جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

درد را از هر طرف که بخوانی درد است

سلام

آخر پست قبلی گفتم امیدوارم بتونم قانون این وبلاگو رعایت کنم و بیشتر از سه پست غیر از خاطرات پشت سر هم نگذارم اما نشد. از همه شما عذرخواهی میکنم اما واقعا نتونستم.

بعد از چند روز بستری و بهتر شدن حال عمومی قرار بود مادرم مرخص بشه، اما یکدفعه دچار تنگی نفس شد و کم کم به جایی رسیدیم که بدون اکسیژن قادر به تنفس نبود. سی تی اسکن جدید یه مشکل جدیدو نشون داد، تجمع مایع در ریه، و در نهایت ناچار شدند آبو با گذاشتن یه لوله مخصوص تخلیه کنند.

مادر هنوز بستریه و همچنان دچار ضعف و بی حالی شدید. و از طرفی همه آزمایش ها و تصویر برداری ها علتو مشخص نکرده.

واقعا عذاب آوره وقتی میبینم مادر در حال صحبت با افرادی که برای ملاقات اومدن یکباره به خواب میره و دقایقی بعد بیدار میشه و سراغشونو میگیره.

برام دردناکه وقتی میبینم اون زن پر جنب و جوش با زحمت و با کمک قادره چند قدم راه بره.

دیروز پزشک معالجش اعتراف کرد که علت این ضعف شدیدو نمیدونه و من نگرانم که وقتی همه متخصصان جراحی که باهاشون صحبت کردم معتقد بودند این نوع سرطان خیلی زود در بدن پخش میشه و هر تصمیمی که داریم چه جراحی و چه شیمی درمانی باید هرچه زودتر انجام بشه ما داریم زمان باارزشو از دست میدیم.

احتمالا به زودی از محضر متخصصان محترم دیگه استفاده کنیم.

پ.ن۱: به گرفتاری های اخیر بستری شدن دایی گرامی در بخش قلبو هم اضافه کنید. خنده دار این که داروشو اینجا پیدا نکردند و پسرخاله گرامی که ساکن کشور آفریقایی کنیاست قراره از اونجا براش بفرسته!

پ.ن۲: برای سلامتی همه مادرها دعا کنید.

نظرات 41 + ارسال نظر
افسانه جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام دکتر.وای خاطراتتون عالی بود کلی خندیدم

سلام
خنده تون مستدام

مینو پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:15 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

انشاالله پستهای بعد خبر بهبودی کامل مادر گرامی ودایی عزیزتون را بنویسید.

سپاسگزارم

تیلوتیلو چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام امیدوارم مادر گرامیتون بهتر شده باشن
خیلی رنج آوره بیماری عزیزان
خداوند هیچکس را با عزیزانش امتحان نکنه

سلام
ممنون

ساناز چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:02 ب.ظ http://sanaz2020.blogsky.com

سلام
واقعا باور اینکه مادر عزیز و پر جنب و جوش و پرکار انسان، پا به سن گذاشته و مریض شده. برای هر کسی سخته.
نمی‌دونم چرا ما بچه ها باور نمی‌کنیم این فرشته ها هم یک طاقتی دارن.
برای مادرتون از خدا شفای عاجل آرزو میکنم.

سلام
حق با شماست
ممنون

tahereh چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام. هر روز میام وبلاگتون رو چک می کنم که خبرای خوب بشنوم. الان که دیدم جواب کامنتها رو دادید گفتم خدارو شکر که اتفاق بدی نیفتاده. از ته دل براشون دعا می کنم. خدا خیلی خیلی بزرکه. قطعا شما بیشتر از من معجزه دیدید. کسایی که باید ازشون قطع امید کرد ولی حساب کتاب خدا با ما فرق می کرده.

سلام
شما لطف دارین ممنون

Maryam.k. دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام دکتر...
خوبین؟مادر چطورن؟مارو بی خبر نذارین

سلام
چشم

خانم مهندس یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام اقای دکتر. همین که پست جدید میزارین خیلیه تو این شرایطتی که دارین خود من انتظار ندارم که پست خاطره بزارین شما هر طور راحتین بنویسین .حتما برای مادرتون دعا میکنم . حالشون چطوره؟بهتر نشدن؟؟

سلام
شما لطف دارین ممنون

دانشمنگ یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:48 ق.ظ http://daneshmang.blogfa.com/

امید که هر چه زودتر بهبود پیدا کنن

ممنونم

مهسا یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام خوبین؟ بابت مادرتون متاسفم و از ته دل ارزو میکنم زودتر خوب بشن. مدتی فرصت نمیکنم بنویسم اگه اینستاگرام هستین خوشحال میشم شما رو فالو کنم.
مهسا از وبلاگ ملودی زندگی زیباست

Mahsa.kh58

سلام
ممنون
شرمنده من اصلا اینستا ندارم

فامس شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام.. انشالله خدا شفت میده.. به حق این ماه عزیز ی که توی راهه...

سلام ممنون

یک عدد مامان شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:34 ق.ظ http://kidcanser.blogsky.com

واای اقای کتر خیلی متاسف شدم بعد از مدتها اومدم وبلاگتون و با این اخبار مواجه شدم ..امیدوارم هرچی خیر هست برای مادرگرامی اتفاق بیوفته ...انصافا توی این گرفتاری های اقتصادی و کمبود دارو اینجور مشکلات بیشتر ادم رو فرسوده میکنه و از ادم انرژی می گیره

شما لطف دارین ممنون
شما بیشتر از خیلی از دوستان درک میکنین

سین شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:11 ق.ظ

سلام
به جز دعا کاری ازمون برنمیاد آقای دکتر. امیدوارم با خبرهای خوب برگردید. سایه همه ی مادرها مستدام.

سلام
ممنون

Bluish پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:10 ب.ظ http://bluish.blogsky.com

سلام
امیدوارم سلامتی‌شون رو به زودی به دست بیارن. هم مادر بزرگوارتون هم دائی گرامی‌تون.

سلام
ممنونم

پیمان پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام
واقعا سخته تو این شرایط نوشتن، با اینکه این موقعیت را تجربه نکردم، انشا.. که مادر در مبارزه با بیماری پیروز شوند و سالها در خدمت ایشان باشید،
براشون دعا میکنم

سلام
سپاسگزارم

شیرین پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:24 ق.ظ http://khateraha95.blogfa.com/

دکتر جان انشالله خداوند هم به مادرتون سلامتی عطا کنه همه به داییتون
و همه بیمارها رو شفا بده و کسی درگیر هیچ بیماری نباشه

ممنونم

نل چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:39 ب.ظ

هر دفعه وبتو باز میکنم به امید اینکه بنویسی حال مامان خوب شده...

مادر خیلی ارزشمنده...

امیدوارم
میدونم

لیلی چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:13 ب.ظ http://cafeleyli.blogfa.com

سلام آقایِ دکتر...
بعد مدتی اومدم وبتون و دیدم که نگران هستید...ما هم دو سال و نیمِ که درگیر مشکل برادرم هستیم...و حالتون رو درک میکنم...روزهای سختی رو پشت سر میگذارید، آرزو می کنم که با خبرهای خوش، وبلاگتون رو آپ کنید...دعاگوی مادر محترمتان هستم...

سلام
من هم برای برادرتون آرزوی سلامتی دارم

پژمان چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:17 ق.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام دکتر جان
از صمیم قلب آرزو میکنم مادر محترموتون شفا پیدا میکنه. محرم نزدیکه توسل کنید به آقا ابوالفضل. حداقل فایده توسل انرژی و آرامشی هست که به انسان میده.

سلام
ممنونم
چشم

واگویه که قبلا وبلاگ داشته چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:17 ق.ظ

سلام آقای دکتر
واقعا مریضی عزیز سخته و تحملش هم سخت تر
خدا به مادر لباس عافیت بپوشونه و همینطور دایی
جالبه
تو کشورمون کمبود دارویی داریم و هیچ کس زیر بار نمیره
از اون جالبتر میگن که کشورهای آفریقایی به نسبت ایران از امنیت برخوردار نیست و ثبات اما حالا برای دارو فوران دارو هست

سلام
ممنون
واقعا

Reza سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام آقای دکتر

از صمیم قلبم آرزو میکنم هر چه سریعتر شفا پیدا کنن انشاءالله

سلام
ممنون

تیردخت سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:50 ب.ظ http://stayhungrystayfoolish.blog.ir/

سلام دکتر
برای مادر گرامیتون آرزوی سلامتی دارم ...

سلام
ممنونم

خانم پزشک سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:53 ب.ظ http://kanoomdoctor.blogsky.com

انشالله مادر محترم هرچه زودتر سلامتیشونو به دست بیارن .

ممنونم

سمیرا سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 06:35 ب.ظ

به امید شفای بیمارانتان و شفای دیگر بیماران ...

آمین

ابانا سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:48 ب.ظ

گاهی وقتی داریم میخونیم هر کلمه فقط یه کلمه س، ولی وقتی تک تک این حس ها و خبرها رو تجربه کرده باشی اون وقت خوندن هر کلمه ش ، هم یه دنیا درده...
اونقدر این حال و این نگرانی رو لمس کردم ک با همه وجودم دعا میکنم خدا کمک کنه بهتون...

ممنونم خانم دکتر

موج سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:18 ب.ظ http://http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com

بعد مدتها اومدم وبلاگتون ومتاثر شدم .امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنن

سپاسگزارم

امید سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 07:29 ق.ظ

سلام، انشاءالله که حال مادر عزیز هرچه زودتر خوب شود و درمان پزشکان هم موثر بیافتد.

سلام
ممنون
من هم امیدوارم

مطهره دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام
واقعا متاسف شدم واز خدا سلامتی ایشون رو میخوام وقوت قلبی برای شما در این روزای سخت...

اینجا دارو نیست وانوقت کنیا هست؟؟وای برما

سلام
ممنون از لطف شما

مینا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:28 ب.ظ http://searchofsmile.blog.ir

آخی چه روزهای سختی انشالله بگذره خاطراتش هم نمونه براتون.
انشالله دایی و مادر به زودی و سلامت مرخص بشن

واقعا
سپاسگزارم

نیلو دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:55 ب.ظ http://nil-nil.blogfa.com

از صمیم قلب برای سلامتی و بهبودی شون دعا می کنم.

شما لطف دارین ممنون

طیبه دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام دکتر مهربون
آره والا
درد رو از هر طرف که بخونی درده
مامان منهم چندوقت یه بار ریه اش عفونت می کنه یا آب جمع میشه تو ریه اش(ناراحتی قلبی هم داره)چندروز بستری میشه اونجا یه دستگاه اکسیژنه یا نمی دونم چی بهش وصل میشه دارو می گیره بهتر میشه میاد خونه
نمی دونم یادتونه یا نه ۶ ماه میشه جراحی دیسک کرده هنوز سرپا نشده .طیبه براش بمیره

سلام
ممنون از لطف شما
امیدوارم ایشون هم هرچه زودتر بهتر بشن

سیمین دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:07 ق.ظ http://ariakhan.persianblog.ir

دکتر جان بلا از شما و خانواده تون دور باشه

ممنونم

زهرا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:28 ق.ظ

انشااله بزودی حال مادرتون بهتر بشه. خداوند همه مریضها رو شفا بده

ممنونم
امیدوارم

Stella bianca دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:04 ق.ظ http://ajibekhakestary.blogfa.com

کنیا!؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا...نمیدونم چی بگم...اوضاع مملکتمون افتضاحه.ببین ب چ روزی افتادیم ک ی کشور بدبخت افریقایی داروهایی رو داره ک توکشورما وجود خارجی ندارن :-\ ان شاءالله حال مادر بهترمیشه...مثبت فکرکنید تا کائناتم ب کاربیفته و همون بشه :-) امیدتون ب خداباشه

واقعا
ممنونم

Atena دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام*فقط توکل کنیدبه خدا*انشاءلله همه ی این روزهای سخت تبدیل میشه به روزهای شادومامانتون دوباره سلامتیشونوبدست میارن*

سلام
ممنونم

خانم دکتر تمام وقت یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:58 ب.ظ

انشاا... این درد ها زودتر با خبر های خوب تموم بشه.درد مادر دل ادمو هزار پاره میکنه

آمین
واقعا

Maryam.k. یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام دکتر الهی بمیرم ...ایشالا خدا شفاشون بده ..ایشالا پستای بعد فقط خبرای خوب بشنوم ازتون :(

سلام
ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 01:23 ب.ظ

اللهم اشف کل مریض

آمین

pony یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:48 ق.ظ

به امید عافیت
دوستت داریما

ممنون
مخ لسیم

Mahboobe یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:10 ق.ظ http://mahboobe1364.blogfa.com

ایشالا خدا شفای کامل عنایت کنند بزودی زود...

ممنونم

غزاله شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام آقای دکتر. آرزو میکنم مادرتون هر چه زودتر خوب بشن. برای داییتون هم سلامتی آرزو میکنم.

سلام
از لطف شما ممنونم

کامشین شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.kamsin.blog.ir

اصلا در این موقعیت به فکر قول و قرارهایی که در وبلاگ با خوانندگان تون گذاشته اید نباشید. مگر ما متوجه نیستیم که نوشتن همین پست کوتاه هم برای خودش وقت و انرژی ای برده که باید مصرف امور مهم تر می شد؟ ما باید از شما عذر بخواهیم اگر انتظار داشته باشیم که ربولی حسن کور در این موقعیت بیاد و خاطرات جالب تعریف کنه.
حتما بیائید بنویسید چون برای دل خودتون خوبه و بهتون شهامت و اطمینان می ده که تنها نیستید. ما هم دلمون پیش شما و مشکلتون هست. متاسفانه سرطان درد مشترک همه ما است و کلمات تون برای خیلی ها آشنا و یادآور خاطرات مشترکه.
براتون دعا می کنم.

شما لطف دارین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد