جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۶۴)

سلام

۱.  نسخه بچه رو که نوشتم مادرش گفت: خب دیگه پاشو بریم. بچه گفت: پس مهر؟ مادرش گفت: پاشو بریم هردفعه باید آبرومو ببری! گفتم: چی میخواد؟ گفت: هیچی هربار میارمش دکتر تا مهر دکترو نزنه کف دستش از جاش بلند نمیشه!

۲. (۱۸ +) یکی از راننده های شبکه بهم گفت: مدتیه که یکی از دوستانم میل جنس.یش به شدت کم شده. دارو داره؟ براش دارو نوشتم که براش ببره. یکی دو هفته بعد بهش گفتم: مشکل دوستت حل شد؟  گفت: چند روز از داروهاتون خورد. یه روز با خانمش توی ماشین بوده که میبینه میل جنس.یش داره برمیگرده، پا رو میگذاره روی گاز زودتر برن خونه که سر یه پیچ ماشینو چپ میکنه الان چند روزه که خانمش توی بیمارستانه!

۳. خانمه دخترشو آورده بود و گفت: گلوش درد میکنه طوری نیست آب گرم غرغره کنه؟!

۴. مرده گفت: این آزمایشو چند ماه پیش برام نوشتین اما هربار یه دکتر دیگه اینجا بود دیگه شمارو ندیدم که نشونتون بدم!

۵. (۱۶+) خانمه گفت: بین دو تا سینه هام قارچ زده روم نمیشه بهتون نشون بدم. گفتم: هیچ جای دیگه ای از بدنتون مثل اون قارچ نیست که بهم نشون بدین؟ گفت: روی دست شوهرم هست!

۶. خانمه گفت: دفترچه شوهرمو هم آوردم یه مقدار دارو براش مینویسین؟  گفتم: نه تا کسیو نبینم که نمیشه توی دفترچه اش دارو بنویسم. گفت: خب بیا توی دفترچه من براش بنویس!

۷. نسخه خانمه رو که نوشتم گفت: یه آزمایش تیروئید هم برام بنویسین فردا برم.  بعد که داشت از مطب میرفت بیرون گفت: حالا فردا خودم هم باید بیام؟!

۸.  خانمه جواب آزمایش قندشو نشونم داد و گفت: دیروز اومدم اینجا فشارمو گرفتن اما برای اطمینان فرستادنم آزمایش!

۹. مرده اومد توی مطب یه اورژانس شبانه‌روزی و گفت: ببخشید شما اینجا مریض اورژانسی هم میبینید؟!

۱۰.  نسخه بچه رو که نوشتم مادرش گفت: حالا طوری نیست این داروهارو بهش بدم؟!

۱۱. داشتم فشار پیرمرده رو میگرفتم که به همراهش گفت: الان میگه فشارت دوازدهه، علت مریضیت پیریه!

۱۲. خانمه گفت: چرا هی دکتر اینجا عوض میشه؟ تا یه دکتر میاد درد مردمو بشناسه میره. بعد نشست روی صندلی و گفت: حالا اول فشارمو بگیر، بعد هم این قرصهارو برام بنویس تموم شدن هرماه میام میدم به دکترها برام بنویسن!

پ.ن۱: خبری که منتظرش بودم رسید اما اصلا خبر خوبی نبود.  چندروز اول عید حالم حسابی گرفته بود.

پ.ن۲: کتاب های سینوهه و ادامه سینوهه را هم خوندم. ادامه سینوهه اصلا به پای کتاب اصلی نمیرسید و من احساس کردم این کتابو فقط برای اونهایی نوشتن که اعتراض داشتن به این که ماجراهای کتاب سینوهه در زمان حضرت یوسف بوده و چرا اسم ایشونو توی کتاب ننوشته؟ ظاهرا همه کار کرده بودند تا یه پیامبرو هم وارد کتاب کنند!

پ.ن۳: دارم فوتبال نگاه میکنم. به عسل میگم: میخوای تو هم نگاه کنی؟ میگه: باباها همه شون فوتبال نگاه می کنن، اما مامانا که فوتبال نگاه نمیکنن!

نظرات 43 + ارسال نظر
خاله آذر سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:41 ب.ظ

ای ول سیلدنافیل! راستی ادامه سینوهه هم مگه داریم؟!

ایول
خودم هم تعجب کردم که دیدمش
تعریفی هم نداشت
عکسشو براتون میفرستم

Maryam h شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:38 ب.ظ http://words-world.blogsky. com

:)))))
چ خاطرات جااالبی

ممنون

مدنت شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:09 ق.ظ http://mednet.ir

با سلام.
شبکه اجتماعی علمی دانشجویان علوم پزشکی از شما دعوت میکند.

+بحث و گفت و گوی علمی
+مطالعه و برنامه ریزی های گروهی
+کلیپ‌های علمی و آموزشی
+بانک اسلاید‌های آموزشی و درسی
+سوال و جواب درسی
+معرفی کیس های آموزشی
+دانلود کتاب و نرم افزار پزشکی
+فروشگاه آنلاین کتب پزشکی
+گفت و گو های ادبی، فرهنگی، هنری و ...

مدنت اولین و تنها نمونه ای از شبکه هاییی است که محتوای آن علمی، مفید و معتبر است که توسط کاربران آن تولید می شود.

بستری نامحدود، بدون حاشیه و بسیار مناسب برای فعالیت.
مدنت یک فرهنگ است، یک فرهنگ خوب...

مامان نازدونه ها دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:00 ب.ظ http://nazdooneha.blogfa.com

اصلن پیشنهاد فوتبال نگاه کردن به یه مامان آینده از اولش اشتباه بود (.

واقعا
دختر باید خونه داری یاد بگیره
والا!

ساناز دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.sanaz1359.persianblog.ir

چی به خورد مورد دوم دادین که اینطور وسط رانندگی غافلگیرش کرده؟ اون خانمه رو بگو خوب شوهرت رو بفرست دکتر. در مورد خبر بدتون متاسف شدم، انشالله هرچی به صلاحتون هست همون بشه

شرمنده اسرار کاریه!
چشم
سپاسگزارم

افت و خیز! دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 ق.ظ //http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام دکتر جان... سال نو با تاخیر مبارک
2 : قتل غیرعمد از روی ذوق زدگی و بی جنبگی چقدر زندان داره؟
معاونت در قتل برای شما چی ؟
5 : شوهر آبرو بر
به نظرتون اگه بعدش از شوهره میخواستین بیاد پیش شما برای درمان ، میومد ؟
امروز کلی با پستتون خندیدم... ممنون که هنوز هستین و مینویسین

سلام
من چکاره بیدم؟!
اگه خانمش گفته باشه چی بهم گفته که شک دارم!
خواهش میگردد

عطیه یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:04 ب.ظ

https://telegram.me/Oskolkhoone/15248
سلام.
اون لینک ک گذاشتم از یکی از موردای شما استفاده کرده و جوکش کرده

سلام
رفتم توی کانال اما راستش نفهمیدم کجاش از وبلاگ من بود

لیلا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:48 ب.ظ http://stayhungrystayfoolish.persianblog.ir/

متشکرم آقای دکتر .منتها وضع آموزش در ایران منو ترغیب به خوندن تخصص نمی کنه .شاید وضع جیبم یک روزی ترغیبم کرد اما بعید میدونم .
وبلاگم باز میشه ها .مشکلی نداره

خواهش میگردد
بله امروز باز میشه

زهرا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام ببخشید ی سوال قرص O2عوارضی داره؟؟؟

سلام
من که عارضه‌ای براش پیدا نکردم
ظاهرا فقط توی بچه‌ها و افراد مسن نباید استفاده بشه

یک د م د د ادبیات شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:06 ب.ظ

ببخشید به عنوان یک ادبیاتی نتونستم تحمل کنم که جناب «مرسده» خاطرات را نوشته اند: خواترات


جهت اطلاع خانم مرسده

سین شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام
سال نو مبارک

1: آخی ....
پی نوشتها: امیدوارم از حالا به بعد خبرهای خوب بشنوید.
عسل خانم زیرپوستی اعتراض کرده ها. راهکار هم ارائه کرده.. :دی

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون از لطفتون

وانی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ق.ظ

وااااااای من هنوز سر شماره ی دو دارم می ترکم از خنده اون خبر بد هم نتونست مانع خنده من بشه یه چیزی در حد داستان های تخیلی که واقعی بوده
عسل خانوم اگه فوتبال دوست داشت حتمن مامان ها داورهای اصلی فوتبال می شدن
مثبت دارهاش یه چیز دیگه بودن خدا زیاد کنه

خداییش حق دارین بخندین
احتمالا
میترسم بقیه بدشون بیادا

لیلا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ق.ظ http://stayhungrystayfoolish.persianblog.ir/

دکتر یه سوال دارم ازتون
شما که مدت ها پزشک عمومی بودین و کلی تجربه دارین میشه راهنماییم کنید که تو دوران تحصیل چجوری درس بخونم ؟ راستش خیلی از بچه ها تستی و کنکوری درس میخونن از الان چون میخوان سریع امتحان رزیدنتی بدن و البته خیلی هاشون استریت هستن.اما من هنوز مطمءن نیستم که بخوام تخصص بخونم . می خوام بدونم واسه اینکه پزشک عمومی خوبی بشم توی بخش ها چجوری بخونم و به چی توجه کنم؟ ببخشید که بی ربط به پست کامنت گذاشتم اما واقعا به راهنماییتون نیاز دارم .
خیلی خیلی ممنونم

سوال شما خیلی کلیه
متاسفانه سبک آموزش پزشکی در ایران اصلا مناسب تربیت یه پزشک عمومی خوب نیست و بیشتر به درد اونهایی میخوره که میخوان یه سری مسائل ابتدایی از بخش های مختلف پزشکی داشته باشند و بعد توی یکیشون تخصص بگیرن
وقتی برای طرح به یه روستای دورافتاده رفتین و مریضهایی را دیدین که حتی پول گرفتن داروشونو ندارن میفهمین که کلی از مطالبی که توی کتاب هامون خوندیم عملا به درد نمیخوره و ناچار میشین کارتونو تجربی یاد بگیرین
اما اگه تصمیم گرفتین متخصص بشین همون روش دوستانتون بدک نیست!
راستی وبلاگتون باز نشد!

M.Gh جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام آقای دکتر خوبید؟
سال نو با تاخیر مبارک باشه. انشاالله سال خوب و پر برکتی داشته باشید.
میگم خوشحالم که تو این بازار کساد وبلاگ ویسی شما باز هم لطف می کنید و می نویسید. معلومه خیلی متعهد هستید.(الان چشمتون میزنم دیگه نمی نویسید.)

خاطرات هم که مثل همیشه جالب بودن.
خسته نباشید.

سلام
سال نو شما هم مبارک
چشم دیگه نمی نویسم!

مرسده جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:21 ب.ظ http://avaiezendegi@blogfa.com

آقای دکتر سال نوتون مبارک البته با تاخیر
چقدر خوبه که همچنان تو وبلاگتون پست میذارین تقریبا اکثرا به اینستا و کانال و اینا کوچ کردن البته این خوبه که اینجا موندین چون حداقل هر چند وقت یه بار منو واسه خوندن خواتراتتون میکشونه سمت وبلاگ گردی

ممنون
عید شما هم مبارک
من هم توی کانال و اینا هستم اما توی اینستا نه
معلومه خیلی وقته وبلاگ گردی نکردین چون به جای نقطه @ میگذارین!
باز هم منتظرتون هستم

mina جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:50 ب.ظ http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

بیچاره مورد دو!
مورد پنج
نازی عسل

واقعا
ایضا
ممنون

لیلا پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ق.ظ http://stayhungrystayfoolish.persianblog.ir/

سلام دکتر
مورد 1 رو ما با مهر رزیدنت ها انجام میدیم .البته یواشکی
مورد5 تشخیص چی هست؟
مورد 9: کاش همه ی مریضای اورژانس اینجوری بودن .
به عسل جون بگین مامانا هم میتونن فوتبال ببینن و باباها میتونن ظرفها رو بشورن

سلام
احتمالا انتقال قارچ با تماس مستقیم!
واقعا
نهههه من هیچوقت اینو بهش نمیگم مگه دردسر دلم میخواد؟!

پونی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

عالی بود

یکی از بهترین پست های اخیر

واقعا دست مریزاد

خدا امثال شما عاشقان نوشتن در بلاگستان را زیاد کنه

ممنون از لطفتون

آیدا چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:01 ق.ظ

همش نگران ِمورد 2ام
خداکنه خانومش زود مرخص بشه

مریم چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:53 ق.ظ

از خوانندگان همیشگی اینجام که یه پست رو هم از دست ندادم
ولی خاموش!
هم وبلاگ شما و هم آنی جون....
ولی توی این پستتون یه انرژی مثبت بود علی رغم خبر بدی که ازش یاد کردید
که منو سر ذوق اورد عرض ادبی داشته باشم....
سال نو هم با کلی تاخیر مبارک...
عسل جون و عماد عزیز رو ببوسید.....

کار خوبی کردید ممنون از لطفتون
عید شما هم مبارک
چشم

chinchin سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:52 ب.ظ

be shomare 2 migoftin vaghti daroharo mikhore bayad bemone to khone,ey doktor sahlengar,hhahhaah

اسمتو عوض کردی دکتر؟

مامان جون دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ب.ظ

جالب بودن

ممنون

سهیلا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:25 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

سلام.بامزه بود.منطق عسل هم آخرش بود.

سلام
ممنون
واقعا باید بگذاریم عسل رییس‌جمهور بشه!

علی اسفندیاری دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:13 ب.ظ http://eshqh.blogsky.com/

سلام دکتر عزیز
خاطرات و نوشته هایتان واقعا قشنگ و جالب بود.
ممنون از نگاه قشنگت و قلم سلیس و روانت

اسفندیاری هستم در سال جدید

به وبلاگ های مختلف با احساسان سر زدم ، و دلیل اصلی نوشتنم در این فصل و سال جدید نوشتن آنان بود. مثل وبلاگهای شما
که ماشاء الله زیاد بودند، ملاکم در انتخاب آنها آپدیت شدن آنها در سال جدید و احساسی و خاطره ای بودن آنان بود.

نکات سبک زندگی و احساس های هریک و فرهنگ های متفاوت و یا همسان هر یک از این نویسندگان محترم برایم جالب توجه بود.

نوشتار هر یک از این عزیزان نشان از سبک زندگی و دغدغه های خاص نویسندگان آنان بود.
این نکات فعلا تا بعد که اگر وقت و حوصله بود بیشتر بنویسم.

ادعایی ندارم جز اینکه در این عالم وانفسای تکاپو و تلاش و زندگی ، بندگی کنیم و خدایی باشیم .

سلام
از لطفتون ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:37 ب.ظ http://entehaye83.blogsky.com

سلام دکتر امیدوارم خوب باشید مدت خیلی زیادی از خوندن وبلاگ و کلا دنیای مجازی دور بودم .نمیدونم منو بخاطر دارید یا نه؟ کامیشا هستم هم رشته خودتون . دو سال پیش برای رزیدنتی میخوندم که سر جریانی کلا همه چیز بهم خورد . امروز یه دفعه یادتون افتادم و اومدم سری بهتون بزنم . البته نرسیدم پستهای قبلی رو بخونم . امیدوارم شما بالاخره سد رزیدنتی رو گذرونده باشید. من امسال امتحان میدم اما از دی ماه شروع به خوندن کردم ، اونم با دکتر کرمی نمیدونم چی میشه. امیدوارم روز و روزگارتون خوش باشه و در کنار خانواده خوش و خرم و سلامت .

پ.ن ؛) حتما عسل حسابی بزرگ شده :)

سلام
ممنون از لطفتون
نخیر من هنوز هم عمومی هستم
ممنون از لطفتون

عاطفه دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

http://doctorkhatereh.blogsky.com/خاطرات مطب

سپاسگزارم

عاطفه دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام مجدد آقای دکتر
میخواستم یه چیزی بهتون بگم تازگی ها یه وبلاگ میرم که یه پزشک از خاطرات درمانگاهی که هستن مینویسن از خاطرات مریض هاشون و اینکه دو تا بچه دارن مثل شما و اینکه یکی از مریض هاشون هم که نوشته بودن بختیاری صحبت میکرده گفتم شاید براتون جالب باشه به وبلاگشون سر بزنید ...شاید از همولایتی هاتون باشه!

سلام
حتما بهش سر میزنم
ممنون

یک د م د د ادبیات دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:11 ب.ظ

خدا عمرتون بده و مریضهای باحالتون را زیاد کنه. 2: آخه دوزتون را از پایینتر براش شروع میکردید دکترررررررررررررررررر.4

ممنون از لطفتون

انه دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:01 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

اخی عسل چه باحال تقسیم وظایف کرده!

آره واقعا دستش درد نکنه!

ستاره بامداد دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:17 ب.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلااااااااااااام
+18 باحال بوووود . تا شما باشین دارو ننویسین واسه همچین کیس هایی خخخخخخخخخ
منم آپ کردم رمز هم همون همیشگی!!! 717171

سلام
ممنون
چکارش میکردم خو!
برم بگردم رمزتونو پیدا کنم

سیمین دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:12 ق.ظ http://tiktakha.blogsky.com

عسلو باید خورد
خاطراتتون جالبه و ادمو شاد می کنه
دستتون درد نکنه

وا دخترمه ها!
ممنون
خواهش

پژمان دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:31 ق.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
برای مورد 2 غصه خوردم ولی نتونستم جلوی خنده خودم رو بگیرم

سلام
حق دارین!

رخساره دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ق.ظ http://Doctoregharib.mihanblog.com

مورد دو عالیییییییی بود.. دستی دستی قاتلم شدین

ممنون وا قاتل چرا؟ هنوز زنده است

باران دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:50 ق.ظ

دکتر اون 10 میلیون چی شد آخرش؟

نهضت ادامه دارد
سر فرصت عرض میکنم

داش آکل دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:33 ق.ظ

مورد 7 خیلی خنده دار بود.
ولی خب شاید منظورش این بوده واسه گرفتن نتیجه باید بیاد یا نه؟ نمیدونم والا.

ممنون
احتمالا

عاطفه یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
1)یاد خودم افتادم هر بار میرم دکترم یه کاغذ ازش میگیرم و مهرشون رو میزنم تو برگه بعد ذوق میکنم!!! بعد دکترم هم فقط لبخند میزنه میگه خدا همه ی مریضا رو شفا بده!هر بار هم میگه آخه عاطفه این کجاش جالبه؟و یه سوال دیگه اگه دکتر دیگه ای بود اجازه ی این کار رو بهت میداد؟آقای دکتر اجازه میدادین؟دکتر بچگیمه یه وقت نگین دختره خله!!
2)
5)دکتر که محرمه وا!!!
آقای دکتر کامنت من جوابشو ندادین

سلام
دور از جون
به افراد غریبه که عمرا ممکنه بالای مهر هرچیزی از طرف من بنویسن!

نه تا این حد!
کامنتتونو دیدم و تا جایی که یادمه جواب دادم حتما کار کار آقای بلاگ اسکایه! شرمنده

معلوم الحال یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام آقای دکتر
خاطره اولتون جالب بود منم مهر دوست دارم. بالاخره جوونیه و هزار سودا !!!
عسل خانومم ماشالله جقد شیرینن
خبری از خانم دکتر پزشک طرحی و جناب پرسیسکی ورساچ نیدارین؟ نمیخوان باز بنویسن؟

سلام
ممنون
باز هم ممنون
پزشک طرحی که اخیرا برام کامنت گذاشته بودن و تاییدش کردم
پرسیسکی ورساچ رو هم نمیشناسم! اگه منظورتون پرسیسکی وراچ خودمونه هنوز جواب تبریک عید منو هم توی وایبر ندادن!

مهرسان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:25 ب.ظ http://mehrsanlife.blogsky.com

راستی سال نوتونم مبارک
ایشاالله ک خبرای خوب در راه باشن

سپاسگزارم

مهرسان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:24 ب.ظ http://mehrsanlife.blogsky.com

سلام دکتر مورد 2 خیلی باحال بود

سلام
ممنون

اسحاقی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ب.ظ

سال نوتون با تاخیر مبارک آقای دکتر .ببخشید مدتیه به کتاب صورت دسترسی ندارم نشد که تبریک بگم امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادکامی پیش رو داشته باشین کنار خانواده محترم تون .بعد از تقریبا شیش سال اولین باره اینجا کامنت میدم.

سال نو شما هم مبارک
بله متوجه شدم که نه از شما خبری هست و نه از خواهر محترمتون
کار خوبی کردین که کامنت دادین

سنجاقک یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام.انشالا ازین ب بعد خبرای خیلی خوب بشنوین
دکتر رمزی مینویسناااا..من همچنان منتظرم راجع به اون پوله ک بخاطر اینجا ضرر کردین بنویسین..
جای عسل جان تو خونه ما خالی :) مامان میبینه اهم اخبار فوتبال رو به اطلاع بابا میرسونه :)))

سلام
ممنون
جریانش مفصله
به موقعش چشم

مگهان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:23 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

حالا این مورد دو راست بود؟! میشه مگه:| ¿

چقدر دخترتون بانمکه:)) ماشالا! عسل نمکین!!!

اون پیرمرده که گفت الان میگه فشارت دوازدهه عین من بود، آخه من هر دکتری میرم تشخیص میدن چون جوونم و مشکلاتم زیاده عصبیم! که نفسم میگیره، که فشارم پایینه، که قیافه م این شکلیه:)) که اسمم اینه... بابا دیگه همه چی رو به اعصاب و احتمالا پیری ربط میدن خداییش همکاراتون :دی



چرا نمیشه آیا؟
واقعا؟

زهره خاموش یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام سال نو شما و خانواده محترم مبارک انشاءا.. خبری بهتر از آنچه انتظارش را داشتین بهتون برسه

سلام
چه عجب از این طرفا خانم ز.ب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد