جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (147)

سلام 

1. نسخه بچه رو نوشتم. از روی صندلی بلند شد و مادرش نشست روی صندلی و شروع کرد به گفتن مشکلش. در همون حال بچه آروم آروم به میز نزدیک شد و یه چوب آبسلانگ از روی میز برداشت و گذاشت توی جیبش! هم خنده ام گرفته بود و هم روم نمیشد برای یه تکه چوب چیزی بگم. 

2. به پیرزنه گفتم: دیگه مشکلی نداشتین؟ دخترش گفت: آبریزش بینی هم داره. وقتی نسخه شو نوشتم و رفتند بیرون پیرزنه به دخترش گفت: چرا گفتی آبریزش بینی دارم؟ قرصشو که توی خونه داریم! 

3. پیرزنه گفت: چرا من هروقت تو رو میبینم یاد پسرعموم میفتم؟! 

4. خانمه برای بچه اش ویزیت گرفته بود تا صلاحیتشو برای شرکت توی مسابقات ورزشی تائید کنم. گفتم: حالا که ویزیت گرفتین چه داروئی توی خونه لازم دارین تا بنویسم؟ گفت: هر داروئی که شما بنویسین! 

5. پیرمرده با درد سینه اومد و گفت: لطفا بگین ازم نوار قلب بگیرن. الان توی خیابون دیدم که خواهرزاده ام تصادف کرد. رفتم بهشون خبر دادم و اومدم اینجا. مسئول تزریقات مرکز درحال گرفتن نوار قلب بود که یه پیرزن اومد توی درمونگاه و شروع کرد به دادن انواع ناسزاها به پیرمرد که روی تخت خوابیده بود. گفتم: جریان چیه؟ گفتند: این مادر پسریه که تصادف کرده به برادرش میگه تو دروغ میگی که پسرم تصادف کرده! 

6. مرده گفت: از صبح دلم درد میکرد اما نیم ساعت پیش استفراغ یه حالی بهم داد! 

7. (13+) مرده اومد با شکایت از این که با یکی دعواش شده و طرف با لگد زده توی ب.ی.ض.ه اش. براش سونوگرافی نوشتم. جوابشو که آورد دیدم تومور نشون داده! فرستادمش پیش جراح. 

8. (18+) خانمه با عفونت ادراری اومده بود. به شوهرش گفت: داروهائی که مصرف کردم و خوب نشدم توی ماشینه برو بیارشون. وقتی شوهرش رفت خانمه به من گفت: میدونین مشکل من چیه؟ شوهرمو فرستادم بیرون تا بهتون بگم شوهرم بعد از س.ک.س خودشو نمیشوره و من ناراحتم. بی زحمت وقتی اومد بهش بگین خودشو بشوره! (خدائیش هرچقدر سعی کردم روم نشد چیزی بهش بگم) 

9. خانمه گفت: بچه ام ریتالین میخوره اما بهتر نشده. گفتم: خب ببرینش پیش دکتر خودش. شاید قرصهاشو زیاد کنن. گفت: این همه دارو داره میخوره این قرصشو هم زیاد کنن؟ گفتم: خب حالا شاید هم داروهاشو کم کردن. گفت: با این قرصها هم بهتر نشده اون وقت کمش کنن؟! 

10. به خانمه گفتم: دفترچه تون که برگ نداره. گفت: حالا یکی برام جور کن! 

11. به مرده گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: میخواستم یه چوبو بشکنم که صدا کرد. البته پام نه چوب! 

12. خانمه بچه شو آورده بود و گفت: خوابش خیلی سنگینه یه چیزی بدین خوابش سبک بشه! 

پ.ن1: توی یه گروه وایبری بودم که چند پزشک از شهرهای مختلف کشور درستش کردن. یکی از حاضرین در گروه جمله ای گفت که احساس کردم توی یه وبلاگ خوندمش. به طور خصوصی ازشون پرسیدم: شما نویسنده وبلاگ ..... نیستین؟ گفت: چرا! ایشون هم از روی شهرم منو شناخت! گفتم: وبلاگمو لو بدی وبلاگتو لو میدم! واقعا که دنیا چقدر کوچیکه! 

پ.ن2: کسی میدونه اسم دخترانه «شوبو» متعلق به کدوم قوم ایرانیه؟ 

پ.ن3: عسل میگه: بابا نرو سر کار. میگم: باید برم سر کار که بهم پول بدن. میگه: خب میریم از مغازه پول میخریم!

نظرات 82 + ارسال نظر
تیچرجان جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.manneveshtblog.blogsky.com

خدایی خودمم موندم چجوری پزشک انقدر خجالتی
خیلیییی دوسش دارم خیلی دختر گلیه

واقعا
خدا حفظش کنه
اما اگه مریضش چنین مشکلاتی داشته باشه میخواد چکار کنه؟

تیچرجان جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:53 ق.ظ http://www.manneveshtblog.blogsky.com

سلام در زمینه اون مورده که روتون نشده شما تنها نیستین
یه دوست دارم روانپزشکه اسم مسائل سکس و فیلم پورن و این چیزا میاد سرخ و سفید میشه . ازدواجم نکرده . موندم چجوری دختره انقدر نمی دونم اسمش چیه خجالته حیاس چی چیه داره یا للعجباااا

سلام
چه جوری دختره؟!

ترانه شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:39 ق.ظ

در مورد اون مورد هشت من موندم زنه چرا نگران شستن یا نشستن بعدش بوده اگر ناراحت عفونت خودش بوده باید میگفته بهش بگید قبلش بشوره ... چه میدونم اصن ؟؟؟

من هم چه میدونم اصن؟!
اصن یه وعضی

رها جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.rahaaa93.blogfa.com

سلام خدمت آقای دکتر گرامی
پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و آرزومندم سالی پر از شادی و سلامتی اتفاقات خوب داشته باشید

سلام
ممنون از لطفتون
عید شما و مس مس و خاله ف و دیگران هم مبارک

سبا چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام آقای دکتر طبق معمول عالی بودن
من همچنان خواننده وبلاگ هستم الانم گفتم یه اعلام حضوری بکنم.

سلام ممنون
خوش اومدین

خانم چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ق.ظ

منم کوچیک بودم یه دزدی مختصر داشتم که لو رفت و زار زار گریه کردم ولی الان
دکترم
البته دیگه دزدی نکردم

انگار این پست داره باعث اعتراف بعضی ها میشه ها!

صدای قلم 2 چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ق.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

عالی
ضمنا دوباره فعال شدم سر بزن دکتر

ممنون
چشم

زهره سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com

سلام آقای دکتر
پیشاپیش سال نوتون مبارک ایشالا سال خوبی در کنار خانواده داشته باشین
راستی پست جدید نمیذارین

سلام
ممنونم شما هم همین طور
پست هم میگذاریم!

بانو سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ http://25333.blogfa.com

سلام آقای دکتر
من تا حالا2-3 بار پیش اومده بود ک آرشیو یک وبلاگ رو بخونم ولی هیچ وقت تا حالا آرشیو ب این طولانیی نخونده بودم فک کنم سر همین کار شوهرم طلاقم بده،چون هنوز همیه خونه تکونیم مونده و تو این مدتم تمام اصطلاحاتی رو ک بلد نبودم هی ازش میپرسیدم اونم تو شرایطی ک امتحان زنان و زایمان داشت،بعدشم هر خاطره ایی ک ب نظرم خیلی خنده دار بود براش میگفتم،خدا امتحانشو بخیر کنه [=
خاطراتتون خیلی جالب بودن،من اگه جای شما بودم تو بعضی از این شرایط بدون شک نمیتونستم جلو خنده ام رو بگیرم
امیدوارم خبر قبولیه دستیاریتون رو هم ب زودی همین‌جا بخونیم(:

سلام
کار خوبی کردین! اما من که همیشه سعی میکنم اصطلاحات پزشکی زیاد ننویسم که!
امیدوارم اگه امتحان همسرتون بد بشه نیاد یقه منو بگیره!
ممنون

سین سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ق.ظ

5- بالأخره تصادف کرده بوده یا نه؟
9- چقدر بدم میاد به بچه ریتالین میدن. درمان شناختی رفتاری خیلی بهتره. (ملت حوصله ندارن با بچه ها کنار بیان )
11- آیییییی
-------------------------------------------------
سال نو پیشاپیش مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشید

5. بله اورژانس هم برده بودش بیمارستان
ممنونم سال نو شما هم مبارک

یاسمن دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 ب.ظ

ما پست ویژه نوروز می خواهییییییییییییم، طولانی و مفرح باشد لطفا مرسییییی، قیمت تمام نشریات نوروزی چندین برابر شده قیافم موقع دیدن قیمت ها

چشم

یکی یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

دکتر منظورم عمل سینوس پایلونیدال بود

آهان!
عملش چندان سخت نیست اما باتوجه به حساس بودن محل ممکنه تا مدتی درد داشته باشه
توصیه می کنم اگه ممکنه بگذارینش برای بعد از تعطیلات

یکی یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام دکتر.میخواستم بپرسم که عمل سینوس عمل آسونیه؟بعدازعمل بیمارقادربه راه رفتن هست؟
ممنون میشم اگه جواب بدید

سلام
سینوس؟

maryam.k یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa

شما جون اطلاعات نمیدید ماهم همجو(مخفف همین جوری)کنجکاو میمونیم

شرمنده

خانم یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ق.ظ

در جواب ابسلانگ دزد اتوسکوپ دزد میشوداز قضا من و برادر جانمان در کودکی دزدی مختصری داشتیم لو رفتیم و بسی گریستیم اما الان دکتریم ....دیگه هم دزدیو بوسیدیم گذاشتیم کناربعد اون همه عذاب وجدان

اگه لو نمیرفتین شاید دکتر نمی شدین!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ق.ظ

در جواب ابسلانگ دزد اتوسکوپ دزد میشوداز قضا من و برادر جانمان در کودکی دزدی مختصری داشتیم لو رفتیم و بسی گریستیم اما الان دکتریم ....دیگه هم دزدی نکردیم بعد اون همه عذاب وجدان

اگه لو نمیرفتین شاید دکتر نمی شدین!

maryam.k شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa

ای بابا دکتر ما اینیم دیگه...
از وبلاگ آنی عزیز همشو خوندم


کار خوبی کردین

morteza جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ http://psoriasis2.blogfa.com/

سلام
1. حالا این خوبه یه دفعه بچه استتسکوپ ما رو گرفته بود نمیدادش خلاصه با یه بدبختی گرفتیم ازش
7. سناریو ی شایع مریضا که دیگه بهش عادت کردیم!
8. واقعا جای تاسفه که یه زن و شوهر نمیتونن با هم راحت صحبت کنن و این جور مسائلشون رو باید یه نفر دیگه واسشون مطرح کنه!
9. یک دفعه واسه همراه یه مریض مشکوک به آپاندیسیت از دهنم در رفت و گفتم گلبول های سفید خونش مقداری بالاست و همانا این شد که من کل گایتون رو واسش توضیح دادم با همین قالب صحبت شما در این آیتم
10. یعنی عاشق این جور مریضام!
11. یکی میزدین زیر گوشش ببینه همون صدا رو میده یا نه؟
پ ن 1 : اسم اون گروهه چیه؟
پ ن 3:

سلام
حالا باز آبسلانگ قیمتی نداره!
یعنی این قدر شایعه؟
واقعا
آخه اگه توضیح ندیم هم یه طور دیگه!
آدرس بدین بفرستمشون خدمتتون!
ای بابا بیچاره حرف بدی که نزد!
شرمنده
ممنون

ترانه جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ http://http://raheshirigalaxi.blogfa.com/

سلام
3. چرا یاد پسر عموش می افته ؟ چرا واقعا؟!!
9. خوب شمام می گفتین شاید کلا قرصاشو عوض کنن ...
10. حتما شمام یکی از اون برگه های ویزیت آزاد براش جور کردین !
12. دقیقا ماهم بچه ی این جوری داریم ... چی دادین بهش که ما هم بگیریم ...
سال نو پیشاپیش مبارک ...

سلام
چی بگم؟ من که پسرعموشو ندیدم!
آره باید می گفتم حواسم نبود!
دقیقا!
یه لبخند ملیح تحویل مادرش دادم!

نگین جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ http://khateratebimarestan.blogfa.com

سلام
من یه کوچولو برگشتم. مرسی که بهم سر زدین.
ای جان عسل کوچولو.بمیرم...دلش باباشو میخواد.
همه موارد خیلی باحال بودن. تومور تستیس قدر زیاد شده اخیرا. ما هم متاسفانه توی فامیل یکی داریم

سلام
کار خوبی کردین
ممنون
بله متاسفانه

پروانه جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام من تا حالا خاموش بودم مدتهاست وبلاگهای بنظرم جالب رو میخونم جدا ازپزشکی در نویسندگی هم مهارت دارید در ضمن ادب و متانت در کلام شما درفضای مجازی ایینه رفتارشما در دنیای واقعیست همچنان منتظر خاطرات اموزنده شما هستیم

سلام
خوش روشن شدین!
یه طوری نوشتین که آدم ممکنه باورش بشه!

maryam.k پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ب.ظ http://ashkiyesargardan.blogfa

سلام دکتر,تولد عماد جان مبارک
ایشالا هزار ساله بشه
به آنی جونم بگید منتظریم بیاد و مطلب جدید بذاره

سلام
ممنون
شما از کجا فهمیدین؟!

مهربان پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com

سلام
7 - تومور های اون منطقه عموما بعد از تروما یا توسط پارتنرشون کشف میشن درمانش هم که متاسفانه خیلی تهاجمیه و پرعارضه. هیچکس هم نمیاد یه تست اسکرینی چیزی واسش بزاره
8- اورولوژیستا خیلی راحت اینو میگن البته به خانوما چون ریسک فاکتره واسه یو تی آی ولی مورد پیش نیومد که به آقا همچین چیزیو گوش زد کنن

سلام
معلومه حسابی درس خونینا!
موفق باشید

neda پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ http://http:/deeply.blogfa.com

dr khososi man resid aya?

نخیر متاسفانه

معلوم الحال پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

دکتر جان دوای درد سبک شدن خواب چی هست حالا؟ فقط آب سرد و سیلی رو خواهشا فاکتور بگیرین
راجع به پ.ن.1 تون هم: پس گزینه های نظامی هنوز روی میزه؟

لگد هم موثره
همچنان
درمورد کامنت خصوصی تون هم باید بگم خوشحال هم میشم!

شیوا چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ http://mamanebelghove.niniweblog.com/

ممنون از پاسختون.
همون پزشک خانواده بود منظورم. همسرم 5 سال پزشک خانواده بود..یادش به خیر..دوران پزشک خانواده با همه سختی هاش خیلی بهتر از رزیدنتی بود.
خیلی خوندن خاطرات مریضاتون برام جالبه تشابه زیاد هست بین مریضا. ولی اقای دکتر کاش گذرهیچ کس به اونجایی که همسرم پزشک خانواده بود نیفته اونا خیلی خشن بودن.

خواهش
خب عوضش بگین چند سال بعد متخصص میشن و درآمدشون انشاءالله خیلی عالی میشه ها!
پس با این خشانتشون (!) میگین یادش به خیر؟!

هانیه چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام آقای دکتر خاطرات خیلی جالبی بود ممنون
راست میگه دیگه عسل کار زیاد رو بزارید وقتی عسل میخواد بره دانشگاه اونوقت واسه پول شهریه باید زیاد کار کنید

سلام
اون وقت که دیگه باید بیشتر تر کار کرد!

خاله آذر سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

عااالی..
همینکه یاد پسرعموش میفتاده خیلی خوبه!بعضی وقتا یه چیزایی چرندی میگن!
مغز اقتصادی عسل قابل تحسینه

ممنون
حالا معلوم نیست این پسرعموش هم آش دهن سوزی بوده باشه!

maryam.k سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ

بد

کی بده؟

مینا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ب.ظ http://dokhtaran-zamin

سلام
ای جانم عسل خانوم .

سلام
ممنون

تکتم (دکتر آشپز) سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام قربان
من جدیدا یه دوست خوب پیدا کردم تو کوهدشت . طرفای شماست؟ بنظرم کلا مردمان خوبی اند کوهدشتی ها. این تجربه دوم من از خوبیشونه

سلام
نخیر
همه مردم ما خوبند به جز اونها که خوب نیستند!

سارا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

ممنونم از لطفتون
یا علی

خواهش
علی یارتون

ستاره سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام
3 و 9 و 12
یک چیزی هم یاد گرفتیم (منظورم اسم شوبو)

سلام
ممنون
خودم هم یاد گرفتم

maryam.k دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

دکتر اول خودت رو لو بده بعدش با خیال راحت اون عزیز رو لو بده
ما هم فکرمون دیگه مشغول نمیشه
راستی دکتر شما اهل کدوم شهر هستید؟


شرمنده

داش آکل دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام. میشه آدرس وبلاگ دکتر بابک، پرسیسکی وراچ رو بدین؟

سلام
ایشون هنوز وبلاگی ندارند
دیشب باهاشون تماس گرفتم

شیوا دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ http://mamanebelghove.niniweblog.com/

سلام ااقای دکتر
امان از این دنیای کوچک مجازی!

راستی اقای دکتر اخر پول خبره شدنتونو ریختن

ولی من هنوز موندم خبره شدن دقیقا به چی میگن؟

از همسرخان هم پرسیدم نمیدونست.

سلام
امان امان
هنوز که نه
سایر اداراتو نمیدونم اما توی اداره ما بسته به سابقه کار و چگونگی فعالیت یه کارمند استخدامی بعد از چند سال ارشد میشه بعد از چند سال خبره و بعد از چند سال عالی
و داشتن هرکدوم از این درجات تا حدودی توی حقوق هم موثره

خانم دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ق.ظ http://dehkadeh1392.blogfa.com

وای عاشق اون بچه هم که ابسلانگ دزدیده

آبسلانگ دزد اتوسکوپ دزد میشه ها!

وینا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ب.ظ

شه وبو اسم کردی است به معنای گل شب بو

ممنونم

atef یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ب.ظ

سلان دکتر.
نطرتون در مورد صفحه زیر چیه؟!
http://www.webgozar.com/stats/1561539/searchEngines

سلان
دیدمش
و میدونم ایراد از کجاست
پست مربوط به خاطرات اینترنی زنان
یه روز باید برم چند کلمه شو عوض کنم

maryam.k یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ http://http:/

سلام دکتر من خواننده خاموشم به قول دوستان زیر ابیم وبلاگتون واقعا فوق العادس هم وبلاگ شما هم انی جون,البته من از طریق وبلاگ خانم دکترطرحی اشنا شدم با وبلاگتون...
۱.دکتر کاش میگفتی مامانش بفهمه بهتره باهاش برخورد کنه
۲.واقعا الان باید بازم پول بدن بخرن
۳.اخی...
۴.خخخخخخخخخخ
۵.وااااااااا باور واقعیت واقعا سخته
۶.
۷.اوه جه شانسی...
۸.واقعا ک جه انتظاراتی
۹.
۱۰.ههههههههههه
۱۱.خخخخخخخخ
۱۲.بهتر که تا صب میخوابه ملت جه جیزای میخوان خدا صبرتون بده...
دکتر لو بده خواهش میکنم من فضول نیستم والا کنجکاوم خواهش خواهش خواهش
به احتمال زیاد کردی اسم شب بو.جون شب به کردی میشه شو و شب بو میشه شوبو
ای جانم خدانگهدار بجهاتون باشه.بخاطر عسل و خیارشور کلی خندیدم

سلام
خوش روشن شدین!
لو بدم اون هم لو میده ها!

aban91 یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام...
میگما کاش روتون می شد..یه جوری مریضی خانومه رو ربط می دادین به بهداشت و آخرش هم وصلش می کردین به آقاهه
آخه آقای دکتر ماها توی جامعه شفاف سازی نکنیم پس کی بکنه؟
قشر جامعه ی پزشکی و پیراپزشکی در مورد علم باید خجالت رو بذارن کنار...

سلام
راست میگین اما چه میشه کرد؟

مریم یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام من اولین باره اومدم وبتون چند روز پیش علوم پایه دادم در حد پاس میخام از این به بعد خوب خوب درس بخونم تصمیم کبری گرفتم راهنماییم کنین از چه منابعی استفاده کنم و فعلا یه ماه تعطیلم چیزی بخونم از درسای ترم بعد واینکه در کل طرح رفتن خوبه یانه ببخشید که خیلی طولانی شد

سلام
همون جوابیو خدمتتون عرض میکنم که به بقیه سوالهای مشابه دادم
من سال 1371 رفتم دانشگاه و خدائیش اطلاعات من در این مورد دیگه عملا بی فایده است
موفق باشید

وانی شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ق.ظ

ضمن تایید نظر خانم مژگان امینی، شستشوی قبلش مگه مهم تر نیست؟ قضیه علمی رو مذهبیش نکنید !با آب و صابون غسل می کنن؟ عاغا ولش کنید الان می گن چقدر پر رو هستم!!
ما این عسل خانومو می خوایم بخوریمش

کاملا با شما موافقم
قابل توجه سرکار خانم امینی
مگه شما آدمخوارین؟ وا!

سارا جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام آقای دکتر
دکتر آرش(پزشک قانونی)
اصلا به ایمیلشون سرم میزنن؟

سلام
خیلی وقته که هیچ تماسی باهاشون نداشتم
الان بهشون میگم ایمیلشونو ببینن!

سمیرا جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام، چشم اسممو یادم رفت بنویسم بعد از اینکه فرستادم متوجه شدم اسم ننوشتمببقشید

سلام
خدا ببقشه

نسیم جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:24 ب.ظ

دکتر خدایی این دفعه +18 هتون خیلی به جا بود

بوکسور جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ http://punchingbag.blogfa.com

دکتر جان
من شکوه نمیکنم
فقط عصه دارم
همین
صدالبته حکمتی توش بوده
راستی خیلی ممنون به وبلاگ نصفه و نیمه من اومدین
تشکرات فراوان
ایام بکام دکتر جان

کار خوبی میکنین که شکوه نمیکنین چون درنهایت هم هیچ فایده ای نداره

Dr K جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.medstudent3.blogfa.com

سلام
راستش به عنوان یه همکار آینده می خواستم ازتون بپرسم به نطرتون اشکال نداره چیزایی که شاید جزو راز هایی از بیمار باشه که پزشک باید حفظشون کنه اینجا می نویسین؟
البته سوالم صرفا از روی کنجکاوی از یه پیشکوسته
البته جالبن، اما آیا از نظر اخلاقی مشکلی نداره؟!

سلام
دراین مورد بین علما اختلاف هست
بعضی ها معتقدند چون هیچکس نمیتونه از طریق این سایت این بیمارانو بشناسه این کار مباحه
الله اعلم

رها جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:21 ب.ظ

انقد اون پستو تن تن نوشتم، مطمئن بودم پره غلطه
اره ی همچین بیمار تمیزیم من
نه خب باید دوش به سرانجام میرسید با کف و اینا ک نمیشد برم دکتر! نگفتم اول دوش اب قطع شد گفتم وسطش!

پیام جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام آقای دکتر.ایام به کام
همون طور که دوستمون گفتند شو بو یک اسم دخترانه کردیه.نسبتا قدیمی که الان کمتر ازش استفاده میشه..اسم گله ..همون شب بو خوش بو
اما اینکه فرمودند تغییر یافته شب بو خیلی عجیبه!!!کردی خودش یک زبان کامل و غنیه.و تصور این که این اسم از فارسی وارد کردی شده باشه- با توجه به خاستگاه این گل و اینکه هنوز عطر روح نواز این گل توی حیاط خونه های قدیمی (خصوصا شهر سنندج )مشام نوازه-کاملا دور از ذهنه.

سلام
من هیچوقت یه دوست حقیقی کرد نداشتم (خارج از دنیای مجازی)
هیچوقت هم به مناطق کرد نشین سفر نکردم
اما همیشه برای کردها احترام قائل بودم
ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد