جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (۱۶۱)

سلام

۱.  مرده اومد توی مطب و گفت این آمپول که برام نوشتین افتاد و شکست دوباره مینویسین؟ دوباره نوشتم.  درحال بیرون رفتن زیر لب گفت: حالا انگار اصلا آمپولش چی بوده؟!

۲. به خانمه گفتم: بچه تون چیزی نخورده که مسموم شده باشه؟ گفت: نه! هرچیزی خورد که آورد بالا دیگه چیزی توی دلش نموند؟

۳. (14+) مرده درحال خاروندن بالای پاش از روی شلوار گفت: اون قدر میخاره که دلم میخواد بکنم بندازمش دور!

۴. (10+) خانمه گفت: پسرمو هفته پیش ختنه کردیم. حالا که پانسمانشو باز کردیم از صورت آلتش ادرار نمیکنه! گفتم: یعنی چی؟ شلوار پسرشو آورد پایین و سوراخی که زیر آلتش ایجاد شده بود نشونم داد و گفت: دیگه ادرارش از اینجا میاد!

۵. خانمه گفت: اون قدر تب دارم که آب سردو میزنم به صورتم بخار میشه!

۶. ساعت دو صبح یکی اومد توی درمونگاه و داد زد دکتر کجاست؟ از اتاق استراحت دویدم بیرون و گفتم: چی شده؟ گفت: پسرم از صبح اسهال گرفته! نسخه شو که نوشتم گفت: حالا با اینها سریع خوب میشه؟!

۷. وقتی رسیدم سر شیفت پزشک شیفت قبل گفت: این بهیاره اولین شیفتشه حواست بهش باشه. گفتم: حواسم هست. دختره چند ساعت بعد صدام کرد و گفت: ببخشید ایشون دستشون ضربه خورده و ناخنشون کاملا کنده شده. بگذارمش سر جاش و ببندمش؟!

۸. پیرزنه گفت: سرمو که میارم پایین حتما باید دستمو بگذارم پشت گردنم تا بیاد بالا!

۹. به خانمه گفتم: بچه تون خیلی فعالیت بدنی داره؟ گفت: نه همه اش پای تلویزیونه. بچه گفت: نخیر کلاس نقاشی هم میرم!

۱۰. برای یه بچه تب بر نوشتم. مادرش گفت: شیاف هم بنویس توی دلش هم خنک بشه!

۱۱. خانمه گفت: برام آزمایش های پیش از بارداریو بنویسید. وقتی نوشتم گفت: اگه پیش از این که برم آزمایش باردار بشم مشکلی پیش میاد؟!

۱۲. مرده جسد پدرشو آورد تا براش گواهی فوت بنویسم. وقتی نوشتم گفت: حالا یارانه این ماهو بهش میدن؟!

پ.ن۱: لازمه به خاطر تاخیر زیادم ازتون عذرخواهی کنم. متاسفانه کارهام به شدت قاطی پاطی شده و از الان اصلا نمیتونم بگم پست بعدیو کی میگذارم.

پ.ن۲: مطمئنا باور نمیکنین اگه بگم چندتا از پستهای چندماه پیش حدود ده میلیون تومن برام خرج داشت! به موقعش بیشتر توضیح میدم.

پ.ن۳: یه شب سر شیفت بودم که آنی و بچه ها سرزده اومدن اونجا. داشتم نوار قلب یه مریضو میدیدم که عماد اومد توی مطب و با دیدن نوار قلب گفت: این که نمودار خط  شکسته است. توی کتابمون خوندیمش! 

نظرات 56 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 ب.ظ http://nazdooneha.blogfa.com

ممنون از درج خاطرات شادی آورتون . مشتاق شدم آرشیو وبلاگتونم بخونم (:

خواهش
مشتاق کار خیلی خوبی شدید!

پژمان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ق.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام دکتر
خوبی برادر؟ نیستی؟ نگرانت شدیم

سلام
در خدمتم

. جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 ق.ظ

کشتین مارو خب بگید دیگه
قبول میشید بعدم دیگه نمیرسید بگید!

شرمنده
خدا نکنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام .مطالبتون جالبه بیشتر طنزه. اما ایا اینا واقعیه؟ یعنی شما از خاطرات پزشکیتون غیر چیزای خنده دارش قسمت های دیگشو نمینویسین ؟ چه طوری همش اتفاقات خنده دار میفته بعد همش سوژه میشن؟ یا کلا ادمای خنده دارو سوزه دار میان پیش شما. نمیدونم از سبکتون گیج شدم. اخه یه دکتر قطعا خاطرات تلخ هم داره قطعا لحظات دیگه ای هم داره که باید ثبت بشن.

سلام
اولا ممنون از لطفتون
ثانیا موارد خنده داری که اینجا مینویسم فقط درصد کمی از مریضهای منه

Rojin سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:28 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

Benedryl نام تجاری پماد دیفن هیدرامین ضد حساسیت هستش

ندیدمش تا حالا
توی ایران هم هست؟

Rojin سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:21 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

عاطفه اگه مشکل قند نداره شاید سندرم پای بی قرار داره!

عاطفه شبا گز گز پات بیشتره یا فرقی نمیکنه؟

حق با شماست خانم دکتر ممکنه
قابل توجه عاطفه خانم

. سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ق.ظ

چ اراده ای ها،چی شد یهو انقد با اراده شدین
امسال شیرینی میدی دیگه؟؟؟

مخ لسیم
جریانش خیلی خیلی مفصله

دنیا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ب.ظ http://donya1999jd.blogfa.com

مورد 8 :

چه قدر خوبه که با وجود مشغله کاری که دارین به تمام کامنت ها پاسخ میدین ! جای تحسین داره .

بعد دیگه امممم اهان ... چه قدر شکلک های بلاگ اسکای قشنگه ! کاش اینجا وبلاگ داشتم ...

شما لطف دارین
خب وبلاگتونو بیارین اینجا!

محدثه یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ http://yekdaneshjoo123.blogfa.com

سلام
دیر به دیر اپ میکنید و خب انتظار زیاد جالب نیست!
این پست هم مثل پستای دیگه
عالی

سلام
شرمنده
ممنون

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام من که نفهمیدم شما دقیقا کدام مرکز هستین!!

سلام
مگه قرار بود بفهمین؟!

Fatemeh_R پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام آقای دکتر..خیلی شخصیت جالبی دارین بهتون تبریک میگم..خاطراتتون چیزیه که بهش نیاز داشتم!!!خاطرات یه پزشک..خیلی جالبن..اگه خدا بخواد منم از سال دیگه پا تو راه شما میذارم!
شما کتابی میشناسین که خاطرات یا زندگینامه یک پزشک باشه؟یا فیلم سینمایی خوبی در این زمینه دیدین؟
خیلی دوست دارم با جزئیات پزشکی بیشتر آشنا بشم قبل از ورود بهش..!
امیدوارم امتحان تخصصتونم عالی بدین..پدر من که در نهایت نتونست ایران قبول بشه و تو یه کشور دیگه تخصص گرفت!

سلام
خوش اومدین
فیلم طبیب که اخیرا ساخته شده دیدین؟
یا همون سریال پرستاران
یا سینوهه

عاطفه سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

کلسیمم نرمال بود.ویتامین دی 3نرمال نبود که به حد طبیعیش رسوندم با خوردن قرص ولی باز بعد یکی دو هفته شروع شد مشکل

فکر کنم اون قدر دیر جواب دادم که مشکلتون تا حالا حل شده

عاطفه سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر نمیدونم یه سوالی بود فکر کنم قبلا هم ازتون پرسیدم گز گز پا یا همون سوزن سوزن شدن پا در شب علتش چی میتونه باشه یعنی اعصابم داغونه کلی آزمایش دادم چیزیم نبود فقط کلسیمم کم بود قرص خوردم به حد طبیعیش رسید ولی باز هم همین مشکل رو دارم...همه ی آزمایشام نرماله...اعصابمم هیچ مشکلی نداره!!ببخشید که اینجا این سوال رو پرسیدم آخه خیلی اذیتم کسی هم راهی نداره برای درمانش!!!

سلام
شرمنده که این قدر با تاخیر جواب میدم
اگه واقعا آزمایش کامل داده باشین خیلی از علل رد میشه
چیزی که الان به ذهنم میرسه فشار روی اعصاب پاست به دلایلی مثل مشکل دیسک های بین مهره ای

Rojin شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:16 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

:)) شماره ۳. خوب بهش پماد بندریل و هیدرو کورتیزون دادین؟ جدا خارش چیز بدیه.

۱۰ :)) دلش یا کونش!!! ببخشید ها

ایشالله خیر باشه و مشکلات حل شه.

شرمنده پماد بندریل چی بید؟

یک د م د د ادبیات شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:57 ب.ظ

بازم که خبری نیست!

شرمنده

mina شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:20 ب.ظ

دکی یه سوال تخصصی!
برای خانومی که دیابت داره و بی نظمی عادت ماهانه پیدا کرده دکتر ال دی نوشته الان قندش از ۲۰۰ پایینتر نمیاد در حالی که انسولین مصرفیش زیاد شده ... داروی مناسبی برای این قشر بدبخت هست؟ به خدا غم عالم رو قلبمه

اولا شرمنده برای تاخیر
ثانیا معمولا توی افرادی که دیابت دارند قرص های جلوگیری با احتیاط بیشتری باید مصرف بشه
انشاءالله با اتمام قرصها قندشون هم پایین میاد

مهرسان شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:57 ب.ظ http://mehrsanlife.blogsky.com

ببخشید دکتر اصلاح شد

ببخشید چی اصلاح شد؟!

عاطفه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
خوبین
میدونم خیلی سرتون شلوغه خسته نباشید امیدوارم دفعه ی دیگه که اومدم پست جدید گذاشته باشید...
راستی من تو زمینه ی مهندسی پیشرفت کردم!!!نمره هامونو زدن ترم پیش افتضاح شدن ولی الان در حد 17 و18 و20...دل بابامو نشکستم نمیدونم در آینده میتونم به آرزوم برسم یا نه و رشته مورد علاقمو برم یا نه ولی الان یه حسی دارم که دل بابام شاد.و راضیه از من ..چیزی که مطمئنم شما هم از عسل و عماد انتظار دارید در آینده...برای آرزوهام تلاش میکنم و درکنارش دل بابامو نمیشکنم تصمیمیه که گرفتم سخته ولی شیرینیش راهمو آسون کرده.خوشحالی پدرم

سلام
شما رو تحسین میکنم
موفق باشید
نمیدونم چطور اما امیدوارم درنهایت هردوتون راضی باشید

فاطمه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ http://mamakermoni.blogfa.com

وب جالبی دارین انشالله که موفق باشید

ممنون
شما هم موفق باشید

نگران آینده دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام آقای دکتر... بعدمدتها دوباره امدم وبلاگتونو بخونم.
مورد هفت خیلی بامزه بود... اینکه ایشون قراره دراینده پزشک بشن هیچ... یعنی خودشون تاحالا تجربه کنده شدن ناخن نداشته؟!!!
خدابداد برسه با این دکترای تازه کار...

سلام
ممنون از لطفتون
اما بهیار قرار نیست در آینده پزشک بشه

mina دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.bidarii2000.roomfa.com

ببخشید مورد 4!

با مثبت ده اشتباه گرفتم!!

ظاهرا موقع ختنه کردن یه راه بین مجرای ادراری با اون پایین باز شده بود که ما بهش میگیم فیستول
بله باید عمل بشه

mina دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.bidarii2000.roomfa.com

سلام

مورد 10 طفلک باید دوباره عمل بشه؟

علت این مشکل چی بوده؟

سلام
مورد ده؟
عمل چرا؟
راستی بازهم وبلاگتون باز نشد

مژگان یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

شما اهل خمینی شهرین؟!

نه

یک د م د د ادبیات چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام
نکنه کلاس کنکور میرین؟

سلام
نه توی خونه درس میخونم

رها چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ق.ظ

اقای دکتر اینکه ما بریم مراکز دولتی و ازشون بخوایم برامون ازمایش بنویسبم قانونی نیست و برای دکتر دردسر میشه؟؟؟
منظورم دکتر عمومی هست.
دکتر عمومی نمیتونه ازمایش تی اس اچ یا چ میدونم تخصصی بنویسه؟؟؟

من که بارها از این آزمایش ها نوشتم و مشکلی هم برام پیش نیومده

گندم سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ http://minima.blog.ir

سلام
اگه این نکته فضول بیدار کن اخر را ته مطالب ننوشته بودید ممکن بود بیشتر خواننده های وب را از دست بدید اینطوری مجبورند برای رفع کنجکاوی هم که شده هر چند روز به اینجا سر بزنند .
شاد باشید

سلام
ممنون از لطفتون اما گفتم که جریانو به این زودی نمیتونم لو بدم

fnm سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام خسته نباشید
خیلی وقته که وبلاگ زیبا شما رو میخونم
ان شاءالله در تمامی مراحل زندگی و تحصیلی موفق باشید
ولادت امام حسن عسگری «ع» بر شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم

سلام
ممنون
بر شما هم مبارک باشه

مینا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.dokhtaran-zamin.blogfa.com

سلام
موفق باشین و خدا قوت .
ممنون با همه مشغله ها پست گذاشتین .

سلام
خواهش میگردد

سنجاقک دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ

هعععععی..همه شو خندیدم جز اونی که فکر یارانه باباش بوده!!تصورشم برام سخته کسی چهل و پنج تومن معهمتر از یک ادمیزاد براش باشه!!!!واقعا متاسفم..
دکتر بدجور موندیم تو خماری کع!!!امیدوارم به شادی خرج شده باشه اون ده تومن

واقعا
شرمنده
به موقع انشاءالله

حقوقدان یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:29 ب.ظ

ممنون که مینویسین...دل مارو شاد میکنین...

سپاسگزارم

پونه یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ب.ظ http://veblagane.blogskay.com

سلام آقای دکتر
چقدر خوب که پست جدید نوشتین خیلی منتظر بودم و خیلی هم خندیدم
اون بچه رو اشتباه ختنه کرده بودن؟!!!!!!
حالا باید چیکارش کنن چی میشه؟
وحالا منتظرم ببینم جریان ده میلیون چیه

سیمین یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ب.ظ http://tiktakha.blogsky.com

سلام آقای دکتر
جالب بود و خندیدم و برای 4 متاسف شدم.
واقعا خسته کارها نباشین که می دونم خیلی سرتون شلوغه

سلام
ممنون و حق دارین
سلامت باشید

زن عاشق یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ق.ظ

خخخ آیییی دلممم

هیوسین بدم خدمتتون؟!

عسل شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام آقای دکتر
میشه یه سوال کنم؟من امسال کنکور میدم چون روز قبل کنکور استرسم زیاد میشه و شب قبلش اصلا نمی تونم بخوابم می خوام روز قبل کنکور قرص پرانول10 بخورم به نظر شما دقیقا چه موقع از روز این قرص رو بخورم تا شب تپش قلب نگیرم و راحت بخوابم و اثر خواب آور قرص هم تا صبح فردا از بین بره البته این قرص رو پزشک برا من تجویز کردن ولی من مداوم مصرف نمی کنم و هر موقع استرس یا تپش قلب دارم می خورم.خواهشا جواب بده.

سلام
غلظت این دارو توی خون یک تا سه ساعت بعد از خوردن به حداکثر مقدار خودش میرسه اما تا دوازده ساعت هم ممکنه کمی از آثارش باقی بمونه

maryam.k جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام دکتر این شماره چهار واقعا امکان پذیره؟؟؟
دلم بازم گرفته هیشکی نیست همه وبلاگاشون رو ول کردن خودمم حال ندارم وبلاگ بزنم

بله که هست چرا نباشه؟
پس ما هم برگ چغندریم دیگه؟!

انه جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

نمودار خط شکسته

رها جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:47 ق.ظ

بعد مدتها اول شدم!خخخخخ

تبریک میگم

وانی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ق.ظ

مورد 10 یعنی چی عاخه فکرکنم توضیحش خیلی مثبت داشته باشه حالا این هیچی! ناخن رو دوباره کاشتین جوش بخوره دیگه؟! مورد 12 خنده و تاسف با هم.
معلومه که باور نمی کنیم! توضیح بدین اگه بگین بخاطر خندوندن ما و جریمه ی استفاده از نت در محل کار و این چیزا باشه که عمرن باور کنیم
متاسفم دکتر ! یک عمر درس بخون و چند عمر کار و آخرش عماد از شما بیشتر می دونه
از حق نگذریم همه اش عاااالی بود
و دیگه ما رو تهدید نکنین که پست بعدی معلوم نیست کی باشه

یعنی همونی که خوندین! بله فکر کنم
درمورد اون ده میلیون توضیح خواهم داد اما به موقعش

زهره چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:47 ق.ظ http://donyayemanoto.blogsky.com

سلام آقای دکتر

10 و 12 خیلی خنده دار بودن

سلام
خنده تون مستدام

معلوم الحال چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:11 ق.ظ http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام دکتر
چه عجب بالاخره نوشتین!
7 9 10 خیلی باحال بود
12 چه آدمایی پیدا میشن.
و در آخر ....عماد هم میتونه جانشین خوبی باشه به جای اون بهیار! بالاخره کاردیوگرافی و تحلیلشم بلده

سلام
شرمنده برای تاخیر
واقعا
باز هم واقعا

عاطفه سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
خوبین؟
12)آقاهه خیلی بی احساس بود تو اون موقعیت به چه چیزی فکر میکرده
پ.ن3)ماشالا بچه های شما همیشه چیزای جالبی به ذهنشون میرسه نمودار خط شکسته!!
آقای دکتر به چیزی که گفتید فکر کردم شغلی که قراره داشته باشم مال منه منم که یه عمر باهاش سر کار دارم راستش دارم کم میارم اینو خودم قبول کردم ولی خونوادم قبول نمیکنن و دوست دارن من یه خانم مهندس بشم با اینکه من اصلا دوست ندارم ولی خب چون برادرام دکترن پس من اگه مثلا یه منشی مطب دکتر باشم خیلی سطح پایینه یا یه مربی مهد یا یه پرستار یا یه....اینجوریه تفکرشون...وقتی مقاومت میکنم دربرابر خواسته هاشون فکر میکنم دارم گناه میکنم چه میدونم بی احترامی..شما پدرید فکر میکنم درک میکنید چی میگم...فکر میکنم کم کم دارم از بین میرم و توان مقاومت ندارم...ببخشید زیاد حرف زدم ...

سلام
ممنون
درک می کنم
و قبول دارم که موقعیت ساده ای نیست

نیکا تویو سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام ربولی جان من همه وبلاگتونو تو یه هفته خوندم خدایش تو عمرم اینقدر نخندیده بودم باورم نمیشه دکترای. باحالی مثل شما هم وجود داشته باشه. خیلی قشنگ مینویسید

سلام
خوش اومدین
خنده تون مستدام

زهره خاموش سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام این پست همه حالات آیکن های شکلیتونو همزمان داشتم

سلام

الی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ http://mohsenelham.blogsky.com/

سلام....وای پست جدید.....خوب هستین؟؟؟؟
چقدر لذت بخش بود برام خوندن خاطره هاتون بعد این همه مدت...امیدوارم همیشه در کنار خانواده خوش باشین...
4- حالا جاش درست بود؟؟؟؟

7-واقعا بهیار بوده؟؟؟؟؟
8-آخی گناه داره دلم سوخت براش
10-خخخخ خیلی نگران بچه اش بوده
پ.ن3-خوب عماد حق داشته واقعا هم شکل اونه منم همیشه یاد نمودار سینوس کسینوس
میوفتم
همیشه شادو خو.شحال باشین در کنار خانواده

سلام ممنون
خب نبود دیگه از زیرش ادرار میکرد
ظاهرا
واقعا
ایضا
حسابی!
اما قبول کنین که اهمیتش بیشتر از اونه!
ممنونم شما هم همین طور

ساناز سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ق.ظ http://sanaz1359.persianblog.ir

بعضی از مریضهاتون خوبن واسه رفع خستگی. آفرین بر عماد عزیز پسر درسخوان

واقعا
سپاس از لطف شما

ستاره بامداد دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:55 ق.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلام
همین یکی دو پست پیش بود که ابراز خوشحالی کردین از اینکه موجودی حسابتون با قبل سفرتون برابره!!!!

سلام
جریانش مفصله
به موقع توضیح میدم

مونا سرابی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

درود برشما.چه عجبببب! از نوشته های جالبتون. ان شااله گرفتاریها زودتر رفع بشه.برقرار باشین.

علیک درود
از لطفتون سپاسگزارم

مهرسان یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ب.ظ http://mehrsnlife.blogsky.com

خیلی دلمون واس نوشته هاتون تنگ شده بود دکتر
وای حتما واسه سفرنامه ها......

ممنونم
نه برای اونها نیست
ظاهرا آدرستونو اشتباه نوشتین چون پیداش نمیکنه

غزاله یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام،آقای دکتر
دیگه کم کم داشتم ناامید میشدم...فکر کردم تا بعد امتحانتون پست نمیذارید...
انشاءالله همیشه زندگیتون بخیر و نیکی باشه.
عسل جون شیرین هم ببوسین.

سلام
ممنون از لطف شما

مامان جون یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام تشکر

سلام خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد