.blogfa.com/

سلام
قالب نو مبارک چه خوشگل شده
دقیقا همینطوره ریولی جان پارسال جایی که طرح میگذروندم حقوق بهیارمون 850 تومان بود حقوق پزشک رسمی اونجا 450 تومان حالا تحصیلات بهیار چی بود دیپلم خالی
واقعا جای تاسف داره

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

تذکر من درباره کد قالب خودم گفتم اگر قالبی دیگه ای برداشتین نشد مسئولیت به گردن نمی گیرم!

یک دانشجوی پزشکی-جدید-بخونین حتما! چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام.این کاری که می گم رو دقیا موبه مولطفا بکنین.
دکتر کد قالب وبلاگ من رو از این آدرس http://naztarin.com/weblog/index3.htm کپی کنین بعد بگردین قسمت پیوندها رو به فارسی پیدا کنین(پیوندها نه پیوندهای روزانه!) تقریبا وسط هاست بعد این رو تو اون قسمت پیدا کنین
</font></b>
بعدش تو همون قسمت بعد از </font></b> چیزی که پایین نوشتم رنو پاک کنید حتما پاک کنید(باید پاک کنید!!)

<a target="_blank" href="<-LinkUrl->"><-LinkTitle-></a></div></BlogLinks></div>
</div><div class=s>
تا همین جایی که نوشتم فکر کنم کمتر از 2 خط باشه.
با قسمت پیوندهای روزانه کاری نداشته باشین!
بعد که پاک کردین کد گوگل ریدر همون قسمت اول پیوند ها بعد از </font></b> کد رو بذارین.ببینین چی می شه من دقیقا این کارو کردم.الآن هم امتحان کردم جواب داد.
اگر درست شد بذارین همین قالب بمونه قالب قشنگیه!

تذکر قبلش از کد قالبتون کپی کنین.

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام.در مورد اون سایت که گفتین راستش منم پیدا نکردم یعنی مطالبش خیلی پراکنده اند نمی شه به این راحتی پیداش کرد.من فید ها رو یا تو صفحه اصلی پیدا کردم یا قسمتی که نوشته بود پروفایل یا خانه یا آرشیو یا توضیح درباره خوردم!
اگر تو اینها هم نبود از خود مسئولین سایت بپرسین بهتون کمک می کنند.چون حتما می دونن.شاید خودشون آشکار نذاشتند.
در مورد سؤال دوم از یکی از دوستان می پرسم.راستش من خودم چیزی رو پاک نکردم فقط قالب رو عوض کردم وجایی که لینکها رو گذاشته بودم تغییر دادم شما هم یکبار جایی که کد رو گذاشتین تغییر بدین چون مطمئنا جای کد مناسب نیست!
وگرنه نباید دو قسمت پیوندها بیاد.آدرس وبلاگی که قالب رو برداشتین قسمتی که قالب شماست بذارین تو وبلاگم من هم یک مکانی برای گذاشتن کد گوگل ریدر پیشنهاد بدم شاید درست شد درباره پاک کردن لینکها هم از یکی از دوستان می پرسم اگر جواب داد بهتون می گم چون خودم خیلی مطمئن نیستم فعلا لینکهارو پاک نکنین.مکان کد رو تغییر بدین!

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام.خواهش می کنم!بله نگاه کردم.اینکه از همکلاسی های قدیم خبری داشته باشیم خوشحال کننده هست.راستی دکتر پیوندهای قبلی رو پاک کنین!البته اگر مایلین.

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام.دکتر شما کد رو دستکاری کردین؟؟می خوام بگم خوبه ولی چه کنم که ....!!راستش من هم یکبار این اشتباه رو کردم هنوز درست نیست یکبار دیگه کدی که گذاشتین رو نگاه کنین
الآن همه برجسته شدند نباید اینطور باشه!یکبار دیگه کد گوگل ریدر رو بذارین تو بلاگ چرخان ساز همون سایتی که آخر رفتین ( فقط کد رو بذارین اون قسمتی که قبلا بهتون تو بلاگ چرخان ساز کد داده بود.)وپیش نمایش رو ببینین اگر گوگل ریدرتون مثل مال من شد پس نشون می ده یا کد رو تو قالب جای مناسب نذاشتین یا قالب رو باید عوض کنین.اگر کد رو جای مناسب نذاشتین دوباره کد رو بذارین.دکتر اگر مشکل از قالب هست قالب رو عوض کنین شاید مشکل برطرف شد.البته احتمالش زیاد هست که کد با قالب نمی خونه!
اگر هم که تو بلاگ چرخان ساز هم همه برجسته شد قسمت آخر که تک تک کدها رو وارد بلاگ چرخان ساز می کردین وبقیه گزینه ها رو دوباره پرکنین(فقط همین قسمت)(اگر کد ها رو جایی یادداشت نکردین از همون کدی که بلاگ چرخان ساز بهتون داده می تونین کدها رو پیدا کنین اگر نتوستین کدی که بلاگ چرخان ساز داده رو بذارین تو نظرات وبلاگم براتون کدها رو پیدا می کنم)بعد کد جدید رو که داد پیش نمایش بزنین اگر گوگل ریدری مثل مال من شد نه اینکه همه برجسته بشند کد جدید رو بذارین تو قالب.
دکتر بی تعارف می گم اگر هر کاری کردین وبازم همه برجسته شدند کدها واسم فولدری که لینکهاتون توشه واینکه گزینه ها رو چطوری می خواین بذارین تو نظرات وبلاگم کد رو من از بلاگ چرخان ساز بگیرم.

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام.دکتر این مشکل برای من هم پیش اومد قبل از اینکه قسمت اضافه رو پاک کنین یک کپی از کدی که گذاشتین تو قالب که مربوط به گوگل ریدر هست حتما بگیرین بعد پاک کنین.البته من چیزی رو پاک نکردم دوباره قالب رو عوض کردم ولی حتما از کد قالب یک کپی کنین.شاید یک خورده باید جای کد رو عوض کنین؟فکر کنم با تغییر مقدار کم جایی که کد رو گذاشتین مشکل حل بشه.چون ظاهرا جای کد رو یک خورده اشتباه گذاشتین.وگرنه قبلی ها نباید میومد.جای کد رو یک خورده تغییر بدین.
البته من با آزمون وخطا جای کد رو تغییر می دادم تا پیوندهای قبلی پاک بشه.کد رو بعد از قسمتی که نوشته ،پیوند ها بعد از فونت ،بالافاصله بعد از جایی که</font></b>این رو احتمالا گذاشته قرار بدین مال من اینطوری بود البته قالب به قالب فرق می کنه.بعضی از قالب ها اصلا اینو ندارند.باید جای مناسب رو با آزمون وخطا پیدا کنین.
تاکید از کد قالب کپی بگیرین.

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

سلامی دوباره!دکتر کجایین پس؟؟ خواستم عرض کنم دو تن از دوستان دکتر سارا وگلی برای تو با همین روش که توضیح دادم الآن گوگل ریدری دارند مشکلتون رو هم که گفتم.من خودمم چندین بار از اول شروع کردم تا گوگل ریدری درست کنم
ولی الآن برای راحتی دوستان واو به واو حتی همه مشکلاتی که ایجاد می شه رو توضیح دادم .منظورم این بود که راه رو ادامه بدین تا همین جا که درست اومدین .باز مشکلی بود درخدمتم!

ای بابا من که گفته بودم دارم میرم سر شیفت!

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام.چه حسن تصادفی!!اومده بودم آدرس جدید رو بدم خوب افسوس که دل رحمم! وگرنه صبر می کردم اول جازه رو بگیرم بعد خبر بدم!
آدرس جدید دکتر سارا
http://drgloria.blogfa.com/

جلجل چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ

وای چقد عقب افتادم چقد مطلب نخونده دارم
وایسا کامل بخونمشون الان میام


مرسی که به فکرم بودییییییییییییییییی
ادرس جدید نمیگم تا یک دانشجوی پزشکی جونم بگه تا جایزه اشو ببره

سلام
دوباره خوش اومدین
امیدوارم هکرتون خناق بگیره!

باران سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

با پینوشت ۴ به شدت موافقم

منم همینطور!

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام.یک یادآوری هم لازم دیدم بگم.حتما باید از اکانت یاهو که گفته شده برین استفاده کنین.اونجا هم یک کد دیگه می گیرین.هر دو کد باید باشه وگرنه کار نمی کنه.کافیه وارد یاهو شین بعد به اون آدرس که نوشتم برین.منظور من از حالت دومی که گفتین بعد از این بود که همه مراحل رو کردین ودیگه کد رو تو ویرایش قالب گذاشتین بود.

آخیش بالاخره درست شد
ممنون
مشخصه که برای نوشتن و آماده کردن این پست خیلی زحمت کشیدین
شرمنده کردین

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.manopezeshki.blogfa.com/

سلام.همکار گرامی الآن تو همون پست وطن بمون دارم میام تو ادامه مطلب تو ا قسمت نحوه پابلیک کردن گذاشتم مشکل شما حتما همونه.نتیجه رو به منم خبر بدین لطفا.

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام.متوجه ایراد شدم.یکی دو ساعت صبر کنین دلیل اشتباهتون رو تو وبلاگ همون پست بمون وطن دارم میام تو ادامه میذارم.مسئله مهمی نیست نگران نشین.ولی جدا یک سوال برام پیش اومد شما که نتوستین اونو باز کنین یا براتون چیزی نیومد می شه بفرمایین چه کدی رو گذاشتین؟؟؟؟
خواهشا پست رو قشنگ بخونین!!شما هنوز وسط راهین!فقط با اون کد که گوگل ریدر نمیاد .مرحله به مرحله همونطور که نوشتم جلو برین.همه پست رو لطفا بخونین چیز اضافه ننوشتم
این مشکلتون رو هم تو وبلاگ میذارم!چون اینطوری نمی تونم توضیح بدم.یک ساعت دیگه برین وبلاگم همون قسمت که نوشته پابلیک کنین میذارم.
من خودمم کل مراحل رو کمتر از 3ساعت رفتم.بقیه اش زمان نمی بره همین لینک ها زمان می بره
یک مطلبی هم اینجا بگم.شما که کد رو اضافه می کردین همه رو می خوند؟منظورم اینکه وقتی لود می شد اسم وبلاگها میومد؟اگر اینطور بوده کد ایراد نداره الآن تو ولاگ توضیح می دم.

باران دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام خوبی؟ راست می گی جدی اینقدر حقوق پزشکا کمه؟ اما اشکال نداره من عاشق پزشکیم راستی اپ کردم در مورد یکی از شیطنت هام سر کلاس خواستین بیایین بخونین

حالا کجاشو دیدی
اون زمان ابویتون بود که پزشکا ارج و قربی داشتن!

هفت رنگ دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

مهیار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام
مطالب خوبی دارید
تبادل لینک میکنید؟
شرایط بخوانید
http://www.tafrihi.ir/archives/000103.php
-------------
چندتا لینک معرفی میکنم
عکسهایی جالب وعجیب از خانه های به شکل های متفاوت
http://photo.tafrihi.com/House_Strang/
عکسی از یانگوم درحال تیراندازی
http://fun.tafrihi.com/2009/05/yangom_shooter_fun_tafrihi.php
عکسی تبلیغاتی از هیفا وهابی وپپسی
http://fun.tafrihi.com/2009/05/pic_hyfa_vahabi_pepsi_fun_tafrihi.php
چندتا عکس جالب فتوشاپی
http://fun.tafrihi.com/2009/05/001pic_fun_photoshop_tafrihi.php
بیوگرافی وزیر اعظم با بازی لی جاء یانگ
http://jumong.tafrihi.com/2009/05/pic_jumong__lee_jae_yong_tafrihi.php
اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com/
ترفندهای مخفی ویندوز و سخت افزار
http://www.tafrihi.com/?c=30
آموزش ارایشگری وزیبایی اندام
http://www.tafrihi.com/?c=25
دانلودبازیهای موبایل
http://www.tafrihi.com/?c=46
عکسهای شکیرا در مسابقات تنیس آزاد سونی اریکسون آمریکا
http://archive.tafrihi.com/2009/5/7.htm
--------
سایت ما کاملا تغییر کرد
www.tafrihi.com
خداحافظ

مصطفی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

با سلام.
دوست عزیز وب زیبای شما را دیدم.اگر به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
ما آماده تبادل لینک با شما هستیم.
اگر مایل هستید با ما تبادل لینک کنید،مارو با نام:
.:: تفریح و سرگرمی در اینجا ::.
لینک کنید و به ما اطلاع بدهید تا ما نیز شمارو لینک کنیم.
منتظر نظرات سازنده شما هستیم.
با تشکر

خدا خیرت بده برادر
وبلاگی که اصلا نمیدونم چی توش نوشته چطور لینک کنم آخه؟!

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.manopezeshki.blogfa.com/

سلام.راستش این مشکل تو خیلی از مشاغل هست.اینم یک نوع نظام هماهنگ هست.شاید اشتباه از ما بود که فکر کردیم این یعنی حقوق ما به بالایی ها می رسه نمی دونستیم حقوق پایینی ها به ما می رسه!!ما منظور مردم وپزشکان می باشد!
در مورد نظر قبولی تو دستیاری!هر چند باید خیلی زحمت کشید وآخر هم ممکنه نتیجه دلخواه رو نگرفت ولی بعضی اوقات تو زندگی باید ریسک کرد.
دکتر راستش با حقوق دولتی زندگی سخته بهتره شما اگر دستیاری نمی خواین شرکت کنین به فکر مطب باشین!
نمی دونم نظرم رو درباره گول ریدر تو پست قبل خوندین مفید بود یا نه؟؟به امید آدرس جدید دکتر سارا نباشین!

سلام
توی سایتتون نتیجه رو نوشتم
ای وای خدا مرگم بده چرا آخه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد