جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

بازی + پی نوشت

سلام

هفته پیش به دستور «دکتر سارا» به این بازی دعوت شدیم اما چون به برخی از دوستان وعده نوشتن پست پیشین را داده بودیم انجام این بازی را به امروز موکول کردیم و برای اینکه نامردی هم نشود در این چند روز به واژه های داده شده نگاه نکردیم تا جوابی برایشان پیدا کنیم. 

امیدوارم این بار غیبت دکتر سارای عزیز زیاد طولانی نشود (همین حالا کامنت ایشان را در یک وبلاگ دیگر دیدم که امروز نوشته شده بود و خیالم تا حدودی راحت شد). 

بعد از دیدن بازی میتوانید سری هم به پی نوشتها در ادامه مطلب بزنید (البته اگر دوست داشتید): 

تو این بازی یک سری کلماتی هستند که شما باید هر چیزی درباره شون به ذهنتون می رسد بنویسین.

دریا: تکرار زیبای امواج

قهوه:داروی ا...ل! (اون هم از نوع زشت!!)

غرور:عمرا

مدرسه:برخلاف دانشگاه شاگرد اول بودم!

دفتر مدیر:زیاد نرفتم

قرمه سبزی:دست پخت «آنی» باشه خوشمزه است بقیه هم بد نمیپزند اکثرا.

ریاضی:همیشه ازش بدم اومد (همراه با فیزیک)

آهنگ:همون آهنگهایی که بقیه 20 ساله ها گوش میدن (ساسی و ...)!

ماه رمضون:یاد «ربنا» ی استاد به خیر

استخر:سوزش و قرمزی چشم

آبگوشت:نه خوشم میاد نه بدم میاد

روزنامه:زمانی مشترک بودم اما حالا دیگه عیالواری و ....

کودکی:منتظر بودم بزرگ بشم

قزوین:امیدوارم اونجا قبول نشم!

دروغ:بلد نیستم

لیسانس:سایه بان در کوزه

فوتبال:نود

قانون:برای راحتی انسان

پرواز:نههههههههههههههههه

اشک:مدتهاست با هم قهریم

ازدواج:چه انجام بدی چه نه پشیمون میشی

وبلاگ:زن دوم!!

شب:و سکوت و ناله های شب

زندگی:هنوز ندیدیم!

عشق:بزرگتر از اینیه که خیلی ها میگن

هلو:لولو بیار هلو ببر

تحصیل:در محضر کی؟

خارج:از کجا؟

خواب:کلی بهش بدهکارم

پیتزا:تنها غذایی که فلفل دلمه ای رو قابل تحمل میکنه

اینترنت:جهانی دیگر

مجلس:عروسی باشه پایه ام!

سال 88:گذشت و چیزی ازش نفهمیدیم

کتاب:میخرم و وقت نمیشه بخونم

کلم پلو:دوست ندارم

تقلب:بلد نیستم

ایران:همه چیز

ایرانسل:یکی بخر دوتا ببر

مادر:بهشت زیر پاشه

جومونگ:خلوت کننده درمانگاه 

فمنیسم : بیخود زور نزنین!    

 ببخشین اگه بیش از حد بیمزه بود حالا توجه شما را به ادامه مطلب جلب میکنم

               

پ.ن1:چقدر ذوق کردم که دیدم یک نفر با سرچ کردن «وبلاگ دکتر سارا» اومده توی وبلاگ من و بیشتر ذوق کردم وقتی دیدم من اولین نتیجه جستجوی این واژه ها در گوگل بوده ام. 

امیدوارم هرچه زودتر آپ کنند حتی با دیال آپ 

پ.ن2:وقتی کارمو با وبلاگ شروع کردم تا مدتها از لینک بدم میومد و بعد هم که شروع به لینک کردن کردم استانداردهای سفت و سختی براش گذاشتم. 

اما پریشب یکدفعه تصمیم گرفتم کسانیکه لینکم کردنو لینک کنم و حتی بعضی ها رو که لینکم نکردند (البته جز چند مورد خاص که هر یک به دلایلی لینک نشدند) ضمنا هر دو وبلاگ آنی رو هم لینک کردم. 

اگه کسی هست که لینکم کرده و من لینکش نکردم لطفا خبر بده (جز همون چند مورد خاص!!) 

پ.ن3:با پایان سریال جومونگ قصد داشتم نقدی درباره اش بنویسم که دیدم هرچه میخواستم بنویسم و مطالبی دیگر با بیانی شیوا در اینجا هست من دیگه چی بنویسم؟ 

من فرد خاصی رو به این بازی دعوت نمیکنم اما از همه دوستان دعوت میکنم اگر دوست دارند این بازی را هم انجام بدهند.

نظرات 45 + ارسال نظر
سارا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:57 ب.ظ

چای دم کردم و تازه دم ریختم که با شکلات بخورم ولی پای خاطرات شما و قلم زیباتون سرد شد چاییم

شرمنده
تشریف بیارین اینجا تا آنی یه چای داغ براتون درست کنه

دخترمهربون سرزمین احساس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

این پست هم که هلو داشت ای بابا
در مورد لینک هم بنده به شخصه معتقدم زیاد مهم نیست
بی رودروایستی
شما منو لینک نکردید اما از خیلی ها که لینک کردن بیشتر به وبم سر می زنید

ما اینیم دیگه
رفیقو که نمی شه فراموش کرد

ستاره جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

پ ن 1: واقعا ذوق کردی ؟؟ خوب منم الان کیفورترت میکنم.
من با سرچ به به چه خانم دکتری اومدم تو وبلاگ شما

آره
واقعا؟؟!!

سارا از ژوژمان جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://judgment89.wordpress.com/

سلام .ممنون بابت لینک.
خوشحال شدم که شما هم تو این بازی شرکت کردین.منم تو بازی شرکت کرده بودم.خوشحال میشدم به تماشای بازی من هم می اومدید .
نه اتفاقا با مزه بود بازیتون.
یکی بخر دوتا ببر

اختیار دارین
چشم میرسیم خدمتتون

یکی مثل خودم پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

کپی پیست شما هم خوبه ها

ممنون

یکی مثل خودم پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

خوب ما هم کلمه فرت را میدانستیم.ان دو کلمه با هم نیفتاده بود.که بیخی
فکر کنم خونده بودم.شما بودید دیگه که هر چی عکس داشتید رفت باد هوا نـــــــــــــــــــــــــه؟

متاسفانه بله
کلی عکس و فیلم هم از خواهرزاده ات بود که پرید
ما بودیم که؟
یعنی این ماجرا رو شنیده بودی و نمیدونستی برای کی اتفاق افتاده؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

راستی این دانلود منیجرو روی هارد سابق داشتم (همونی که هرچی روش بود پاک شد و الان رفته تهران یه نو برام بفرستند!)جواب فرت.
این آخرش نوشتید جواب فرت
دو تا با هم یعنی چی اونوقت؟؟؟

جریان هارد سابقو میتونین توی پیش نویس پست خاطرات (از نظر خودم) جالب (۴) بخونین ضمن اینکه هر از گاهی درباره اش اطلاع رسانی کرده ام
فرت هم از سریال کار رامبد جوان پیش از ماه رمضان (که حالا اسمش یادم رفته) وام گرفته شده است.
دیگه سوالی نیست؟

یکی مثل خودم پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام علیکم
میدونین سیاست کار ما چیه؟
یه طوری رفتار میکنیم که مردم بیان خودشون خودشون رو لو بدن.
خوب که از این فکرا میکردین.نوشته های منم اصلا شعر نبودا.همین طوری ۴ خط چمن در عقرب بود.اما خوب...اعتراف شیرینه
جواب فرت...این یعنی چی اونوقت؟

احسنت بر این سیاست!
چی یعنی چی اونوقت؟!

یکی مثل خودم پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ق.ظ

صبح بخیر
خوب با دانلود منیجر برنامه هایی که میخواین رو دانلود کنین.یا یه چیز دیگه که یادم رفت.اینطوری اگه قطع هم شد بعد میتونین از ادامش دانلود کنین.البته بستگی به اون برنامه داره.
سلیقه سینمایی ما قابل شما را ندارد!

نه بابا خوشمان آمد! اعتراف میکنم اولین بار که وبلاگتو دیدم گفتم باز یه دختر که فقط بلده چهارتا خط شعر عجیب و غریب بنویسه اما خدا رو شکر انگار اشتباه کردم! خیلی مخلصیم!
جواب فرت.

یک دانشجوی اقتصادی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ق.ظ

سلام
انصافا تماشاگرای باحالی دارین
فقط حیف که نمی فهمیدم چی میگن!
پاسخ: خواهش
بعدا راجبش بهتون اطلاعاتی رو میدم

یک دانشجوی اقتصادی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام ربولی جان
خب نظرات چند صفحه است باید پایین صفحه صفحه دومو کلیک کنید

اون موقع صفحات بعدی هم نمیومدن حالا اومدن
مثل اینکه نوشته بودین بعدا توضیح میدم؟

نیلوفرانه چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

جوابی که به فمنیسم دادید خیلی جالب بود

برام جالبه که شما هم با من موافقین (موافقین؟!)

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

اگه درست نشد بفرمایین تا کد رو کپی بگیرم.گرچه کپی رو برای آنی فرستادم.

ممنون از خواهرت میگیرم

یکی مثل خودم چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

هووووووووووووووووووووووووووورا
سلام علیکم
هوووووووووووووووووووووووووورا
چرا تا حالا به فکرم نرسیده بود.دیشب خلاصه فیلم بادبادک باز رو دانلود کردم.البته هنوز ندیدمش ها.تاحالا همش در فکر بودم از یکی بگیرم دیگه به مغز فعالم خطور نکرد دانلود کن.حال بعد این باید فیلم پلنگ صورتی ۲ رو هم دانلود کنم.کمدی هست.بعد اونم پرنده خارزار.این سفارشیه
کد شکلک والا خودم نشستم اضافه کردم.الان به شماره کدها نگاه میکنم من تا ۴۵ شماره دارم.البته باز ۴ تا کمه.و هر چی با کدش ور میرم.کشفش نمیکنم.الان من نمیدونم شما کدوم شکلک رو ندارین که.فقط اومدم سوسو بدم
خودتون عددا رو اضافه کنین دیگه


در مورد همسایمون هم خلاصه نوشتم که.منظورم بود.همسایمون کوچیک بود همش میومد میگفت سوسو من این اسباب بازی رو دارم.سوسو من لباس دارم.سوسو....

راستی شکلکای قالب آنی جان که واضح هست.خلاصه....

تبریک میگوئیم
خونه ما گاهی اینترنت قطع و وصل میشه میترسم فیلمو بزنم تا ۹۹ درصد دانلود بشه بعد یهو قطع شه بره پی کارش
ممنون از آنی میگیرم
اما خودمونیم عجب سلیقه سینمایی محشری دارین
پرنده خارزارو ندیدم اما تعریفشو شنیدم
این بادبادک باز هم که ما دیدیم فارسیهاش زیرنویس داشت انگلیسیش نه!
ببینید فیلم شما هم همینطوره؟

سمیرا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

حالا ما چطور بفهمیم اون چند نفر کی هستند؟

واقعا هم کار مشکلیه!

سمیرا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

در پی جوابتون به زبل جون : من که خیلی زیست دوست داشتم اما ریاضی رو بیشتر

پس خوش به حالتون
انگار شما همه چیزو دوست دارین

چیزنویس سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ http://WWW.CHIZNEVIS.BLOGFA.COM


+به ما بسرید در صورت تمایل به لینک متوصل می شویم!!

میرسیم خدمتتون

یکی مثل خودم سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

نمیدونم چرا دور شکلکای وبلاگم یه جوریه.یعنی ممکنه از نوع قالب باشه؟!!!
به یادم کوچیکی همسایمون افتادم= سوسو شکلکای قالب من یکی از مال شما بیشتره

منم فکر میکنم مال قالب وبلاگ باشه چون وبلاگ آنی هم که همین قالبو داره همینطوره
از چی یاد همسایه تون افتادی؟
اون یکی شکلک اضافه کدش چند بود بی زحمت؟

باران دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

جومونگ رو باحال گفتی...

آدمای خاص چه خبطی کردند مگه؟

نمیگم خبطی کردن مثلا یکیشون فوق العاده بیمزه مینویسه اون یکی خیلی بی نا*موسی و سومی ...:-)

فینگیلی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ http://ruzegaran.blogsky.com/

درمورد مدرسه:مشخصه با املای توپتون...!
ریاضی:بدسلیقه این!
روزنامه:همون بهتر که وقت نمیکنین با این روزنامه ها!
قانون:ابو علی سینا چی پس!
اشک:ایشالا هیچوقت آشتی نشین
ازدواج و وبلاگ و فمینیسم:به خانومتون واگذارمیکنم!
راستی یه سوالی!!؟
بهبوهه همینه دیگه!چه شکلیه پس؟!!!(بحبوحه,بهبوحه,بحبوهه)
مرسی از دقتتون!

شرمنده حق باشماست همون بحبوحه درسته من اشتباه کردم (اولین پاسخ به نظر با موبایل)

آتیش پاره دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

میدونم تقدیر دردناکی واست رقم خورده ولی خب قسمتت این بوده دیگه سعی کن باهاش کنار بیای!!!

{آیکون گریه و زاری وحشتناکککککککککککک}

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

20 ساله؟!پرواز خوبه که!وبلاگ جالب بود.آنی خانم کجایین؟؟!!می خواستم درباره پ.ن 2یک مطلبی بنویسم ولی بگذریم.یادتون هست اونموقع؟(چه زود گذشت!)

دلی ۲۰ سالمه
پرواز خوبه اما نه با توپولوف
الان مشغول قیلوله است!
مینوشتین خوب
آره!

رها دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ http://rahaarad.persianblog.ir


دکتر شما چه جوری می فهمین با سرچ کردن چه چیزایی میرسن به وبلاگتون؟؟؟

خیلی ساده توی وبلاگت روی جایی که کد وبگذر رو گذاشتی کلیک کن بعد آخرین بازدید کننده ها رو نگاه کن
همین الان یکی با سرچ «رشته علوم آزمایشگاهی» اومده توی وبلاگتون که وقتی روش کلیک کردم دیدم اولین نتیجه جستجوی گوگل در صفحه دوم هستین

آتیش پاره دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ق.ظ

پریشب حتما خواب نما شده بودی جو لینک بازی گرفتتت!!!
یه حسی به من میگه تو آخرشم باید بری قزوین٬ با تقدیر نمیشه جنگید!!!

نهههههههههههههههههههههههههه!!

زندگی جاریست... دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ق.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
تا جائی که من دقت کردم اکثرا هیچکس کلم پلو دوست نداره ! منم همینطور
ریاضی و فیزیک درسهای به این خوبی ! چطور دلتون میاد !
ما که ربنا رو خودمون برای خودمون پخش می کنیم !
حالا ما جزو کدام دسته از لینک شدگان هستم ؟!

سلیقه است دیگه
چه میشه کرد؟
شما که سرور مایید
من شما را از دست آنی لینک نمیکردم آخه میگه چرا هر کسی که من لینک میکنم تو هم فوری میلینکیش؟ (فارسی را پاس داشتیم ایول!!)

girl69 دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ق.ظ http://baro0oni69.blogfa.com

Zendegio bahal goftin,makhsoosan vase oonae ke pezeshki mikhoonan.weblog ke fogholade bood.
ahang ham moafegham,sasy mankan,bahale

شما چرا فارسیو پاس نمیداری خواهر من؟
باور کن shift و alt سمت راستو بگیری مشکل حله

رضا مدهنی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ http://madhani.blogfa.com/

سلام
دو تاشون زیادی قشنگ بودند
وبلاگ:زن دوم!!


جومونگ:خلوت کننده درمانگاه

شما لطف دارین دکتر جان

یک دانشجوی اقتصادی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ http://samtab.persianblog.ir

جومنگ جالب بود

حقیقت بود

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://puli.vov.ir/

خواهرم میگفت یه خانوم اومده بوده به بچه هاش گفتیم مادرتونو ببرید رادیولوژی ..دیدیم عزیزان میخ شدن به تلویزیون ودان جومونگ می بینن انگار داری با دیوار سخن می گویی.....خانوم..آقا..اوی با شمام..

هر چند وقت یه بار یه سریال اینطوری میشه
حالا ببینیم از این به بعد نوبت کیه؟

دکی بارونی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ http://golibarayeto.blogfa.com

پس آنی خانوم به وبلاگ شما به چشم هووش نگاه میکنه دکتر
کلا انگار وبلاگ نویسا تو تقلب کردن هیچ مهرتی ندارن.هرکیو میبینم میگه بلد نیستم.سردسته شونم که خودمم
دکتر ما افتخار میکنیم که در لینکدونی شما جا داریم

آره
حالا خودش روزی دو سه ساعت سر کامپیوتره ما هیچی نمیگیمو نمیبینه ها!!
تقلبو واقعا بلد نیستم
اختیار دارین شما تاج سر ما هستین!

یکی مثل خودم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

میگما اون همه چیز میز نوشتم شما فقط همون موارد خاص رو دیدید ها.بچه که زدن نداره...ایییییییییییی هییی [مدل جدید گریه]

شرمنده
برم یه بار دیگه بخونم چی نوشتی

یکی مثل خودم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

به خدا شوخی بود خوببببببب
شما چرا جدی گرفتید
از این به بعد باید صدامم رو کامنتم بزارم دی:

تقریبا هیچ چیز به من برنمیخوره
خیالت راحت

شهاب حسینی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام دکتر جان !

باور کن اسم من شهاب حسینی هست.
از اینکه در مطالبتان لینکی از وبلاگ من گذاشتید متشکرم

خواهش میشود استاد

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ

حال کنید میام یهویی نظردونیتونو پر میکنم...

قبلا هم توی وبلاگهای دیگه این شاهکارتونو دیدیم ممنون

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://puli.vov.ir/

تقلب:بلد نیستم
آره....

باور کن!

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

هلو:لولو بیار هلو ببر ..
پزشک..

خوب این جمله قدری هم ایهام داشت (درست گفتم ایهام بود؟)

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

ازدواج:چه انجام بدی چه نه پشیمون میشی..


جدا....حالا من اگه بهش نگفتم...بعد هم در میرم..کی به کیه..

بذار ازدواج بکنی بعد میفهمی چی میگم

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

اهنگ:همون آهنگهایی که بقیه 20 ساله ها گوش میدن (ساسی و ...)!
شما 20 ساله اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از نظر تقویمی نه اما دلی و عقلی آره!

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ

ریاضی:همیشه ازش بدم اومد (همراه با فیزیک)..
اینا رو نگید هی میگن تجربی ها ریاضی فیزیکشون بده که میرن تجربی...

خوب حقیقتو گفتم دیگه
شما هم بگین ریاضی ها زیست شناسیشون بده!

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ http://puli.vov.ir/

جومونگ...

خداییش موقع پخش جومونگ خلوت ترین موقع توی درمونگاه بود

زبل خان یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ب.ظ http://puli.vov.ir/

آشپزی عیال بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..

نه بابا انصافا خیلی از غذاهارو خوب میپزه

آنی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

غرور :عمرا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
قورمه سبزی:ممنون
ریاضی :چه تفاهمی
وبلاگ:با چه جراتی سر من هوو میاری می کشمت
...
مگه دستم بهت نرسه

الفراررررررررررر

مینا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.2simcard.blogfa.com

دوستان عزیز سلام
همه مردم ایران در تمامی شهرهای بزرگ و کوچک مشتریان بالقوه ای کالا و خدمات مرکز سیستم مکانیزه کالا(سیمکا) هستند. سیمکا بهترین گزینه برای خرید پستی کالا و توسعه فعالیتهای اقتصادی
چقدر وقت خود را در ترافیک و رفت و امد صرف میکنید؟
با کمبود بنزین و هزینه های استهلاک اتومومبیلتان ایا برای هرخرید ی لازم است که از منزل خارج شوید و هزینه های گزاف را بپردازید؟
با ما همراه باشید تا در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید و جلو هزینه های اضافی را بگیریدو پس انداز کنید
کلید نهایی دست سیمکاست.

یکی مثل خودم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

اول شدن که افتخار نداره فقط یکم شادی میکنم با اجازتون
سوت سوت سوت دست دست دست ای ول ای وله ای ول بشکن آهاااااا یکم دیگه دست دست سوت سوت
خوب
راستی سلام علیکم

یه کم دیگه ادامه میدادی میرفتم توی قر کمر و ....
راستی علیکم السلام آبجی!

یکی مثل خودم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

ببخشید
مجلس اون مجلس نبود؟آخه شما این مجلس رو گرفتید
در ضمن مطمئنین مغرور نیستین؟
بعدش من الان مرض خاص دارم دیگه نــــــه
ما به این مرض افتخار میکنیم[دندون]
رودربایسی چیز بدیه ها
راستی از اینکه در مجلس اعلام فرمودین که هر کی اسم ننویسه یکی مثل خودم هست ممنون.الان چشم و گوشم تکون خورد و یادم نرفت که اسم بنویسم[افتخار+دندون ارتودنسی شده]

ای بابا
تو هم که همه چیزو فوری به خودت میگیری
من که گفتم موارد خاص هنوز لینک نشدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد