جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (146)

سلام 

1. مرده بچه شو آورده بود و گفت: براش شربت استامینوفن ننویسین برای من هم به درد نخورد چه برسه به بچه! 

2. نسخه خانمه رو که نوشتم گفت: گوشم هم درد می کنه. وقتی اتوسکوپ (وسیله معاینه گوش) رو برداشتم تا گوششو ببینم گفت: اگه توی گوش خیلی ها رفته نمیخوام بکنیش توی گوشم! 

3. به خانمه گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: من میگرن دارم. هیچ داروئی هم براش فایده نداره هربار باید دردشو بکشم تا تموم بشه! 

4. به دختره گفتم: مشکلتون چیه؟ گفت: اسهال دارم و سرماخوردگی. گفتم: از کی؟ گفت: اسهال از سه ماه پیش، سرماخوردگی که از یک سال هم بیشتره! 

5. به پیرمرده گفتم: فشارتون پائینه. همراهش گفت: از چربیش که رفته بالا نیست؟! 

6. (13+) دختره گفت: چند روزه که پریود و معده ام با هم قاطی شده! 

7. نسخه مرده رو نوشتم و از مطب رفت بیرون و یه پیرمرد اومد و نشست روی صندلی. تا اومد حرف بزنه مرده برگشت توی مطب و گفت: مسئول داروخونه میگه این قرصو نداره میشه عوضش کنین؟ عوضش کردم و رفت. باز پیرمرده خواست حرف بزنه که مرده اومد و گفت: ببخشید همه این آمپولو باید به بچه ام بزنم یا نصفشو؟ گفتم: نصفشو. وقتی رفت بیرون به پیرمرده گفتم: بفرمائین. گفت: صبر کن ببینم دیگه نمیخواد بیاد تو؟! 

8. به مرده گفتم: دفترچه تونو برای کدوم متخصص مهر کنم؟ گفت: متخصص ادرار! 

9. پیرمرده گفت: چند روزه که چشمهام شرمشون میاد ببینه! 

10. (18+) خانم مسئول تزریقات بهم گفت: اگه یه روانی پیدا بشه به اتاق ما حمله کنه ما چکار میتونیم بکنیم؟ در که باز میشه جلو ما فقط یه پرده است که اون هم پاره است! 

11. نسخه پیرمرده رو که نوشتم گفت: من هر روز شمارو سر نماز دعا میکنم. اسم 121 دکترو که از اول عمرم تا حالا برام نسخه های خوبی نوشتن یادداشت کردم و هرروز دعاشون می کنم. اولیشون هم دکتر سمیعیه که 45 سال پیش (مطمئن نیستم دقیقا همین عددو گفت یا نه؟) توی شمال منو عمل کرد!  

12. دوتا خانم با هم اومدن توی مطب. اولیو معاینه کردم و موقع نوشتن نسخه گفت: من بچه هم شیر میدم. بعد نفر دوم نشست روی صندلی و گفت: من هم درست مثل اون خانمم اما بچه شیر نمیدم! 

پ.ن1: یه زمانی دوستی جزء لینکهای من بود که یه روز متوجه شدم وبلاگشون حذف شده. چند ماه بعد تصادفا وبلاگ جدیدشونو پیدا کردم و براشون کامنت گذاشتم که گفتند من مطمئنم که براتون پیام خصوصی گذاشته بودم و آدرس جدیدمو بهتون گفتم. حالا مجددا وبلاگ ایشون حذف شده. اگه دارن اینجارو میخونن من آدرس دیگه ای ازشون دریافت نکردم. 

پ.ن2: سرانجام کارهای مربوط به خبره شدنمو انجام دادم. اما وقتی مدارکو به شبکه تحویل دادم متوجه شدم که من دی ماه سال پیش واجد شرایط شده بودم! وقتی اعتراض کردم قول دادند که با حقوق بهمن مابه التفاوت این یک سالو هم بهم بدن! (با حقوق بهمن و عیدی با هم چه شود!)

پ.ن3: چند دقیقه پیش 90 تازه شروع شده بود که عسل از خواب بیدار شد و اومد پیشم و گفت: میخوام سی دی ببینم. گفتم: سی دی چیو میخوای؟ گفت: حالا صبرکن فوتبال تموم بشه! وقتی هم براش سی دی گذاشتم پاشد و رفت! (میخواستم امشب یه چیز دیگه از عسل بنویسم که موند برای پست بعد)

نظرات 62 + ارسال نظر
نیایش یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ http://1392niayesh.blogfa.com

سلام.افرادی مثل پیرمرد مورد11 الان نسلشون منقرض شده...همه طلبکارن از هم
از آخرین باری که اومدم خیلی پست جدید گذاشتید ..جالبن

سلام
واقعا
خب زود زود تشریف بیارین

زهرا.ش یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:38 ق.ظ http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

6.قاطی می شه آقا!پریود با معده،لوزالمعده،کلیه، آپاندیس ،تمام عصلات ران و ساق پا قاطی می شه!

شیوا چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ب.ظ http://mamanebelghove.niniweblog.com/

مورد 8 ویادم باشه برای همسرم تعریف کنم

فکر کنم فهمیدم چه تخصصی میخونن!

نوژان سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.maman123.blogfa.com

hi.Your website is great. My friend introduced your website. I'm 14 yearsMy mom is a doctor like

youخوشحال میشم به من و بابا سر بزنید....

ممنون از لطفتون
آفرین به یه دختر 14 ساله با زبان به این خوبی
چشم حتما مزاحم میشم

دخی جلفه دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ق.ظ http://sporty-girl93.blogfa.com

دوجاش خیلی باحال بود یکی این
چند روزه که پریود و معده ام با هم قاطی شده!
یکی هم چشام شرمشون میشه ببینن

میگما عکس عسل رو جایی گذاشتین ببینم؟

ممنون
بله توی آخرین پست وبلاگ عیالات متحده

مامان طهورا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

آیا هنوز وقت آن نرسیده است که به روز شوید

وقت آن آمد و از وقت آن نیز گذشت!

mahpari چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ

میگم دکتر جان
یادته گفتى ٢ تا خاطره بد دارى یکیشو میگى
میشه اونیکیم بگى ؟
خوب مونده تو دهنم چى کار کنم؟

چشم
همین امشب

عاطفه سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
اول عذرخواهی میکنم که دیر به دیر سر میزنم آخه مریض بودم مامان هم که گفته بودم بیمارستان بود که الحمدالله ترخیص شد....
باور کنید شما صبرتون زیاده چند روز پیش رفتم دکتر م اینقدرمریض بودم اصلا یادم رفت سلام کنم دکتره گفت پس سلامت کوووووووووووووو؟حالا خوبه حرفی نزدم سوتی ندادم اونوقت زنده بیرون نمیومدم آخرش هم گفتم دکتر آمپول نوشتید من ک گفتم نمیخوام اونم گفت میدونی عاطفه اگه بخوام بزنمت یه جوری میزنمت که نتونی از سر جات بلند شی...
مثل همیشه خاطراتتون جالب بود
عسل شیرینم

سلام
واقعا؟
اون وقت ایشون همه رو به اسم کوچیک صدا میزنن آیا؟!
اما خدائیش رفتارشون عجیب بوده

ساناز سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام دوباره بالاخره نظر م ارسال شد. توی نظرات خوندم دنبال وبلاگ یک عاقد میگردن خواستم بگم یک عاقد الان تو فیسبوک پیج دارن در ضمن وبلاگ دستنوشته های یک عاقد هم از یک عاقد دیگه هست که خوندنیه

سلام
ممنون از لطفتون

ساناز سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام مریضهای باحالی دارید. این برای چندمین باره نظر میدم منتها نمیدونم چرا وقتی کد تصویری رو وارد میکنم پیغام خطا میده امیدوارم الان اینطوری نشه

سلام
من از طرف بلاگ اسکای عذرخواهی میکنم

انیس سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

عرضم بِ خدمتتون کِ...

این آخرین اخطاره!

morteza دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ http://psoriasis2.blogfa.com/

سلام
1. بیچاره بچه که مثل پفک سهمی از شربت نداشته
3. راست میگه خوب!
4. حتما ساعت سه نصف شب هم اومده بوده ویزیت بشه!
5.
8. خدارو شکر چیز دیگه ای نگفته
9. مفهوم body language رو هم فهمیدیم : صحبت اعضا و جوارح با صاحبشون
10. ا ا ، دکتر خونواده رد میشه از اینجا
11. آمار لیست دکترهای نفرین شده رو هم اگه میگرفتین فکر کنم بد نبود

پ ن 3 :

سلام
ممنون از لطفتون

انیس دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ

ای بابا برعکس شد که...

یه بار دیگه بگین اصلا تعطیلش می کنم

رها دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ق.ظ

ایضا

مهربان دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ق.ظ

اقا اشتباه شد گفتم 4 منظورش 6 بود
اون 6 چی بود؟

هم معده اش درد می کرد هم به خاطر پریود شدنش دل درد داشت

M.Gh یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.
میگم من دوس دارم در مورد بعضی چیزا اظهار نظر بکنم ولی چه کنیم که اینترنتمون کنترل میشه و من ریسک نمی کنم.

سلام
کنترل میشه؟
یعنی تا این حد؟

انیس یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 ب.ظ

سلاااامی 2 باره اقای دکتر
خواهشاا زود ب زود خاطره بزاارین من اینارو میخونم کلییییی انگیزه میگیرم بیشتر بدرسم.
خوش میگذرونیدااااا

سلام
پس دیر به دیر پست میگذارم تا نیائین اینجا برین به درستون برسین!

ریحانه یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
من یکی از خواننده های خاموش شما هستم همیشه مطالب وبلاگتون رو در زمان آنتراک محل کارم میخونم
برام خیلی جذابه
در کنار وبلاگ شما مطالب وبلاگ یک عاقد رو هم میخوندم
میخواستم ازشما هم بابت مطالب های جالبتون تشکر کنم و هم اینکه وبلاگ عاقد چی شده ؟؟شما خبری ازشون دارید؟؟؟

سلام و ممنون
راستش نه هیچ خبری از ایشون ندارم

مریم یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ب.ظ

من برای تمامی دکترها دعا میکنم

شما لطف دارین

Noon یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

http://diagnostic-supplies.medical-supplies-equipment-company.com/product/otoscope-specula-probe-covers_2143.htm

Otoscope disposable specula

Kami ta ghesmati az otoscope hamegani halam degargoon shod.
Ogh
Ashghal goosh Adam ha mimale to goosh Adam

ممنون از لطفتون

محدثه یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ق.ظ http://maybechange.mihanblog.com

سلام
باید به صبر و حوصله پیرمرده شماره 11 جدا آفرین گفت.. چه حوصله ای داره به خدا!
شماره 2 هم.. خب راست میگه دیگههه..کثیفهه

سلام
واقعا
انگار با الکل تمیزش میکنیما!

رها شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ

دکتر ممنون که غلطای املایی من رو تذکر میدین!
نه بابا دندونپزشکا همیشه ادم رو میفرستن پی نخود سیاه فعلا عکس گرفت تا هفته دیگه!
تحریم پارسال که اره!اما اونو گفتم چون ما امسالم تو تحریمیم!

خواهش البته بازهم غلط داشتین که نگفتم دیگه!

سیدعلی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام دکتر.
ببخشید! آیا اتوسکوپ که برای همه استفاده میشه باعث انتقال بیماری نمیشه؟

سلام
معمولا نه
چون با خون و ترشحاتی که میتونن بیماری زا باشن ارتباطی نداره
اگه هم گوشی چرک داشت که با الکل ضدعفونی میشه

وانی جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ق.ظ

هر مورد خوندم خندیدم مورد بعدی خنده بیشتر خلاصه به شماره ده که رسید نفسم بند اومد یه وقت نگید بند اومدن نفسم مستدام تشکرویژه هم کمه بخدا دکتر فوقالعاده اید
اون اتوسکوپه همیشه برای من حس بدی داشته با این که گاهی پد الکلی می زنین بهش که چندان فایده ای هم نداره چرا رسیدگی نمی کنین آخه؟؟!! تازه گوشی معاینه و دستاتونو به هر مریض می زنین و نمی شورید بماند
تو کامنت ها چشمم خورد به نگرانی پروپرانول!! یاسمن جون قربونت برم من که بیش از ده ساله چندین دارو مصرف می کنم که کم ضرر ترینش همینه نگران نباشید در مقابل آلودگی ها و سموم غذایی و اشعه ها و استرس ها و.. اینا که عوارضی ندارن!

خب پس فقط همون خنده تون مستدام
یعنی واقعا انتظار دارین من روزی شصتاد بار دستمو بشورم؟!
دقیقا

رها جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ق.ظ http://razhaye-man.blogfa.com/

3.خب الان مشکلش چی بود ! پس چرا اومده بود !
4.من کلا با دخترایی که می آن مشکل دارما ! الان 3 سالی هست می آم اینجا یه دختر با درصد هوشی متوسط حتی نیومده پیشتون !
11.حق داره همونطور که آدم دکتر بیخود رو تا آخرین روز عمرش نفرین می کنه دکتر خوب هم دعا می کنه !
12.وای اونجا هم مریضا با هم می آن داخل مطب ؟!
پ ن 2: پسسسس امسالللللل عید کلی آجیللللل می خوریننننن ! :))))
پ ن 3 : از اینجور بچه ها خوشم می آد ! بزرگ بشه چه شود !

چی بگم؟
نه من فقط جالبهارو مینویسم چندین برابر این ها مریضهای زن و مرد باهوش و باکمالات دارم
واقعا
یعنی اونجا هم؟
هنوز تحریم پارسال یادتونه؟!
امیدوارم دختر خوبی بشه

[ بدون نام ] جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ق.ظ

پست جالبی بود!
راستی تو یکی از کامنتها مورد سه رو باز کردید خواستم بگم یادتون رفت ببندید اشکالی پیش نیاد؟!

ممنون
ممنونم از لطفتون واقعا خندیدم

مامان طهورا جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

هنوز تو کف اون پیر مرده موندم
چقدر آدم دقیق و با معرفتی هستش
این همه دکتر رو دعا میکنه

واقعا
امیدوارم خدا عمر نوح بهش بده تا هی دعامون کنه!

یاشل.ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir

من با مورد 8 و 10 پکیدم از خنده .حالا از سوتیای ما کامنترا هم پست بزارید بد نیست شما که دست به سوتیتون خوبه

خنده تون مستدام (البته نه پکیدنتون!)
اگه موردش پیش بیاد چرا که نه؟

رخساره پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ http://doctoregharib.mihanblog.com

خیلی خووووووب بود
مخصوصا اونکه معده و پریودش قاطی شده
چجوری این ماجراهایادتون میمونه؟!

ممنون
با نوشتنشون

نسیم پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

واقعا من نگران خودم شدم چرا نمیتونم این + های شما رو درک کنمممممممم

واقعا؟

فردا پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ب.ظ

الان تو وب خودم یه نفر کامنت گذاشته بود و اومده بود دنبال کامنت شما در وب من که آدرسشو دادین! ولی کامنت شما رو ندیده بود: توضیح بدم که کامنت شما مربوط به پست شیار صدوچهل سه بوده! گناه داره بنده های خدا میان اونجا پیدا نمی کنن الاف می شن!

ممنون از اطلاع رسانی تون
الان درستش میکنم

مریم پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

3- برا من که آکسار جواب میده

11- چه پیرمرد جالبی.
بعد من همش فامیل دکتر قلبم رو فراموش میکنم :))

خوش به حالتون
شما هم برای فامیل های دکتر قلبتون دعا می کنین؟

فردا پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

خودمونم میتونیم مراجعه کنیم به کامنت شما تو وبلاگ اوشون؟!

نه
فقط بقیه میتونن!

سیدعلی پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام دکتر. ببخشید قبلا اشتباه تایپ کرده بودم!
لطفا مورد 2 را کمی بازکنید!

سلام
میخواین یهو همه شونو باز کنم خیالتون راحت بشه؟!
اتوسکوپ کلا یه دونه است که گوش همه باهاش معاینه میشه
حالا اون مریض چطور اتوسکوپ اختصاصی میخواست الله اعلم

سما پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

دکتر من موقعی که پست رو می خوندم دلیل اون +18 شماره ی 10 رو نفهمیدم، بعد گفتم حتما یه چیزیه که به تزریقات ربط داره دیگه
الان که کامنتها رو خوندم دوزاریم تازه افتاد، حالا به نظر شما من خیلی گیجم یا خیلی مثبت؟

احتمالا فکرشو هم نمیکردین چنین چیزهای بی ادبی هم توی این وبلاگ باشه!

مادر پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام خدا قوت :)
11_خدا همه ی پزشک ها رو حفظ کنه :)انشالله...
عسل خانممم
بعد نه هم

سلام و ممنون از لطف شما

سما پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام
دکتر نمی خوام موج منفی بدم ولی فکر نکنم چیزی از معوقات بدن. از آشناهای من هرکسی که تو کارهای دولتی به علت سهل انگاری مسئولین حقی ازش ضایع شد بهش وعده ی پرداخت دادن.بنده خداها چندتاشون الان بازنشستن!!!

سلام
اگه این اتفاق بیفته هم اصلا تعجب نمیکنم!

انیس چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

واااای مورد 11 رو خیلی دوس داشتم. ی حس قشنگی داشت

ممنون

دلی چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام،من اومدم وبلاگتون بعد همون پخش اول میخوندم شربت استامینوفن فکر میکردم همون پست قبلیه خخخخخ


درمورد مهمونام همونجا جواب دادم،و اینکه شما اینستا گرام ندارید??

و دیگه اینکه هنوز پستتون نخوندم

سلام خخخخخ
مزاحم میشم
برنامه شو نصب کردم اما هنوز عضو نشدم
همین حالا کلی از وقتمو توی گوشیم اگه اینستا هم بیام که دیگه هیچی!
خب بخونین!

دخترک چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:10 ب.ظ http://doxtarak.persianblog.ir

حسابی پولدار میشیدها :)
فکر کنم عسل خانم یاد گرفته چیکار کنه که بقیه حس کنن چقدر باگذشته :)

نمیدونم با این همه پول چکار کنم؟!
احتمالا

سیدعلی چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ

بازم سلام دکتر!
در مورد پ.ن2 حالا واقعا مگه جمعش چند میشه که همچین دوق کردین؟!

سلام
راستشو بخواین نمیدونم چون هرکسی یه عددیو میگه!

سیدعلی چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام دکتر.
لطفا مورد 3 را کمی بازکنید!

سلام
من نفهمیدم وقتی هیچ داروئی براش فایده نداره چرا اومده دکتر؟
به اندازه کافی باز شد؟!

یاسمن چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

عالی بود این بار، فوق العاده.
من شنبه امتحان تافل اینترنتی دارم از دلهره دارم خفه می شم احتمالا یه قرص پروپرانولول 10 میخورم، 2 ماه پیش سر دفاع هم استادم گفت حتما بخور مشکلی هم پیش نیومد، حالا اومدم عوارض دارو رو نگاه کردم دیدم نوشته کاهش هوشیاری، خواب آلودگی، کاهش تمرکز ولی از اینکه قلبم بیاد تو حلقم بهتر

ممنون
کار درستی می کنین
بالاخره هرداروئی یه عوارضی هم داره اما قرار نیست همه شون توی شما بروز کنه

فردا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ http://med84.blogfa.com

پس حالا که انواع حقوق و عیدی و مابه التفاوت رو خواهید گرفت میتونید برین سینما!! اینا از دعای منه ها!

دوستان جهت اطلاع از مفهوم این کامنت میتونن به کامنت من توی وبلاگ ایشون مراجعه کنن
توی این پستhttp://med84.blogfa.com/post/194/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%b5%d8%af-%d9%88-%da%86%d9%87%d9%84-%d9%88-%d8%b3%d9%87

Bluish چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ق.ظ http://bluish.blogsky.com

9 خیلی بامزه بود..........

ممنون
مسئله اینه که هرکار کردم بفهمم دقیقا منظورش چیه نفهمیدم!

علی کور چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام حسن کور!
کیبوردم شرمش میاد بنویسه !!
۱۱-! نسخه بد ننویسی ! خطر داره نفرین میشی.! به نظرت نمازش چقدر طول میکشه !۱۲۱ دکتر .دکتر حسن . دکتر خوبه. دکتر تقی . دکتر قلی. دکتر گلی. دکتر علی. ......شاید کبی بیست میکنه !!یا به توان میرسونه!!
۴- میشه از خونش آنتی ویروس بسازی ؟ همچین موردهای از دست نده !! حیفه !
۱۰- می تونن پرده شونو عوض کنن وبرزنت بزنن ضخیمه اصلن پاره نمیشه !!!!اصلنا
شاد باشی

سلام علی کور
چه پیشنهادهای محشری ممنون

پزشک طرحی سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ http://pezeshketarhi.blogfa.com

سلام دکتر جان . خوبین ؟
4. مشکل دیگه ای نداشت ؟
5.تعدیل در ریاضی !
6.
7.اعصاب داشت ؟ دعوا نشد ؟
8.خوبه مودبانشو گفته !
10.
11.تو ولایتی که الان هستم ، خیلی آدم سرشناسیه ، باعث افتختاره
پ.ن. 2 : دکتر خیالتون راحت ، چاله های زندگی خیلی زیادن !

سلام خانم دکتر
چه عجب
ممنون از نظرتون
و ممنون از خوندن این همه پست بیمزه پشت سر هم!

پونی سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:51 ب.ظ

خاطره هات زیبا و با مزه بودندمعلومه با حوصله تنظیم شدن
شما هم برای توان مقابله در برابر متجاوزین باید همیشه خنجر تیزتون مهیا باشه!
قمه ای قداره ای یا لا اقل کارد میوه خوریی

هنوز برام تصمیم نگرفتن که عمل شم یا نه ذله شدم

ممنون
متجاوزین با من پیرمرد چکار دارن آخه؟

زهره سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
مورد 8 خیلی خیلی خنده دار بود
لطفا از عسل چند تا مورد تو هر پست بنویسین

سلام
خنده تون مستدام
اگه چندتا چندتا حرف جالب بزنه چشم!

آیدا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:08 ب.ظ

شماره 11 عالی بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد