جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (145)

سلام

1. میخواستم برای یه بچه سرماخورده نسخه بنویسم که پدر بچه گفت: هرچقدر به مادرش میگم برای گلودرد بچه بهش شربت استامینوفن بده نمیده میگه اون مال تبه!

2. مرده نصف شب درحالی اومد توی مطب که کتشو به دستش گرفته بود. نسخه شو که نوشتم گفت: میخواستم کتمو بپوشم و بیام اما ترسیدم دیر بشه!

3. خانمه بچه شو آورده بود و گفت: دیشب اون قدر بینیش گرفته بود که با دهن هم نمیتونست نفس بکشه!

4. دختره گفت: چند روزه که سینوسهای «اتموئید» و «فرونتال»م درد میکنه (اسم دوتا از سینوسهای آدم)

5. پیرمرده گفت: سینه ام خلط داره همه اش باید صداش کنم!

6. مرده بچه شو آورده بود و گفت: ما اومدیم اینجا گردش اما بچه مونو زنبور نیش زد و این هم به نیش زنبور حساسیت داره. نسخه شو نوشتم و رفتند. دو دقیقه بعد مرده با یه بچه دیگه برگشت و گفت: این یکی بچه ام هم همراهمون اومده بود و نشسته بود توی ماشین. حالا که رفتم میبینم اینو هم توی ماشین زنبور نیش زده!

7. پیرزنه گفت: دفعه پیش که مریض شدم دکتری که اینجا بود یه نسخه خیلی خوبی برام نوشت. اما شما هرداروئی که صلاح میدونین بنویسین به نسخه قبلی نگاه نکنین!

8. پیرزنه گفت: اونقدر پاهام میسوزه که شبها تا صبح باید سه بار روی پاهام آب بریزم!

9. به خانمه گفتم: بچه تون آمپول میزنه براش بنویسم؟ مادرش گفت: حالا میشه این بارو بهش تخفیف بدین؟!

10. یکی از پرسنل درمونگاه پدرخانمشو آورد و گفت: اگه میشه فشارشونو بگیرین. به پیرمرده گفتم: آستینتونو بزنین بالا تا فشارتونو بگیرم. پیرمرده گفت: حالا اصلا بلدی فشار بگیری؟!

11. فشارسنجو دور بازوی دختره بستم و بادش کردم و بعد شروع کردم به کم کردن بادش اما هرچقدر درجه پائین میومد خبری از لرزش عقربه نبود. همراهش گفت: انگار فشارش یه جائی اون وسط گیر کرده!

12. (16+) مرده یه خانمو توی ماه دوم بارداری آورده بود و گفت: دلش درد میکنه. گفتم: براش دارو مینویسم اما اگه بهتر نشد باید ببرینش اورژانس. مرده خانمه رو برد توی تزریقات و بعد برگشت توی مطب و گفت: این خانم زن برادرمه. پیش من امانته مشکل خاصی که نداره؟ گفتم: نه.

چند دقیقه بعد بهیار مرکز اومد و گفت: دکتر! درسته که اینها زن و شوهرند اما چرا اینقدر توی اتاق تزریقات به هم چسبیدن؟! گفتم: خبر نداری که زن و شوهر هم نیستن! چند دقیقه بعد مرده اومد و گفت: بهتر نشد ببرمش اورژانس؟ گفتم: ببرین. حدود دو ساعت بعد مرده دوباره اومد و گفت: زن داداشمو بردم خونه شون تا آماده بشه حالا میخوایم بریم اورژانس نامه ای چیزی نمیخواد؟! (خب آماده میشده دیگه مگه چیه؟!)

پ.ن1: چند روزه یه ویندوز سون خریدم تا نصبش کنم اما نه وقتش هست و نه حالش! امروز دیگه اصلا اینترنت اکسپلورر باز نمیشد. نمیدونم مشکل باز هم از ویندوز ایکس پیه؟

پ.ن2: احتمالا به همین دلیل این بار بازهم عددها لاتین خواهند بود.

پ.ن3: مدتیه وقتی یه مریض الکی نصف شب میاد وسط سوالهام یهو ازش میپرسم: شما دلتون هم درد میکنه؟! آی حال میده آیییی!

پ.ن4: برای عسل یه سی دی کارتون خریدم. وقتی گذاشتمش روی دستگاه قبلش تبلیغ چند کارتون دیگه رو گذاشت که یکیشون یه کارتون خیلی قدیمی بود. به آنی گفتم: این کارتونو یادته؟ گفت: آره.

از اون روز به بعد هروقت اون سی دی رو میگذاریم و به اون تبلیغ میرسیم عسل به آنی میگه: مامان! این کارتونو یادته؟!

یه بار هم که آنی خونه نبود و اون سی دی رو میدیدیم عسل بهم گفت: بابا! مامان این کارتونو یادشه؟!

نظرات 69 + ارسال نظر
ندا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ب.ظ http://diyazpame10.blogfa.com/

یعنی بعد از دو سه ماه, یه ساعته دارم قهقهه می زنما. با تشکر

چرا دو سه ماه؟ مگه چندبار زندگی میکنیم؟
هر چند روز تشریف بیارین اینجا و بخندین!

دخی جلفه دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ http://sporty-girl93.blogfa.com

این عسل خانوم هم چقدر شیرین بازی درمیاره یعنیا اگه من یه همچین بچه ای داشته باشم شب و روز میخورمش با این کاراش

راستی بابت اینکه اکسپلوررتون باز نمیشه باید بگم ربطی به ویندوز نداره مربوط به خود اکسپلورر هست اگه میتونید یه ورژن بالاتر نصب کنید به جاش
یا اگر هم حال دارید سون نصب کنید

ممنون از لطفتون

مینا پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ http://dokhtaran-zamin.blogfa.com

سلام ....اوهوم جسارت .همین گفتم زود زود پست بزارین .

سلام
این لطف شمارو می رسونه

پزشک طرحی سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ب.ظ http://pezeshketarhi.blogfa.com

سلام دکتر ربولی.
10 . عجب !
12. پس حکایت ها داشتین در اورژانس !!!

خدا حفظش کنه دختر گلتون رو

سلام
از لطفتون ممنونم

. سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ

الان خندیدین پس نیست ؟
چ حیف پس !

راستش اطلاعات موثقی در این مورد ندارم شرمنده

مینا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ق.ظ http://dokhtaran-zamin.blogfa.com

بله درسته .جسارت بنده رو ببخشین .....موفق باشین .

جسارت؟؟
شما لطف دارین

M.Gh یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ب.ظ

با اسم اصلی (روم به دیوار قبلا با اسم saharمیومدم.) خدمت رسیدیم دکتر.! راستی ویندوز ۸ خیلی هم خوبه و من ازش راضیم.

شما یکی از اولین حدسهام بودین!
مسئله اینه که یه دوست قدیمی اینترنتی دارم با همین حروف اول اسم و فامیل که البته خارج نرفته برای همین گیج شده بودم

مینا یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ب.ظ http://dokhtaran-zamin.blogfa.com

سلام آقای دکتر خوبین ؟
از خوندن مطالب لذت بردم بعضیاشون هم خنده دار بود کلی خندیدم ...نمیشه زود زود پست بزارین خیلی قشنگ تعریف میکنید .
ای جاااااااانم عسل خانوم خیلی دوست داشتنیه .ببوسینش .
درپناه خدا سلامت و شاد باشن .

سلام
ممنون
شما لطف دارین
قبلا پست های بیشتری میگذاشتم اما باور کنین با مشکلات کار و زندگی و ... دیگه سریعتر نمیشه

نسیم یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام دکتر یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین..حالت تهوع اونم شبا علتش چی میتونه باشه؟؟الان 1 ماهه امانمو بریده حتی وقتی چیزیم نمیخورم بازم دارم ببخشیدا یه جوریکه میگم الانه که بالا بیارم...

سلام
منظورتون از شبها بعد از دراز کشیدنه؟
اگه اینطوره احتمالا دچار رفلاکس شدین یعنی برگشت محتویات معده به داخل مری که به خاطر مشکلات دریچه بین مری و معده رخ میده

. یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ق.ظ

عجب !
بهتری بدتریش که هیچ !
من فک کردم مثلا آمپولش بهتر جذب می شه !

دخترک شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ب.ظ http://doxtarak.persianblog.ir

سلام دکتر. غرض از مزاحمت اینکه چند ساعتیه حس میکنم لوب اوکسی پیتالم درد میکنه
نظری دارید در این مورد؟
اولین باره وبلاگتون رو میخونم.
پست جالبی بود
بازم بهتون سر میزنم

سلام
توصیه میکنم فشار خونتونو چک کنین
ممنون از لطفتون
باز هم تشریف بیارین

[ بدون نام ] شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام ببخشید روم به دیوار از اون موقع که پوشک مرسیو تبلیغ میکنه نمیدونم هر وقت میام وبلاگ شما یاد اون میفتم ببخشیدا

سلام
با خوندن کامنتتون واقعا خنده ام گرفت
هیچ نیازی هم به عذرخواهی نبود دوست ناشناس من

هستی شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام رشته پزشکی خیلی سخته؟
به نظرتون میشه در کنار رشته پزشکی،کلاس های آموزشی رفت؟
مثلا موسیقی؟
یا رشته فیزیو تراپی بهتره یا رشته پزشکی؟
تو دوراهی این رشته موندم.
البته من از دوستان دانشجو پزشکی پرسیدم میخوام از شما هم بپرسم.

سلام
رشته پزشکى سخته به ویژه از سال سوم و بعد از اتمام دوره علوم پایه و عملا بیشتر وقتتونو میگیره بخصوص از زمانی که وارد بیمارستان میشین و شیفت میدین
رفتن به کلاسهای غیر درسی فقط درصورت پشتکار و تلاش فوق العاده ممکنه
راستش درباره رشته فیزیوتراپی اطلاعات خیلی زیادی ندارم پس نمیتونم مقایسه درستی بین این رشته و پزشکی داشته باشم شرمنده
موفق باشید

. شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ

پس ینی بهتره؟

این فقط یه سلیقه است اون هم توی نوشتن دارو
نمیتونم بگم بهتره یا بدتر

. شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

ی سوال
اگه یکی کمبود ویتامین د3 داشته باشه امپول بهتره یا قرصش؟
اینو درمورد ی دختر جوون میپرسمااا
مثلا واسه خانواده خودتون پیش بیاد چی؟

بفرمائید
خب بستگی به شرایط داره
من معمولا آمپولشو مینویسم به قرصش علاقه ندارم نمیدونم چرا؟!

Bluish شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ق.ظ http://bluish.blogsky.com

سلام
کل پست یه طرف، پی‌نوشت4 هم یه‌طرف!
ببخشید این اصطلاح"دل‌درد داشتن" رو میشه بیشتر توضیح بدین؟ اینجا استفاده نمیشه ازش انگار.
و در مورد ویندوزتون هم سون خیلی خوبه اگه کامپیوترتون گنجایششو داشته باشه(منظورم اینه ک اگه مث کامپیوتر ما مثلا! خیلی قدیمی نباشه!)
ایت برای سیستمای تاچ خوبه. من سر یه سری نصب نرم افزارای آموزشیم، بخاطر دات نت فیوچر 4 ویندوز ایت خیلی اذیت شدم ولی سون ک عاااااالی بود.
الان بفکر ویندوز تِن ام برای سال دیگه! چون انگار نواقص ایتو تا حدودی برطرف کرده.

سلام
ممنون از توضیحتون
اگه تا آخر عمرمون وقت بشه ویندوزو عوض کنیم!
توی ولایت ما وقتی یکی خیلی اذیت میکنه بهش میگیم مگه دلت درد میکنه که این جوری می کنی؟

M.Gh پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید.
ما برگشتیم میهن و سخت جان می کنیم تا یه لقمه نون حلال بیاریم سر سفره .خداوکیلی زندگی کردن و پول درآوردن تو ایران سخته.۸ صبح میزنم بیرون و ۸ شب خسته بر میگردم.و باید کارهای فردامو آماده کنم.از وقتی برگشتم ایران یه کار علمی انجام ندادم و این در حالیست که کماکان خانواده گرامی هزینه هارو تقبل می کنند.
راستی شناختید دیگه؟

سلام
خوش اومدین
مملکته دیگه!
راستش به دو سه نفر مشکوکم اما اون اسمی که شما نوشتین به هیچکدومشون نمیخوره!

دانشجوی پزشکی چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.manopezeshki7.blogfa.com

چقدر نوشتهاتون جالبهخیلی خوب مینویسید...خوشحال میشم یهم سر بزنید...
و در اخر اگر دوس داشتین تبادل لینک

ممنون
مزاحم میشم
یه خانم دکتریو میشناسم آدرس وبلاگشون شبیه شما بود
البته بدون اون هفت!

دکتر نگار چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:16 ب.ظ

شما مهربونین
این دفعه رو فقط تخفیف بدین
نه دکتر جان .فامیلیم اون نیست

چشم!
بله خودمم بعدا متوجه شدم!

فاطمه چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.tam-shirin.blogfa.com

سلام دکتر خسته نباشی
این مورد اخریه مربوط به عسل خیلی باحال وقشنگ بود

سلام
ممنون از لطفتون

mri tech چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ

منم یه خاطره بگم؟ اجازه هست؟ یه مریض داشتیم تو پرسشنامه MRI screening کلاستروفوبیا رو "نه" زده بود. ئقتی پوزیشنش کردم گفت من زاناکس خوردم پسرمم باید بیاد داخل چون دفه قبل دچار پانیک اتک شده بودم

خدا رو شکر معنی کلاستروفوبیا رو فهمیدم

بفرمائید
احتمالا معنی شو نمیدونسته خو!

ایرمان چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

ماشا...چه مریض های فرهیخته ای اسم سینوس هارو بلدند!!!اون اخریه حسابی مورد داشت!

مریض، نه مریض ها!
حسابی!

الناز چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ق.ظ

چرا واقعا اکثر بچه ها از امپول میترسن؟؟؟در واقع وحشت دارن
بچه های شمام میترسن؟

خداییش حق دارن
ندارن؟

روژین سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

یه سایت کشف کردم به عنوان http://nostalgiktv.info

میشینمم روزا بل و سباستین و هانیکو میبینم. خوب چیزیه دکتر از طبابت بهتره به جان خودم.

حقوق هم میده منم بیام؟!

رها سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ

آقا بازم پیچوندیناااااا :))))
خب چون ی مزاحم هست ک...

میتونیم!
آهان از اون لحاظ

شاداب سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ http://rival.blogfa.com

سلام دکتر اول بگم که اون کامنت بالا با نام شاداب من نبودما...
هرچی میخواستم بگم همه بهشون دقیقا اشاره کردن :))
ولی اونجا که گفتید روح خبیثتون جالب بود :)) شماهم بلدین ازاینکارا؟ فک کردم مث فشار گرفتن بلند نباشین :))
عسل چقد خلاقه، باورکنید ساعتها فکرکنم بازم نمیتونم ازاین حرفا اختراع کنم :))

سلام
همه دوستان برای من عزیزند
مثل فشار گرفتن
ممنون از لطفتون

خواننده خاموش سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام.
دکتر جان واقعا نمیشه برای مبتلایان به پارکینسون کاری کرد؟ درمانی وجود نداره؟ با وجود دارو درمانی باز هم نهایتا 10 ساله عمر بیمار تموم میشه؟ داروهاش انگار بیمار رو لاغر میکنه خیلی !
از وب پژمان اومدم

سلام
داروهائی برای پارکینسون هست اما فقط روند رشد بیماریو کند میکنه
ضمن این که بعضی از اونهارو هم مثلا بیشتر از پنج سال نمیشه داد

ستاره دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ

امروز یه کارتون دیدم , از آنی خانوم بپرسین این کارتونی که دیدم یادشه ?

نسیم دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ

دکتر جون ببخشیدا من تا الان نتونستم سر از + های شما دربیارم حالا اینو واسه خودم میخام 12 چه نکته ای داشت که +16 کردین واقعا جالبه بدونم ممنون

نداشت؟

تکتم (دکتر آشپز) دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ http://drashpaz.persianblog.ir

اولا گولت زدن ویندوز هشت عالیه اون 7 هست که اذیت میکنه
دوما اون سینوس اتموییدش تو حلقم! بعد کجاش درد میکرد؟ سقف دماغش؟!!!
سوما اون سوزش پا خنده نداره واقعا آزار دهنده است. از معضلات پزشکی هم هست. یه روش طب سوزنی داره تو کامنت بعدی خصوصی مینویسم !


بیشتر همون ناحیه فرونتالش
قبول دارم
یعنی بعدیو خصوصی نکنم؟
اما فکر نکنم بگذارین چنین کاریو روشون پیاده کنیم به این راحتی!

homa دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ق.ظ http://myyydayyy.blogfa.com

آخییییی...خاطره ی اخری از همه باحال تر بود .خدا حفظش کنه براتون . 3>
راستی تیرک از مواد شوینده ی تولیدی خراسانه!اینجا خوب میشناسنش. فرمولشم HCL هست.
خانم های کدبانو گاهی تیرک و وایتکس رو قاطی می کنن . (وایتکس NaOCl ) که حاصلش میشه گاز کلر و خودتون بهتر میدونین چه خطراتی داره.. نزدیک عید گفتم بد نباشه این نکته رو هم بگم درمورد تیرک! :)

ممنون از لطفتون

گلبرگ دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ق.ظ

سلام
من خیلی از +16 بودنم گذشته ولی جریان دستگیرم نشد. نگرانم

سلام
واقعا؟

miss.hiss دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ق.ظ

نه !
ی سوال دیگم !

میشه بیشتر توضیح بدین؟

رضا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

Doctor X is gone http://med-diaries.blogsky.com
Dr. X is gone

ای بابا
صبر میکرد چند روز از لینک کردنش بگذره!

مادر یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ

واقعااا حال بهم زن بود+16
عسل وعشق است.

واقعا
ممنون

miss.hiss یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ

یادم رفت بگم جواب ی سوال من و ندادینااا !!!
البته فک نکنم یادتون باشه!
مسلماا بعضی مشکلات خیلی بزرگن !!!
اما بهتر نادیده گرفته بشن !

منظورتون اعداد لاتینه؟چون همیشه فارسی بودن میخوام فارسی بمونن

سمیه یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ب.ظ

بالاخره ماجرای این خانم با برادر شوهرش چی شد؟ بعدم از همه خاطراتتون بامزه تر این کارتون دیدن عسل بود با سوالش اخرش که دیگه ته خنده بود مامانش خونه نبوده از شما پرسیده خدا حافظ ش باشه

رفتند اورژانس دیگه من ازشون خبر ندارم!
ممنون از لطفتون

غزل یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ

میگم جناب دکتر اجازه هست من لینکتونو تو وبم بذارم؟

نیکی و پرسش؟
گرچه آدرس وبتونو هم نگذاشتین

زهره خاموش یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام خوبین خسته نباشین........
خیلی جالب بودن خنده شمام مستدام
اون مورد+16 ها منو واقعا ناراحت میکنه اینکه حیا از بین رفته و بعضیاچه فکری میکنن ...درست میگین که اون خانمه هم خودش خواسته و بسی مقصره

سلام
چه عجب همشهری
دیگه کم کم داشتم نگرانتون میشدم
واقعا

شیلی شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام. با مورد 10 خیلی خندیدم
از دکتر آرش( پزشک قانونی ) و دکتر بابک خبر ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
خنده تون مستدام
از دکتر آرش که اصلا
از دکتر بابک هم فقط میدونم که اخیرا بالاخره از جمع هواداران نوکیا خارج شده اند و یه گوشی htc خریده اند!

miss.hiss شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ب.ظ http://whitelife.blogfa.com/

مثل همیشه جالب!
مورد 12 هم که جلل الخالق !
پ ن 1 : برای منم باز نمی شد چند روز فایرفوکس جدید نصبیدم اکی شد ! البته الان که خوندم دیدم واسه شما اکسپلورر !
پ ن 2: حالا چرا انقدر مهمه عددها لاتین نباشن ! :دی
پ ن 3:خوبهه
پ ن 4: ای ول عسل! این سر کار گذاشتم رو به کی رفته! حس می کنم به شما رفته !

ممنون از لطفتون

پژمان شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
دکتر 8.1 رو استفاده کنید خیلی بهتره. سریع هم نصب میشه.
پسر عموی بنده یه دختر داره تو مایه های عسل خانم.پسر عموجان ما سبزی خوردن زیاد میخوره. یه روزرفتن بیرون شهر پیک نیک . یه گاو رو میبینه که داره علف می خوره . میگه مامان نگاه این گاوه هم مثل بابا سبزی می خوره
عسل خانم یه پدیده است

سلام
یعنی از خیر شش هزار تومن پول ویندوز سون بگذرم؟

ممنون

سارا شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ق.ظ

قسمت عسلشو زیادتر کنید

اگه حرف جالب بزنه چشم

morteza شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ق.ظ http://psoriasis2.blogfa.com

سلام
٤.حالا اگه سینوس اسفنوئیدش درد میکرد تکلیف چی بود؟
١٠. مراجعه به ایتم ١١ ، دیدی بلد نیستین فشار بگیرین دکتر
١٢. عجب دوره زمونه ای شده! البته الله اعلم!
پ ن ٣. اسم و سن هم گزینه های خوبیه
پ ن ٤ . واقعا که مثل اسمش شیرینه

سلام
10.
پ.ن4. ممنون

دکاتیر شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ http://unknownpharmacists.blogfa.com

وااااااااای عسل عالیه :))))
این تیکه های بچه ها هر کدوم واسه خودش داستانیه :)
اون زنبورم دیگه اخر بدشانسی بوده :|

ممنون
دقیقا
واقعا

فردا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://med.blogfa.com

سلام.
4. نمدونم چرا از مریض هایی که میان اصطلاحات پزشکی به کار می برن تو حرفاشون بدم میاد!! ینی واقعا علتشو نمیدونما!
پ.ن4) فوق العاده بود... من از تیزهوشی و طنزی که بچه های کوچیک تو کلامشون به کار میبرن بی نهایت! لذت می برم! پی بردن به هوش بچه ها برام مثه کشف چگالی توسط فیثاغورث جذابه!

سلام
درک می کنم
ممنون

زهره جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com/

سلام آقای دکتر


مثل همیشه جالب بود

مورد 7 : نسخه قبلیو که نگاه نکردین ؟

پ ن 3
پ ن 4: عسل جونو از طرف من ببوسین

سلام
ممنون
چرا
خنده تون مستدام
چشم

معلوم الحال جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید و خاطرات جالبی رو توش تعریف کردین جوری که منم خودم رو مجاب کردم که بازم برگردم و کنکور بدم تا شاید متله شما اینقدر بهم خوش بگذره

سلام
امیدوارم هرطور صلاحتونه همون بشه

فاطمه جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

اون +16 که بیشتر به نظرم + 36 بودا !!!
حالا دکترب بلدی فشار بگیری یا نه ؟!!!!

عاااااشق عسلم !!!

با این جوونهای نسل جدید فکر نکنم
کمی تا قسمتی
ممنون

پونی جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

نون زیر کباب شنیده بودیم یه جورایی مثل همونه مورد 12 ولی خوبه امانت هم بوده !

پاراتیروئیدکتومی سخته؟

چیزیشو که ندزدیده خو!
پاراتیروئید غده کوچیکیه اما یه کم بدجاست بستگی به مهارت جراحتون داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد