جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۸۴)

سلام 

۱. خانمه گفت: از معده ام گرسنه ام ولی از دهنم اشتها ندارم! 

۲. خانمه گفت: برای تب بچه ام بهش بروفن دادم. گفتم: الان توی خونه بروفن دارین؟ گفت: داریم ولی تموم شده! 

۳. جواب آزمایش خانمه رو نگاه کردم و گفتم: فقط عفونت ادرار داشتین بقیه اش سالمه. گفت: فقط عفونت ادراری؟  خب پس خداروشکر که کلیه ها و مثانه ام سالمه! 

۴. بچه‌هه خیلی راحت دهنشو باز کرد تا گلوشو ببینم. مادرش گفت: آفرین دخترم، چه پسر خوبی!

۵. مرده گفت: دندونم از وقتی که شکسته درد میکنه. گفتم: کی شکسته؟ گفت: شب دیروز!

۶. پیرمرده گفت: بنویس برم سونوگرافی.  گفتم: از کجا سونوگرافی میخواین بگیرین؟ گفت: توی شهر!  گفتم: نه، از کجاتون سونوگرافی بنویسم؟  گفت: سونوگرافی دکتر.....  گفتم: از کجای بدنتون میخواین سونوگرافی بگیرین؟ گفت: از توش!

۷. به خانمه گفتم: توی خونه تب بر دارین؟ گفت: بله. نسخه رو که دادم دستش گفت: ببخشید تب بر همون دماسنجه؟!

۸. به خانمه گفتم: بچه تون میتونه قرص بخوره؟ گفت: نه قرص براش ننویس هنوز زیاد دندون نداره!

۹. خانمه گفت: بچه ام از دیشب هرچی که میخوره استفراغ میکنه. حتی دیشب آب دهنشو هم که قورت میداد استفراغ میکرد!

۱۰. پیرزنه گفت: من برای پادردم رفتم پیش دکتر......  خدا خیرش بده که تشخیص داد فشارم هم بالاست! 

۱۱. داشتم برای مرده نسخه مینوشتم که گفت: پماد برام ننویس، کسی خونه نیست برام بماله! 

۱۲. برای مریض سه قلم دارو نوشتم،  رفت داروخونه و اومد و گفت: میگه آخریو نداریم. عوضش کردم. رفت و اومد و گفت: میگه اولیو هم نداریم. عوض کردم. چند لحظه بعد مسئول داروخونه اومد و گفت: شرمنده داروی دومی هم موجودیمون صفره!

پ.ن۱: تقریبا همه کامنتهای پست پیش درباره پی نوشت هاش بود! اصلا کسی سفرنامه رو خونده؟!

پ.ن۲: الان توی شیفت شب دارم این پستو مینویسم تا فردا بگذارمش توی وبلاگ. پرسنل تعریف میکنن که دیشب که آقای دکتر.....  شیفت بود خانمشو هم آورده بود تازه سگشونو هم آورده بودند! 

پ.ن۳: با عسل میریم بیرون، یه خانم بهش میگه: این قدر دلم میخواد این دخترو یه گاز بگیرم. عسل سرشو میاره پایین و دست و پاشو جمع میکنه زیر شکمش، وقتی خانمه میره عسل هم بلند میشه و میگه: دیدی چکار کردم؟ از روش لاکپشت استفاده کردم تا نتونه گاز بگیره و بره!

نظرات 45 + ارسال نظر
الی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 02:28 ب.ظ http://mamanemicrooei.blogfa.com/

وای خدا
اولی رو باور کنید راست میگه..منم همیشه از معده گرسنهم از دهن اشتها ندارم:))
سونوگرافی هم عالی بود...عالی....سرکار با صدای بلند خندوندم...

عجب
ممنون از لطف شما

فاطمه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:29 ب.ظ http://khormaaloo.blogfa.com

اولی رو من خیلی درک میکنم حالا شاید اینجوری نمیگفتم ولی مفهومش همین بود:))))

ممنون از لطفتون

مهدیس چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:58 ق.ظ

خدا خیرتون بده روحیه ام عوض شد این پستو خوندم

خنده تون مستدام

گندم سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام من خراسانی هستم این اصطلاح گوستادار تو بیشتر استان و البته در روستاها بکار می رود .

سلام شرمنده من چنین چیزی نوشته بودم؟

هانیه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:00 ب.ظ

منم مشکل شماره 1 رو دارم ولی میگم خودش خوب میشه

امیدوارم

لیدا یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 05:39 ب.ظ

مورد اولی.پسرمن هم اینطوره.دلش ضعف میره از گشنگی اما اشتها نداره

پس الکی نگفته بود بنده خدا

دلژین پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:14 ب.ظ

از توش سونوگرافی دادین حالا استاد ؟ :))))
+روش لاکپشت

آره نوشتم کامل شکم و لگن!

صادق سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام
اگه خاطرات کار خودتونه خیلی خوب جمع آوری کردید و زیبا بود .

سلام
سپاسگزارم

فریبا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 05:29 ب.ظ http://mehr–faraz.blogfa.com

من هم خوندم سفرنامه رو خیلی کامل بود و ممنون از اینکه این حس خوب رو تقسیم کردید...
عجب
حکایتی اند این بیمارها...:-)

خیلی جالب اند و عالی انتقال می دید
+۱۸ عالی بود !

ممنون از لطفتون
واقعا
کدوم 18+؟

افق جمعه 26 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:20 ب.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

حقیقتا خانم مورد١ مصداق جانا سخن از زبان ما میگویی هست برای من
من اگه میومدم پیشتون سوژه ی وبلاگتون میشدم

واقعا؟
پس منتظرتون هستم!

Abji khanom پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:20 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

سلام

فقط خواستم از اینکه هنوز به یاد ما هستید تشکر کرده باشم، و بگم که من هم به یاد همه شما هستم.

سلام
شما لطف دارین
خدا خانم دکترو رحمت کنه و به شما هم صبر بده
من که هنوز هم عذاب وجدان دارم که چرا توی هفته های آخر به وبلاگ سر نزدم

مری پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:56 ق.ظ

داستان چخوف داستان کوتاه به اسم شادی. سرچ کنید و انلاین بخونید جالب و پر معنی هست

چشم

مری پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:54 ق.ظ

مرسی دکتر از فهم و شعورتون
جایی که ادم مطمئن هست با دل و جون کمک میکنه
درود بر شما

خواهش میگردد

مری چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.myveblagmerimeri.mihanblog.com

سلام دکتر
دو
وبلاگ هنر
مند زلزله زده www.honar5556.blogfa.com
دو شب با دهها خانوار گرسنه هستند به پیشنهاد من سماره حساب گذاشته که برای گرسنه ها غذا بخره کرپ شریفی هست خودم 500000تومن به حسابش ریختم لزفا کمکشون کنید و به بقیه اطلاع بدید تعداد زیاده . کمکهای دولت بی مدیریت دو شبه کارتون خوابن

سلام
چشم

الهه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام .چندسالی میشه هرازگاهی سر میزنم وپستهاتونو میخونم .سفرنامه هاتونو.ترکیه وتبریز ..خوندم .عالی بود یه جاهاییش یاد سفرهای خودمون افتادم .راستی دکتر این طرح پایگاه سلامت واین قضایا برای همه ی ایرانه یا فقط استانهای خاصی .بعد نمیدونم چند سال که این قصایا (خانه سلامت )با معرفی مدرسه پسرم به پایگاه سلامت نزدیک خونمن رفتم بعد چهاربار مراجعه وکلی وقت تلف شدن .عطایش را به لقایش بخشیدم خدایی دکتر اونجا هر مریص رو بیست دقیقه ویزیت میکرد خسته شدم وقت نداشتم بیخیالش شدم.کاش می شد شما برگه سلامت پسرمو امضا میکردین .

سلام
شما لطف دارین
فکر کنم دیگه توی همه ایران شروع شده باشه
درواقع کار درستو ایشون میکرده از حق نباید گذشت گرچه خودم هم این قدر وقت نمیگذارم

سنجاقک چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:07 ق.ظ

دکتر واسه مورد یک چی تجویز کردین؟همدرد منه[:S017:

چون معده اش درد هم میکرد قرص معده نوشتم

شیرین یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:49 ب.ظ http://khateraha95.blogfa.com

خدا قوت دکتر جان بقول دختر داییم اینهایی که برای ما تعریف کردید الان خنده داره و وقتی سر کار خسته با این موارد مواجه میشید حالتون دیدن داره
پیر مرده عین شوشو تنبل و همه کاراشو یکی دیگه براش انجام میده (والا)
راستی سفر نامه رو خونده بودم ولی نظرات عسل جان بانمکتر از سفرنامه بود خداییییییی ولی بستنی خوردنتون خیلی بانمک بود برای دوستان تعریف کردم کلی خندیدیم

ممنون
کاملا حق با شماست
خنده تون مستدام

ساناز یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:11 ب.ظ http://sanaz2020.blogsky.com

سلام. مورد ۱۲ . مثل اینکه بین دکتر و داروخونه هماهنگی وجود نداره.

سلام
حق با شماست
اما من هرچند روز یک بار اونجام
همه داروهارو هم که نمیشه حفظ کرد

Maryam.k جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:46 ب.ظ http://deramland.blogsky.com

وای چرا شسته بود؟یعنی انقد سگشون کثیف کاری کرده؟

به گفته پرسنل یه خرده اسهال و استفراغ داشته

رها جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:12 ب.ظ http://Delneveshtehayemn.mihanblog.com

سلام دکتر وای کلی خندیدم خدا خیرتون بده مخصوصا۲و ۳ و ۵ و ۶ و ۷ از همشون باحال تر بودن
من خوندم
فازشون چی بوده ؟ خانوادگی اومدن شیفت مگه تاحالا بیمارستان ندیدن ؟
ای جونم ه عسل شیرینی دارید

سلام
ممنون
چه عرض کنم؟
ممنون

فعلا جدید جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام دکتر جان چه وبلاگ خوبی دارید

چه خوبه دکتر بودن شما قوت قلب همه هستید مخصوصا خونوادتون

سلام ممنون
قوت قلب همه؟

Nahid جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:18 ق.ظ http://rooznegareman.blogsky.com

سلام آقای دکتر. کامنت من بهتون نرسیده؟
دوشنبه فرستادم. قابل تأیید نیست؟!!!

سلام
کدوم کامنت؟

سویل پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:21 ب.ظ http://Www.nursesevil.blog.ir

مورد 6 که عااااالی بود ،

وای چه دختر شیرین زبونی.... منم از اینجا دلم خواست گازش بگیرم

سپاسگزارم
ممنون

شارمین امیریان پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:07 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سپاسگزارم

دخترمعمولی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:04 ب.ظ http://mamoolii.blogsky.com

7 و 10
11 آخی!
12 این داروخونه است واقعا؟!

فکر کردین داروخونه های اینجا هم مثل ولایت شمان!

مهربان پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 02:31 ق.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com

سلام
فرهنگ بیمه ها تو ایران جا نیوفتاده
ملت بیمه ی مفت که دارن از جاهایی سونوگرافی میخان که عقل جن هم بهش نمیرسه
حاجی تو حتی نمیدونی سونوگرافی عروق کاروتید و بافت نرم گردن چی هست آخه میخای چیکار؟ واسش اس ام اس کردن اینارو انجام بده
اصن نمیفهمم واسه چی؟ با کدوم اندیکاسیون؟
فلان فامیل اومده بهم میگه تو تا حالا اکو قلب شدی؟ میگم نه واسه چی .من که مشکلی نداشتم میگه حالا برو ضرر که نداره اینقدر پول بیمه میدی خودتو یه چک بکن
من چی بگم به این ادم؟
حالا این که در مورد خود من نظر میده اونایی که میان سونوکامل میخان و ماهی سه تا چکاپ چکاف و حتی شکاف میخان هم که نگم براتون

سلام
جز تایید و تصدیق حرف شما چیزی ندارم که بگم
خداروشکر که این بار کامنتتون حذف نشده

خلیل چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:14 ب.ظ http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

بله من خوندم خیلی با حوصله و دقت می نویسی. کیف کردم.

نتونستم از بقیه پست انتخاب بکنم از بس

سلام
ممنون
از بس؟

Maryam.k چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:32 ب.ظ http://deramland.blogsky.com

سلام دکتر
اره بابا خوندیم
دکتر ک خانم و سکشو اورده خیلی کارش درسته
عسل لاکی

سلام
ممنون
بیچاره پذیرش مرکز بعد از رفتنشون کل اتاقو شسته بود

Mina چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:12 ب.ظ

به به دکییی من صادقانه سفرنامه رو نخوندم ....
عسل لاکپشتی

ممنون

گندم چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:35 ب.ظ

تو شهر ما یک حالت هست که به خانومهای باردار نسبت می دن که مطابق با متن شماره 1 هست مثلا میگن : مثل زن گوستادار می مونم

نمیدونستم
شهر شما کجا بید؟

سمیرا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:48 ب.ظ

ای جااااااااان قربونه فنه دفاعیش برم:***

ممنون

tarlan چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:49 ق.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

سلام
چقدر جالبه که اینا یادتون میمونه
برای عسل اسپند دود کنین ماشاالله خیلی باهوشه

سلام
مخ لسیم الکی که دکتر نشدیم!
ممنون

parmin سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:23 ب.ظ

جانم عسل... روش لاکپشت
ولی لطفاً به مورد ۹ زیاد نخندین، من تازه از اورژانس برگشتم... واقعاً آب دهنم رو هم بالا میاوردم

ممنون
چشم

نسیم سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.mannevesht73.blogfa.com

سلام چه خوب من هی اول می شم :)))

سلام
ببینید چه کار نیکی کردین که دارین پاداش میگیرین!

پرنده گولو سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام
خب برادر من پی نوشت ها عسلی هستن و ادم دلش میره
روش لاکپشت!!!!

سلام
مخ لسیم

سین سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام
دستتون درد نکنه همه جالب بود.

سلام
ممنون

AmitY سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:58 ب.ظ

بعد از مدتها همینجوری اومدم سر زدم ببینیم وبلاگتو. باورم نمی شه که هنوز داری می نویسی... هنوز وبلاگت فعاله. . . شماره 184 خاطرات از نظر خودم جالب!!
گسترشش بده وبلاگتو کاکا

مخ لسیم
یعنی چکارش کنم خو؟!

راحله سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:03 ق.ظ

نمیدونم چرا واسه 11اُمی دلم سوخت که تنها بود

ممنون

پونی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:38 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
البته که همه سفر نامه را خواندم با دقت و علاقه
باور نمیکنی چند تست چند گزینه ای طرح کن !
دخترم بچه بود میگفت: امصبح !
میگفت امشب، امروز داریم پس امصبح هم درسته!
راست میگفت طفلی
مصطلح باید شه
آفرین بر عسل باهوش که دانسته هاشو بکار میبنده
پماد خیلی جالب بود
مثلا برای بیماری پوستی مثل زونا میشه پماد نزد و قرص خورد؟؟؟؟ خخخخخ

سلام
راستش اگر امشبو ندیده بودم نمیدونستم امصبح رو چطور باید تلفظ کنم! اما جالب بود
البته برای زونا قرص هم میدن

؛) دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:21 ب.ظ

دکتر جان مورد 1 و 2 و 4 و 8 واقعا از اونااااش بودااا.
من موندم فارسی بلدن؟اخه یعنی چی افرین دخترم چه پسر خوبی؟بعدش درستش نکردن؟
اصن از یه کره ی دیگه اومدن انگار.
راستش من سفرنامه ها رو فقط میزنم عکسارو نگاه میکنم.دیگه تا حدودی دستگیرم میشه سفر چه طور بوده.

بعضی از مریضهای ما واقعا از اوناش هستن!
ممنون که حقیقتو گفتین

خواننده خاموش دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام به سرور خودم
داداش ،مخلصت همه پستات رو میخونه
همش عالی و باحال

منتها خاموشم دیگه ، کامنت نمیزارم
به بزرگی خودت ببخش
S015:

سلام از ماست
مخ لسیم

Bluish دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:31 ب.ظ

کل پست یه طرف، مورد ۱۲ هم یه طرف :)))))

ممنون

کیت دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:08 ب.ظ http://h-loser.blogsky.com

1-من برعکس اون خانومه معده ام پُر پُره ها ولی ذهنم هی میگه پاشو یه چیزی بیار بخوریم واسه همین ده کیلو اضافه وزن دارم
۴-حالا بچه هه دختر بود یا پسر؟
۶-خب راست گفته پیرمرد بیچاره.مگه از بیرونش هم سونوگرافی میگیرند؟خخخ
پ ن ۳: روش لاکپشتی عسل خانومو عشقه

ممنون از لطفتون
۴. باورتون میشه اگه بگم یادم نیست؟!

نسیم دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.mannevesht73.blogfa.com

تاکتیکی عمل می کنه عسل
راستی سلام

عسله دیگه
سلام از ماست

نسیم دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.mannevesht73.blogfa.com

اول اول؟

بله بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد