جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۹۱)

سلام 

۱. به خانمه گفتم: دفترچه تون تاریخ نداره. گفت: اشتباه میکنین من ماه پیش رفتم پیش متخصص یه آزمایش توی دفترچه ام نوشت گفت ماه بعد برو آزمایش!

۲. پسره با اسهال و دل پیچه اومده بود گفتم: چیزی نخوردین که مسموم بشین؟ گفت: نه فقط دیشب داشتم از بیرون برمیگشتم خونه دیدم چندتا قارچ دم خونه مون سبز شده کندم و خوردمشون!

۳. خانمه با درد کمر اومده بود گفتم: یه کار سنگین نکردین که به کمرتون فشار بیاد؟ گفت: دیشب عروسی بودم خیلی رقصیدم!

۴. پزشک یکی از روستاها جابجا شد و من به طور موقت رفتم اونجا، خانمه اومد و گفت: دکتر ...... از اینجا رفت؟ آخه چند روز پیش اومدم باهاش دعوام شد گفت: اصلا من از اینجا میرم گفتم: خب برو یکی دیگه رو میگذارن به جات!

۵. یه زن و شوهر مسن اومدن پیشم. وسط گرفتن شرح حال مرده گفت: اصلا همه اش تقصیر زن هاست. زنش گفت: نه تقصیر مردهاست. مرده گفت: حالا هیچ کدوم هم که به درد نمیخوریم!

۶. خانمه با دختر نوجوونش اومده بود و گفت: دفترچه خودمو پیدا نکردم اینو آوردم. دفترچه رو که باز کردم دیدم مال یه بچه دو ساله است. گفتم: کاش دفترچه یه آدم بزرگسال ترو آورده بودین. خانمه گفت: چی؟ دخترش گفت: هیچی چون دفترچه مامان بزرگو آوردیم شوخی میکنه. گفتم: این مال بچه است کدوم مامان بزرگ؟ خانمه گفت: وای اشتباه شد ببخشید و دفترچه مادرشو از کیفش درآورد و داد بهم!

۷. خانمه گفت: چند وقته که شروع کردم به مسواک زدن حالا لثه هام عفونت کرده!

۸. خانمه گفت: دفعه قبل که اومدم پیشت خوب نشدم. گفتم: دفعه قبل دارو چی خوردین؟ گفت: دفعه قبل دارو نوشتین، داروخانه درمونگاه نداشتشون من هم نگرفتم!

۹. مرده گفت: مدتیه که همیشه احساس خستگی دارم، میدونی که خستگی چیه؟!

۱۰. نسخه مرده رو که نوشتم رفت روی وزنه و گفت: من چقدر اضافه وزن دارم؟ گفتم: قدتون چقدره؟ گفت: فکر کنم سه متر!

۱۱. مرده با اسهال اومده بود و گفت: دیروز یه مقدار میوه خوردم، بعد بهم گفت حالا ببین میتونی؟ دیدم نه نمیتونم!

۱۲. (۱۶+) پزشک یکی از روستاها به دلایلی جابجا شد و من به طور موقت رفتم اونجا. بعد از چند روز خانم مسئول پذیرش گفت: دکتر! نمیشه کلا خودت ثابت بیایی همین جا؟ گفتم: نه من پزشک سیارم. گفت: بیا همین جا دکتر! اینجا چندتا خانم هستیم نمیگذاریم بهت بد بگذره!!

پ.ن۱: صاحب قبلی زمینی که خریده بودیم پیغام داده بود که زمینمو پس بدین کلی میگذارم روی پولتون و بهتون میدم که طبیعتا قبول نکردیم، حالا بعد از کلی وقت تلف کردن قبول کرده که بیاد و سند بزنه.

پ.ن۲: مدتی بود که اینترنتمون قطع و وصل میشد، توی این مدت که سرعت اینترنت هم کم شده اینترنت ما عملا همیشه قطعه! رفتم نمایندگی شرکت اینترنتمون که بررسی کردند و گفتند سیم تلفن خونه تون مشکل داره. فعلا که داریم از اینترنت سیمکارتمون استفاده میکنیم تا ببینیم چی میشه. 

پ.ن۳: دیروزو مرخصی گرفتم تا مثل فیلمهای خارجی توی جشن فارغ التحصیلی عسل از پیش دبستانی شرکت کنیم. جشن بدی نبود و کلی سرود و نمایش اجرا شد. موقع برگشتن به خونه عسل میگه: حالا سال دیگه چکارکنم که باید هم برم کلاس زبان هم کلاس اول هم پیش دبستانی؟!

پ.ن۴: برای بار سوم عمو شدم!

نظرات 54 + ارسال نظر
همون خواننده قدیمی ولی نام کاربری فراموش کرده چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:15 ب.ظ

درمورد این خانمهای پذیرش!!!!
خوشحالم بادکترجماعت ازدواج نکردم وگرنه ...

همه جا همه جور آدم پیدا میشه

... یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:30 ب.ظ http://minevisamtabemanadyadegar.blogfa.com

3

نسیم یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.mannevesht73.blogfa.com

خب مگه دروغ میگم؟

نسیم یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:39 ق.ظ

یه سوال فنی تخصصی کنم؟
پنتو باربیتال به ازای هر کیلوگرم چقدر باید استفاده شه و دوز توکسیکش چقدره؟برای مردن چقدر از دوز مجاز باید بیشتر باشه؟
مرگش مرگ دردناکیه؟ در سایت پرشین سوساید این طور به نظر نمیومد محلولشو خورد و راحت کرد رفت اون دنیا طرف

اجازه بدین جواب ندم
نمیخوام خون یه نفر بیفته گردنم!

نسیم یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:35 ق.ظ http://www.mannevesht73.blogfa.com

سلام سلام
از فینگلیش متنفرم خب که چی کلاس داره مثلا؟
آی خشنو خوب اومدین اعصابم خرده...
چرا نمی شه کامنت گذاشت؟

سلام
حق دارین مگر در مواردی که یه نفر روی گوشیش فونت فارسی نداره
کامنتدونی تون بسته بود! اما الان باز بود!

ساناز شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:51 ب.ظ http://sanaz2020.blogsky.com

به سلامتی عسل خانم پیش دبستانی رو تموم کرد، دختر من امسال میره پیش ۲.
انشاالله موفق باشن.

ممنونم
پیش۲؟ نشنیده بودم

نسیم پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:01 ق.ظ http://www.mannevesht73.blogfa.com

سلام
مورد دو عجب خری بوده بلانسبت خر
خر هم هر چیزی رو نمی چره!
اعتراف می کنم خودم یه بار تو کوه هر گیاهی می دیدم می چشیدم شبش تب کردم :/
پس خودمم مشمول خریتم

اون مورد مثبت ۱۶ رو نگید به آنی خون به پا میشه.

سلام
چه خشانت آمیز!
چشم
راستی توی وبلاگتون نوشتین هرکی فینگلیش کامنت بگذاره... آخه اصلا میشه اونجا کامنت گذاشت؟!

انه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 04:43 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

سلام.پست جدید پلیز

سلام
تا دو سه روز دیگه چشم

پژمان یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 04:49 ب.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام دکتر
تبریک بابت تثبیت سه باره عمو شدنتون

سلام
سپاسگزارم

sevin پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام خسته نباشین .
دکتر یه سوال داشتم اینکه علت اینکه من هر ماه گلو درد بدی میگیرم چیه ؟ جوری که اخرش ختم میشه به پنادور . دقیقا الانم همینه داستانم ولی خیلی بدتر دیگه به پزشکم مراجعه نکردم بعد الان خیلی بی حالم خیلی فقط رفتم از داروخونه ب کمپلکس گرفتم ودارم میخورم اما بازم بی حالم دیگه هیچ آنتی بیوتیکی ام نخوردم چون هر ماه انتی بیوتیک های قوی دکتر میداد خسته شدم از این وضعیت اگه راه حلی بهم بگین واقعا ممنون میشم .دقیقا الان یه هفته س که اینطوریم .

سلام
میتونین از لوزه هاتون یه کشت میکروبی بگیرین
احتمالش هست که یه میکروب مقاوم اونجا باشه

آناهیتا پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام
اقای دکتر اینسا دارین . ی روش نشونتون میدم برا پست هایی که نمیشه دانلودشون کرد . با گوشی فک نکنم بشه انجام داد آخه من با لپتاب انجامش دادم ... اول اینستا تون رو رو لپتابتون نصب کنید بعد با اکانتتون برید رو ی فیلمی (یا عکس) که نمیشه دانلودش کرد کلیک راست کنید و گزینه view page sorce رو میزنید ی صفحه باز میشه که پر از

سلام
ممنون از لطف شما
اما من اصلا اینستا ندارم همین تلگرام به اندازه کافی وقتمو میگیره

تیردخت چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:07 ب.ظ http://stayhungrystayfoolish.blog.ir/

سلام و روزبخیر...
عجیبه که به یک پزشک میگه میدونی "خستگی" چیه !!! پزشکه و خستگی هاش...

سلام
همینو بگو

sevin چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام . ظاهرا نیمه اومده کامنتم .
یکی راجب عسلی نوشته بودم که طفلی بچه کلاس اول فارسی و انگلیسی رو قاطی میکنه چون خواهر زاده منم کلاس اول بود قاطی میکرد و فارسی و از سمت چپ مینوشت .
ودومی ام نوشته بودم که میشه یه سوال پزشکی بپرسم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم .

سلام
دقیقا
اگه بدونم درخدمتم

خلیل چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:00 ب.ظ http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

مرسی بابت این یادداشت های خوبت دکتر!

سلام
مخ لسیم

زیبا چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:26 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

سلام جناب دکتر. خدا قوت .

سلام
ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:01 ب.ظ

فقط 3.

پریسا چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:52 ب.ظ http://roga2.blog.ir

چقدر متاسف شدم برای همجنس خودم در اون قسمت +16.
.تبریک برای جشن عسل جان و تبریک برای برادرزاده عزیزتون

حق دارین
سپاسگزارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:27 ب.ظ

یادم رفت بگم.... خواهش گلم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:26 ب.ظ

ببخشید نصب کنید. خوبه!!

چشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:07 ب.ظ

مورد 12 منظوری نداشته باووو

چی بگم والا

مینو سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:32 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

خوبه که با این دید کار را برای خودتون جذاب میکنید.خیلی از پزشکها با رفتارهای بیربط مراجعه کننده ها عصبی میشن.
عمو شدنتون مبارک

اون طوری فقط خودم عذاب میکشیدم
ممنون

فاطمه سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام
جالب بودن اگه این مطالب دست طنازها بیفته ازش کلی جُک میسازن
منم وقایع روزانمو یادداشت میکنم. حس میکنم در سالیان دووور بعد از 1200 سال عمر پربرکت...دعوت حق رو لبیک گفتم شااااید برای بچها و نوادگانم جالب باشه
موفق و موید باشید
باشد که جمعیا رستگار شویم.

سلام
ممنون از لطف شما
آمین یا رب العالمین

فاطمه سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام
جالب بودن اگه این مطالب دست طنازها بیفته ازش کلی جُک میسازن
منم وقایع روزانمو یادداشت میکنم. حس میکنم در سالیان دووور بعد از 1200 سال عمر پربرکت...دعوت حق رو لبیک گفتم شااااید برای بچها و نوادگانم جالب باشه
موفق و موید باشید
باشد که جمعیا رستگار شویم.

سلام
ممنون از لطف شما
آمین یا رب العالمین

مینو سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:59 ق.ظ

مرسی گلم. حتما دمیترون میگیرم. مرسی وقت گذاشتین

خواهش
نمردیم و گل یکی هم شدیم

طیبه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:13 ب.ظ

ایشالا جشن های فارغ التحصیلی های بعدی عسل جان
ایشالا افتخار آفرینیش تو هر بعدی که استعداد و علاقه شو داره
ایشالا شما و مادرشون سالم باشید و عمر طولانی کنید و ثمره ی زحماتتون رو در هر دوتا بچه تون ببینید و درب این وبلاگ باز باشه و برامون بنویسید و خوشحالمون کنید

از لطف شما ممنونم

طیبه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:09 ب.ظ

درباره مورد ۳
واقعا لبخند خوشحالی زدم
این روزا کمتر این چیزا رو می خونیم
خدایا شکرت و یا به قول بچه ی دوستم که تازه زبون باز کرده(خدایا شرتت)
الهی که هرچی کمردرد و پادرد هست دراثر زیاد رقصیدن و زیاد شاد بودن های واقعی باشه
الهی که بساطهای حلال و طیب و طاهر شادی تو جمع های مردم کشورمون برپا باشه که مردم سرزمین ما لیاقتشون فقط شادی هست و رقص و عاشقی همراه با سلامت(حالا یه ذره هم در اثر زیاد رقصیدن کمر و پاشون درد گرفت عب نداره)
وقتی عروسی ها زیادتر شد یعنی مردم پول هم دارن آرامش هم دارن اعصابشون هم سرجاشه ...و خدایا شرتت

امیدوارم همیشه شاد باشید
شرتت؟

طیبه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:03 ب.ظ

درباره مورد۹
واقعا یه دکتر چه می دونه خستگی چیه آخه
خستگی مال ما کارمندهاست مخصوصا من(حالا به بقیه برنخوره)....
اصن کار بهمون ارجاع نمیشه....
به نظرم نیروی انسانی (فکری یا یدی یا هرچی...) خیلی هدر میره
درسته که حقوقمون هم خیلی خیلی کمه ولی این حجم بیکاری هم خسته کننده هست واقعا

وقتی خودتون اعتراف میکنین من چی بگم دیگه؟!

طیبه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 07:58 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام
مورد ۵ نشون میده هنوز صداقت وجود داره مخصوصا در مردها
اخه اون مرد چقدر صادقانه گفته که هیچکدوممون هم به درد نمی خوریم

سلام
اصلا مردها همه شون صادقند!

مینا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 03:46 ب.ظ http://dancewithme.blog.ir

دکی اومدم برا پست کامنت بزارم چشمم افتاد به جواب مینو شما بسیار بازیگوش تشریف دارید
عمو شدن سجدد (مجدد برای بار سوم) رو هم تبریک میگم خدمتتون

بازیگوش؟ من؟ بام؟ شیبدار؟
ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:37 ق.ظ

فکر کنم 11 منظورش اینه: میوه نمی تونم بخورم حالم بد میشه، میوه یا معده ام گفت حالا یک بار دیگه بخور ببین میتونی تحمّل کنی؟ گلاب به روتون اس... گرفتم، دیدم نه نمی تونم. ببخشید اگر بد ترجمه کردم.

من هم همینطور فکر میکنم
ممنون از لطف شما

sevin یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام . چون فقط تو ایران ازینجور مسائلا زیاده چون اسممون بد در رفته همه جا .
نصف کامنت من نرسیده دستتون ؟

سلام
اون که بله متاسفانه
من چیزیو که دیدم تایید کردم

[ بدون نام ] یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:55 ب.ظ

حالا شما هر نظری که ما می فرستیم می گید واقعا... یه دبیر علوم داشتیم سوم راهنمایی روی کلمه واقعا حساس بود و بدش میومد... من نماینده ی درسش بودم .. وقتی یه چیز می گفت می گفتم واقعا واقعا خانم.. می گفت کاری نکن تمام نمره های بیستت رو صفر بدم پرتتت کنم بیرون از کلاس منم می گفتم توی دلم واقعا.. از اونجا که درس خون تشریف داشتیم می گفت ببخشید.. حالا واقعا دبیر علومم رو بیارم... واقعا:)))) بعد نه تلگرام نت نمی خوره.. خیلی.. اگه مشکل دارید و با فیلتر شکن میاید... از تلگرام طلایی استفاده کنید... ممنون

واقعا
تلگرام طلائی ندارم ولی مشابهشو چرا

طیبه یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:49 ب.ظ

آرایش هم برای جنین خوب نیست لاک هم نزنین خخخخخخخخ
خیلی بامزه بود
یه بار هم باید جواب کامنت ها رو خوند و خندید خخخخخخخخ
راستی تلگرام هم فیلتر شده من دیگه با فیلتر شکن نمیرم ولی فکر می کنم حجم رو زیاد می خوره...قطعا خودتون می دونستید

ممنون
بله متاسفانه

مینو شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام دکتر جانم. دکتر من دوماهه که باردار شدم. هر روز میارم بالا و همش حالت تهوع دارم. ویتانین b6 فقط به ذهنم رسید که بخورم. خواهش میکنم کمکم کنید. چون همش دادم گریه میکنم. کسی درکم نمیکنه. فقط بلدن بگن ارایش برای جنین خطرناکه لاک نزن. ولی کسی کمکم نمیکنه.

سلام
یعنی با ب۶ بهتر نشدین؟
اگه بهتر نشدین بهتون دمیترون رو پیشنهاد میکنم هم قرصش هست هم آمپولش
ضمنا آرایش هم برای جنین خوب نیست لاک هم نزنین

معصومه شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:43 ب.ظ http://HASBEHAALICHAND.BLOGFA.COM

سلام دکتر
هنوز مطالبتون جذاب و خوندنیه
پایدار باشید

سلام
سپاسگزارم
همچنین

sevin شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام و خسته نباشین .
خیلی عالی بودن مثل همیشه .
۱۲. ابروی هر چی ایرانی رو بردن متاسفم واقعا.
۳. اخ اخ مشکل همه خانم ها

سلام و ممنون
ممنون
چه ربطی به ایرانی داره؟
واقعا

sevin شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام و خسته نباشین .
خیلی عالی بودن مثل همیشه .
۱۲. ابروی هر چی ایرانی رو بردن متاسفم واقعا.
۳. اخ اخ مشکل همه خانم ها

جواب قبل تکرار میشود

نیلو شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:10 ق.ظ http://nil-nil.blogfa.com

فقط اون که گفت: سه متر قد داره
آخی عسل خانوم چقدر سرش شلوغ میشه!

واقعا
اون که واقعا واقعا!

طیبه جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 07:01 ب.ظ

من ۱۱ رو اصلا متوجه نشدم ولی عب نداره.توضیح نمی خوام.
خواستم بگم من خیلی وقت ها گیجم.خودم برای خودم یکی از کیس های خنده دارم خخخخخخخخخخ

این دقیقا جمله ای بود که ایشون گفت
خودش هم بیاد معنیش کنه!

طیبه جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:58 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام دکتر مهربون
وبلاگ دیدن حجم زیادی اینترنت نمی بره
منهم زیاد با گوشیم میام و داده های اینترنت گوشی
شاید می دونستید ولی گفتم بگم
اینستا میگن حجم نت رو می خوره

سلام
ممنون از توضیحات شما
تلگرام چطور؟!

Maryam.k. جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:10 ق.ظ http://dreamlandd.blogsky.com

سلام دکتر
3.اخه شما خانم نیستی ک بدونی رقصیدن با کفش پاشنه دار چه بدبختیه
12.
پ.ن1:بسلامتی خیلی مبارک باشه
پ.ن3:ببوسید عسل خانم گُلُ
پ.ن4:قدم نو رسیده مبارک باشه

سلام
خب بی پاشنه بپوشین!
من هم مثل شما شدم!
چشم
ممنون

پونی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:43 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
سونامی مسمومیت با قارچ امسال راه افتاده
نمیدونم انگار نمونه سمی شبیه قارچی خوراکی رشد کرده که اینجوری مردمو درگیر کرده
ارادت باقیست

سلام
بله شنیدم
مایه تاسفه

اسحاقی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 05:23 ق.ظ

سلام دکتر ..
ماه رمضانتون مبارک ..ان شالله ماه پر خیر و برکتی پیش رو داشته باشین ...التماس دعا سید ..
عمو شدن مجددا تونم مبارک ..
قدمش خیر و مبارک باشه ...
فارغ التحصیلی عسل جون هم مبارک

سلام خانم اسحاقی
ممنون از لطف شما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:16 ق.ظ

ممنون

طیبه چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:48 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام دکتر مهربون
حالا عسل طفلی سال بعد چکار کنه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بابا شما که دکتری یه فکری براش بکن خب

سلام
واقعا باید یه فکری به حال عسل بکنم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:48 ب.ظ

یه ماه روز ه داری... چشم.. گوش..زبان... قلب.. دست وپا... یک ماه مهمانی خدایی.. رمضان بر شما مبارک

سپاسگزارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:38 ب.ظ

بعد خارج از شوخی وقتی من مسواک می زنم بعضی از اوقات از لثه هام خون میاد..... بعد واقعا که فروشنده می خواسته دبه کنه.. خوب زیر بار نرفتین.... وای برای عسل زود نیست کلاس زبان.. به خدا بذارید بچگی کنن... خودم که زبان انگلیس نمی خونم و علاقه ندارم توی کار فرانسه هستم.. ولی دبیر زبانمون از هیجده سالگی شروع کر ده بود... بعد بهترین دبیر شهرمونم بود.. هوش عسل خوبه اینقدر بچه ها رو اذیت نکنین.... عمو شدنتون مبارک برای بارسوم... شما خودتون نمی خواید برای بار سوم پدر شدید ایا؟

خونریزی موقع مسواک زدن علتهای مختلفی داره از بدی جنس مسواک تا عفونت لثه و ...
ممنون از لطف شما
ما توی تربیت همین دوتا موندیم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:32 ب.ظ

۱. باید متخصص بهش میگفته که تا یک ماه دیگه دفتر چه اش تمومه. (خنده) ۲. راسته می گه چنتا قارچ که خوردنی نیست.. چنتا قارچه دیگه. ۳.ما خانما با کفش پاشنه بلند رقصیدن و بعد نگاه به اطراف حین رقص از صد تا کار سنگین سنگین تره. ۴.حالا خانمه چقدر خودشو دسته بالا می گیره.. پزشک تون آقاست توی روستا و مجرده. .. چون این عاملم خیلی مهمه. ۵. کاملا موافقم. ۶. نظری ندارم. ۷. ماشا لله خیلی زود بوده مسواک بزنه... می خواستین بگین طبیعی هستش... ۸. ای جان. اصلا به جز داروخونه درمونگاه جایی دیگه ای رو بلد نیست. چقدر وفادار. ۹. خستگی چیه آقای دکتر؟؟!! ۱۰. چه قد بلند ما تاحالا آدم به این دارزی ندیدم.. دارز ترین فردی که دیدم دو متر و نود بوده.. ای کاش میشد دیدش... ده سانتم ده سانته.... ۱۱. اون جملات آخر رو بدن و میو ه ها بهش گفتن........ من اکثرا ازاین جمله ها زیاد می گم..... ۱۲. چی بگم.. من بچه ام شما مثبت ده می نوشتین نمی قهمیدم.. شاید منظوری نداشته....‌ تمامی اینا رو باخنده و شوخی بخونید... ولی شما همیشه خوبید.

ممنون از لطف شما
سپاسگزارم

سییمن چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام دکتر
اولا فارغ التحصیلی عسل جان مباارک فارغ اتحصیلی دانشگاه دخترمونو جشن بگیرید.
دختر گلتون همسن ارتین منه و دیروز ما هم تو جشنش که تو یک عمارت قدیمی گرفته بودند شرکت کردیم و کلی خوش گذشت.
در مورد 3 بهش می گفتین یه دو روز صبر می کردی خوب می شد دکتر اومدنت چی بود.
راستی از اینکه برای سومین بار عمو شدین مبااارک
مورد 12 قابل تامله

سلام
ممنون از لطف شما
بله واقعا قابل تامله!

شیرین چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:46 ق.ظ http://khateraha95.blogfa.com

سلام
دکتر جان حالامیدونید واقعا خستگی چیه ایا؟؟؟؟؟؟؟؟
+16 خواهش میکنم اونجا نرو دکتر خطرناکه
ایشالله جشن فارغ التحصیلیشو برید
برای بار سوم مبارک باشههههههه

سلام
ممنون
آخرین روزی بود که رفتم اونجا
امیدوارم پزشکش به این زودی جابجا نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد