جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۶۶)

سلام

۱. پیرزنه گفت: از پنج سال پیش پام ورم کرده بود اما امروز یهو یادم افتاد بیام!

۲. پیرزنه گفت: برای من یا آمپول بنویس یا شیاف!

۳. خانمه گفت: من دفترچه مو نیاوردم بی زحمت داروهامو توی دفترچه دخترم بنویسین. وقتی نوشتم گفت: حالا برای همین دخترم هم دارو میخواستم میشه توی دفترچه اون یکی دخترم براش بنویسین؟!

۴. خانمه گفت: عفونت دارم برام پماد بنویس. گفتم: دفترچه تون که تاریخ نداره. گفت: توی دفترچه شوهرم برام مینویسین؟ گفتم: نمیشه. گفت: توی دفترچه دخترم که مجرده هم نمیشه بنویسین؟!

۵. مرده گفت: دفترچه مو مهر کن میخوام برم پیش دکتر متشخص!

۶. (۱۴+) خانمه چندتا قرص خورده بود. به بهیار مرکز گفتم: یهNG tube (لوله ای که از طریق بینی به معده وارد میشه) بیار. وقتی آورد شوهرش گفت: حالا این لوله رو کجاش میکنین؟!

۷. به پیرزنه گفتم: قرص فشار هم میخورین؟ گفت: آره بیا برام بنویس و یه بسته قرص گذاشت روی میز. گفتم: این قرص که مال فشار نیست. گفت: خب اونو دارم حالا اینو ندارم!

۸. دختره گفت: من پونزده سال بود که سرما نخورده بودم حالا همین امروز سرما خوردم. گفتم: خب حالا که طوری نشده. گفت: آخه فردا عروسیمه!

۹. یکی از پرسنل گفت: میخوام به بنایی که داره توی خونه ام کار میکنه زنگ بزنم اما اسمش یادم نمیاد. گفتم: خب حالا بهش زنگ بزن. گفت: خب باید اسمشو توی گوشیم پیدا کنم یا نه؟!

۱۰. برای این که بچه دهنشو باز کنه و گلوشو ببینم گفتم: دهنتو باز کن ببینم چندتا دندون داری؟ مادرش گفت: چهارتا بالا داره دوتا پایین حالا گلوشو ببینین!

۱۱. به مرده گفتم: پنی سیلین میزنین بنویسم؟ گفت: اینجا میتونن تست کنن؟ گفتم: بله گفت: پس بنویس!

۱۲. خانمه گفت: دفترچه مو مهر کنین برم پیش متخصص. وقتی مهر کردم گفت: حالا امضاء هم میکنین؟!

پ.ن۱: با دکتر بابک تماس گرفتم. فرمودند: دیگه وقت برای نوشتن دارم اما حسش نیست! وقتی حسش هم پیدا شد مینویسم.

پ.ن۲: نکته جالب تر یکی از دوستان مجازی بود که ازشون پرسیدم: چرا مدتیه توی وبلاگتون نمینویسین؟ گفتند: چون یوزر نیم و پسورد وبلاگم یادم رفته!

پ.ن۳: تا چندسال پیش سینما رو به طور جدی دنبال میکردم اما چند سالی هست که دیگه فرصت نمیکنم. اما بعد از مدتها یه فیلم خوب ایرانی دیدم که کارگردانش اصغر فرهادی نبود! از دیدن فیلم رخ دیوانه لذت بردم. گرچه خیلی زود حدس زدم که جریان چیه چون غیرممکنه که توی یه فیلم ایرانی بتونن بگن یه مامور نیروی انتظامی رشوه میگیره!

پ.ن۴: عماد داره توی اینستاگرام پستهای یه پیج حیوانات خانگی رو نگاه میکنه. یکدفعه به آنی میگه: مامان! سگهای نر هم حامله میشن؟ آنی میگه: نه! چطور؟  عماد میگه: پس چرا اینجا نوشته: یک سگ دو ساله از نژاد.....، نر، عقیم شده؟!