جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (144)

سلام 

1. توی یه مرکز روستائی بودم. نسخه مرده رو که نوشتم گفت: تو که دکتر به این خوبی هستی میگم حیف این روستا نیست که تو اومدی توش؟! 

2. خانمه دفترچه بیمه روستائی شو داد و گفت: برای متخصص اطفال مهرش کن. وقتی مهر کردم نگاهش کرد و گفت: گفتم اطفال نه کودکان! 

3. (15+) به خانمه گفتم: برای عفونتتون پماد استفاده میکنین بنویسم؟ گفت: نه هروقت از پماد استفاده می کنم حالت تهوع میگیرم! 

4. به خانمه گفتم: فشارتون بالاست حرص خوردین؟ گفت: من بیشتر حرص میدم! 

5. معاینه بچه که تموم شد به پدرش گفت: بریم دیگه! باباش گفت: یه کم صبر کن توی دفترچه تو خط خطی کنه! 

6. به پیرزنه گفتم: فشارتون الان پونزدهه. همیشه چند بود؟ گفت: بین دو تا سه! 

7. مرده گفت: میتونم این بخیه ها رو بکشم؟ گفتم: بله میتونین گفت: پس دو روز دیگه هم صبر می کنم! 

8. خانمه گفت: من هروقت داد میزنم گلوم عفونت می کنه! 

9. پیرمرده گفت: فشارم چنده؟ گفتم: 14 گفت: پائینیش چنده؟ گفتم: هشت. گفت: اون وقت میانگینش چند میشه؟! 

10. برای بچه آمپول نوشتم. بچه شروع کرد به گریه کردن و به پدرش گفت: بابا بزنش! پدرش گفت: باشه حالا بیا با هم بریم نسخه تو بگیریم بعد میائیم با هم دکترو میزنیمش! 

11. خانمه دوید توی مطب و گفت: مادرم الان آزمایششو میاره پیشتون. لطفا اگه چیزی هم توی آزمایشش هست شما بگین چیزی نیست چون خیلی میترسه! 

12. به پسره گفتم: یه پلیسه توی چشمتونه. گفت: ببخشین من نمیفهمم این وسیله ای که شما میگین چی هست؟! 

پ.ن1: یه بنده خدائی ترجمه عربی این وبلاگو خونده بود. خودم هم خوندم و خنده ام گرفت وقتی دیدم مثلا همه مرده (marde) ها رو مرده (morde) ترجمه کرده! 

پ.ن2: دارم از رتبه ارشد به خبره ارتقاء پیدا میکنم برای همین باید کل بازآموزیهامو بزنم توی سایت اما هرچقدر توی سایت میگردم نمیفهمم کجاش؟! 

پ.ن3: برای عسل یه سی دی باب اسفنجی خریدم. داشتیم میدیدیمش که متوجه شدم با کامپیوتر برای «سندی» لباس درست کردن! خدائیش کلی فکر کردم تا یادم اومد لباسش توی ماهو.اره چطوری بود؟! 

نظرات 57 + ارسال نظر
مامان دخترم 88 یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ب.ظ http://dokhtaram88.blogfa.com/

درووودااا به قلمتون ..بسی خندیدیم

ممنون از لطفتون

دهکردی دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ق.ظ

شماره 10 رو دوست داشتم.بامزه بود
در ضمن همشهری هم هستیم آقای دکتر

ممنون
خوشوقتم

دخی جلفه دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:17 ق.ظ http://sporty-girl93.blogfa.com

ترجمه انگلیسی منظورتونه ؟

شما برای عسل سی دی کارتون میخرید شوهرم برای خودش میخره می شینیم با هم نگاه می کنیم

عرض کردم ترجمه عربی

پزشک طرحی سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ http://pezeshketarhi.blogfa.com

سلام .
7.میخواسته خوب جوش بخوره !
9. چه سخت !
دکتر ربولی مثل همیشه ، همشون عالی بودن

سلام
از لطفتون ممنون

دانشجوی پزشکی چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.manopezeshki7.blogfa.com

5و 10 و9 عالی بود..عالی

ممنون

فردا چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ب.ظ

حقوق پزشک خانواده شهری که ثابته. بسته به تعداد تحت پوشش. ولی دردسر زیاد داره. مثلا ما موظفیم هرماه سیصد تا از افراد تحت پوشش رو ویزیت پایه کنیم و همه ی اطلاعات و سوابق سلامتی و بیماری و دارویی و فامیلی و... وارد سیستم کنیم.

من همچنان منتظر ماما هستم که بیاد کمکم از کامپیوتر هم خبری نیست!

الی چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ق.ظ http://delbandehman.blogfa.com

دفه اوله که وبتون رو دیدم و منه بی حوصله که اصلا متون بلند بالا رو نمی خونم کلی جذب شدم و تا آخر پیج رو خوندم
هم خوب می نویسید و هم خاطراتتون بامزه اند !!
من هم با این فضاهای روستائی و ادبیاتشون آشنا هستم و به لطف قلمتوندر حین خوندن تصویر سازی ذهنی هم کردم و کلی خندیدم
عسل رو ببوسین

خوش اومدین
امیدوارم باز هم شمارو اینجا ببینم

مژگان امینی سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
4 همیشه حرص دادن دیگران به خود آدم بر می گرده همان طور که شادکردن دیگران خود آدم را هم شاد می کنه.
3 قبول دارید آموزش های لازم در این موارد کم شاید هم هیچ است.
رتبه ی جدید مبارک

سلام
موافقم
حتی کمتر از هیچ!
ممنون

عطیه سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ب.ظ

چه ارزشی برای جامعه دکتریت قائلن
کتک زدن، خط خطی کردن
در کل جالب بود.
سانسور ایران حرررررف نداره دکتر. فقط کاش به چیزای دیگه ام همینطور اهمیت میدادن

واقعا

samira سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:06 ق.ظ

سلام
بسیار زیبا مینویسید،نوشته هاتون آدمو جذب میکنه.من به طور اتفاقی اومدم اینجا و الان حدوده دو ساعته دارم پستاتونو میخونم. مرسی.

سلام
خوش اومدین
ممنون از لطفتون

reihaneh یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

مورد ۸ باور کنین راست میگه!! منم هر وقت ارایه میدم یا زیاد حرف میزنم گلوم چرک میکنه!

واقعا؟

miss.hiss یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ق.ظ http://whitelife.blogfa.com/

goftin kal kal yade on vaghta oftadam k che kal kal ha mikardimmmm injaaaa !!!

هیییی یادش بخیر

فاطمه شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ

خیییییییییلی قشنگ بودن!من 14 اسفند93 امتحان پره دارم،خیلی خسته بودم،اومدم "پره انترنی اسفند 93"رو سرچ کردم،ببینم خبرای جدیدی نیست که وبلاگ قشنگ شما رو پیدا کردم.حال و هوام خیلی عوض شد.ممنون از نوشته هاتون.

از لطفتون ممنونم
اما از همین حالا بگم اگه افتادین من هیچ مسئولیتیو قبول نمیکنم

miss.hiss شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:35 ق.ظ http://whitelife.blogfa.com/

اووووووووووووووووو واقعا !!

Zahra جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ http://harfetanhaeizahra.blogfa.com

عالی بووووووووود

ممنون
چشمهاتون عالی میبینه

خانم کاکتوس جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ http://misskaktoos.blogfa.com

وای فوق العاده است :))) اینکه همه مَرده ها مُرده بشن :)

امیدوارم هدفتون شروع یه کل کل بین آقایون و خانمها نباشه

زهره جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
چند روز پیش براتون کامنت گذاشتم فکر کنم به دستتون نرسیده
5 و 9
10 بچه گناه داشت چرا آمپول نوشتین

سلام
نه نرسیده
ممنون از لطفتون

نسخه پیچ جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://noskhe.blog.ir

سلام آقای دکتر. خاطرات خیلی قشنگ و شیرینی دارید از خوندنشون بسیار لذت بردم. وبلاگتون رو از لیست کسانی که به من ارجاع دادن پیدا کردم. ممنون از اینکه منو لینک فرمودید. خوشحالم که وبلاگتون رو پیدا کردم و حتما بعد از این به طور مرتب بهتون سر میزنم. من هم با اجازه وبلاگتون رو لینک میکنم البته برای اینکه موضوع وبلاگ برای خواننده ها بیشتر مشخص بشه اسم لینک او اینطوری گذاشتم... خاطرات یک پزشک هنوز عمومی
امیدوارم همیشه تو کارتون موفق بشید و تو خدمت رسانی به خلق خدا پیشگام باشید.
یا علی...

سلام همکار عزیز
ممنون از لطفتون

Miss.hiss جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ق.ظ http://whitelife.blogfa.com/

میگما میتونید حالا که خاطره هاتون کم شدن اون خاطرات بخش زنان رو برامون بزارید!
بالاخره دیگه هممون بزرگ شدیم دنیام عوض شده دیگه مشکلی نداره گفتنش!اخه چند سال پیشا نگفته بودین یادتونه که!


مسئله اینه که خودمم دیگه یادم نمیاد!

الی جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ http://66dy. blogfa.com

سلام خیلی خندیدم ممنون

سلام خنده تون مستدام

مینا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ب.ظ http://dokhtaran-zamin

سلام
1- از شما تعریف داد بعد حیف اون روستا ؟؟؟؟ عجب ...ببخشید ولی بابتش خندیدم
3- پماد بعد حالت تهوع ؟؟؟
5- خط خطی رو باباهه خوب اومده
9-
10- خوبه بچه گیر نداده اول بزنیم

پ.ن 1

بازم از شیرین کاریای عسل خانوم بگین برامون .عزیزم خیلی دوست داشتنیه .ببوسینش
درپناه خدا سلامت و شاد باشید.

سلام
ممنون از لطف شما
خنده تون مستدام

سنجاقک پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ

الان دقیقا کدوم این خاطرات بامزه بود؟؟؟
یه دکتر که همه ی موارد رو خودش نباید تست کنه تا درک کنه طرف چی میگه!!هر دارویی یه بروشور داره و موادر مصرف فواید وعواقب هر دارویی روش هست..اکثررر داروها حالت تهوع و خواب الودگی از عوارضش هست فرقی نداره چطور استفاده بشه!!(اینو با خشانت بخونید واسه مورد سه)
مورد یازده هم مطلب عجیبی نبود واقعا!!یاد دوستم افتادم که مادرش کلیه هاش داره از بین میره و وحشت اینو دارن که چطوری بهش بگن!!
متاسفانه درو بر من زیاد بودن ادمایی که دکتر بدون در نظر گرفتن شرایط طرف با دیدن یه ازمایش همه چی رو گذاشته کف دست طرف و گفتن نتیجه همانا و از بین رفتن طرف در کمتر از یک هفته همانا..چون خیلیها از مرگ میترسن..خیلیهاااااا
ببخشید منتقدانه وارد شدم..ناراحت نمیشم که کامنتمو حذف کنید!!!

فرمایش شما متین اما تا حالا ندیده بودم استفاده از یه پماد واژینال باعث بروز تهوع بشه!
اون که بله حق با شماست
دلیلی نمیبینم حذفش کنم امیدوارم همیشه همینطور صادق و واقع بین باشین

یاسمن چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ

بانمک بود این بار، مرسیی
یک وقت سایت ما رو بازدید نکنین خدای نکرده، کتاب جراحی شوارتز ویرایشش جدیدشو گذاشتما

ممنون
به سایت شما هم سرزدم اما خدائیش سایتتون بیشتر به درد دانشجوهای پزشکی و رزیدنتها میخوره نه من

Miss.hiss سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:06 ب.ظ


نه کارش از این حرفا گذشته رو به موته کلا!

Miss.hiss سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ب.ظ http://whitelife.blogfa.com/

واییییی دکتر!
این نظرات شما تو حلق من
اونهمه پست و بیخیال شدین عدل(ادل؟)اون اشتباه لفظی رو دیدید! خوب اشتباه پیش میاد دیگه!(عوارض بعد عمل خب!):-D

ما اینیم دیگه
حالا ماشینه آپاندیسش درد میکرد یا کیسه صفراش؟

الی سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ http://WWW.ADRINABANOO.BLOGFA.COM

شماره 6 عاااااااااااالی بود .
واقعن ؟؟؟؟ سندی بیچاره

ممنون
بله واقعا

طاها دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:51 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
حیف بلاگستان نیست که شما اومدی توش

سلامت و شاد باشید

سلام
واقعا
اصلا خوبه برم در وبلاگو تخته کنم!
ممنون

آدم زاد دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ق.ظ

با اجازه آقای دکتر عزیز
یک عدد خواننده وب مشکل اینجاست که شما همون یوزر پسوردی رو میزنی که برای کانکشن اتصال با کابل(dial up) میزنی. باید یوزر پسورد وای فای رو بزنی

خواهش
جهت اطلاع یک خواننده وب

علی کور یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام حسن کور ( دکتر خوبه )
حال و هوام عوض شد . تشکر

سلام
امیدوارم همیشه الی احسن الحال باشید!

یاشل.ماجراهای خواستگاری یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:06 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir

حالا تاحالا از مریضا کتکم خوردین؟
عجب مریضای پرویی.
ولی بامزه بود خدائیش

یکی دوبار تا مرزش پیش رفتم!
واقعا
ممنون

سوفیا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام
نمیدونم چرا موقع خوندن این پست غش کردم از خنده
8
پ.ن1
2

بقیه
عسلو ببوسین خیلی دوسش دارم.

سلام
حالا به هوش اومدین؟
ممنون از لطفتون

فردا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ http://med84.blogfa.com

سلام.
پ ن 2: ینی چی؟! رتبه ارشد و خبره چیه؟!
پزشک خانواده شهری تون راه افتاد؟ اونکه راه بیفته و مردم کم کم بفهمن چیه دیگه با روزگار خوشتون باید خداحافظی کنید! کم کمش دو روزی یبار حرصتون رو سر ارجاع و.متخصص در میارن... متاسفانه فرهنگش باید اول راه بیفته که نمی افته!

سلام
بسته به سابقه کارتون و ساعات بازآموزی هائی که رفتین شما هم بعدها به این درجات نائل میشوید
میگن توی حقوق هم موثره

زهرا.ش یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

میانگینش چند می شه اونوقت؟

ناشناس یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

پست هاتون خیلی بامزه ست، اما نامردیه
البته بگم که قصد جبهه گیری ندارم. چند نفر از اعضای خانواده خودم پزشکن و همیشه از این مدل خاطرات می شنوم و می خندم و حتی تقاضا می کنم، اما از اون طرف میگم نامردیه، چون خودم هم پیش دکترا از این سوتیا میدم. مثلاً همیشه می ترسم نتونم به دکتر در مورد علائم و عوارض بیماریم درست توضیح بدم و زیاده روی می کنم، اونام لابد جریانو واسه خانواده و خوانندگان وبلاگشون تعریف می کنن و می خندند

دوست عزیز الان نقل محافل دوستانه و خانوادگی مردم ما تعریف کردن این چیزهاست حالا توی هر شغلی که باشیم

مریم یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ

من جواب اون " یک خواننده وب" رو هم بگم؟

مودمشون بیسیمه
اون کابلی که به کیس وصله کابل LAN که سیمستم مودم رو شناسایی کنه (تو بعضی موارد هم با usb وصله که اونجا مودم رو با cd روی سیستم نصب میکنن)
و یک سیم هم که مربوط به تلفه به پریز تلفن وصله.

اینکه چرا با گوشی پسوورد رو وارد میکنن و وارد اینترنت نمیشه احتمالا برای اینه که پسوورد کانکت شدن رو وارد میکنن و پسوورد وایرلس رو وارد نمیکنند
(من از این موارد خیلی داشتم که پسوورد رو اشتباهی وارد میکنند)

قابل توجه یک خواننده وب

مریم یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

دست خط شما رو نمیدونم چجوریه ولی اکثر دکترا انگار حوصله ندارن و جوری مینویسن که فقط داروخونه بفهمه چی میگن :دی
ولی به نظر من اگر حوصله به خرج بدن، همه دکترا خطشون قابل خوندن میشه :دی

یه بار من یه نسخه دادم داروخونه، اونا هم نتونستن بخونن و دکتر دوباره نوشت :))

یکی میگفت یه آدرسو نشون مسئول داروخونه دادم ببینم کجاست رفت اون پشت و یه شربت برام آورد!

باران لاهیجی یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ق.ظ

هاهاها
دکتر واقعا حیف اون روستا نبوددددددد؟
گوزینه 4 خیلی خفن بود
خط خطی!!!!!
دکتررر مواظب خودت باش امپول می نویسی عجب ملت خطرناکی ان

واقعا حیف اون روستا بود
گوزینه 4 هم که آخرش بود!

ستاره بامداد یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ق.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلااااام
من خودم به حد مرگ از آمپول میترسم ، حالا به نظرتون طرف کی می تونم باشم؟؟؟!!!!

سلام

tarlan یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ق.ظ http://http://tarlantab.blogfa.com/

سلام
مدتهاست دارم خاطراتتونو میخونم همشون جالبن مردم با صفایی داریم .
موفق باشین

سلام
از لطفتون ممنون

رضا شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

بسی شادمان گشتیم خسته نباشی دکتر جون

خنده تون مستدام

یک عدد خواننده وب شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام
اول بگم که میدونم سوالی که میخوام بپرسم خیلی خنده داره ولی:(.... من چند وقت پیش ی مودم خریدم به اسم بی سیم ولی نمیتونم تشخیص بدم بی سیمه یا باسیم چون سیم های مختلفی ازش به پریزتلفن به خود تلفن و کیس وصل کردم...وقتی میخوام با گوشی کانکت شم مودم رو میشناسه رمزشو که وارد میکنم ولی نمیشه..حالا نمیدونم مودم بی سیم نیست یا باید چیکار کنم؟اصلا ی مودم برای اینکه کار کنه باید به کامپیوتر وصل باشه؟ یا همون تلفن کافیه؟... دلیل این سوالم از شما هم اینه که فک کنم تو ی پستتون خونده بودم مودم بی سیم دارین...ممنون میشم ی راهنمایی بکنید :)

سلام
همه مودمها با سیم به کامپیوتر و تلفن وصل میشن اما مودمهای بی سیم با یه آنتن میتونه گیرنده هایی مثل موبایل و.... را به اینترنت وصل کنه
با توصیفی که کردین ظاهرا مودم شما هم بی سیمه اما این که چرا موبایلتون بهش وصل نمیشه رو واقعا نمیدونم

شاداب شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ب.ظ http://rival.blogfa.com

همشون خوب بودن.. مخخخخخصوصا 10 خیلی خوب بود.. شما چرا انقد مظلومین ؟ همه میخوان بزنن شمارو که ... ولی جدی احساس میکنم دکتر باحوصله و خوبی هستید..
شماره 9 ام راس گفته دیگه ... میانگین 14 و 8 میشه 11.. خوب 11 هم فشار طبیعیه ..نیس؟

ممنون از لطفتون
اگه ریاضیم اینقدر خوب بود که رشته تجربی نمیرفتم

پژمان شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام. خسته نباشی دکتر جان. شماره 3 آخرش بود دیگه

سلام
از لطفتون ممنون

miss.hiss شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.whitelife.blogfa.com/

2.از شما بعیده !اطفال با کردکان فرق داره
3.وایی آخه کجاش بالای 15 بود!
10.امسال خیلی رفتین تو مار آمپلا!هی آمپول می نویسین!اصلا دیگه دکتر خوبی نیستین!
پ ن 2 : تبریک!
پ ن 3: خخ

اطفال که خیلی با کردکان فرق داره
اونجاش!
شرمنده

ستاره بامداد شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ http://morningstars.blogsky.com

آخه چرا دفترچه بچه مردمو خط خطی می کنین؟؟!!!
واسه اون بچه ی بیچاره چرا آمپول نوشتین؟؟ گناه داره خب

شما طرف منین یا اونها؟!

یک دانه پزشک !! شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
دکتر تو گوگل یه بار بنویس خوابیدن.... روی .... به این پست برمیخوره!
http://www.rezasr2.blogsky.com/1388/06/05/post-48/
یکم ویرایش کن اون پست رو تا دیگه برنخوره!!!
و اینکه تو وبگذر پسورد بذاری بهتر میشه!
و اینکه(!!!!)تصادفی یه پستی رو انتخاب کردم که دیدم نوشتین نمیدونم آمار چند هزار نفرتون بخاطر دوباره گذاشتن کد وبگذر حیف شد!
اون آمار رو با این آماری که هست میشه جمع کرد دوباره گذاشتا!!ولی بیخیال به ریسکش نمی ارزه!!!

ممنون از لطفتون
انشاالله

مریم شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ

4 - معلوم نیست کدوم بیچاره ای رو حرص میده که خودشم میدونه داره حرصش میده :))

5- خط اکثر دکترا با خط خطی فرقی نداره اصلا نمیشه خوندش :دی

10- :))

5. یعنی اینقدر؟!

پونی شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

ناموس سنجاب زیر اقیانوس ها هم باید از تعرض چشم های ناپاک در امان بماند - که مصونیت است نه محدودیت

میدونستم درک میکنین

رها شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.rahaaa93.blogfa.com

سلام اقای دکتر خیلی خوشحال شدم به وبلاگم سر زدید با افتخار لینکتون کردم .
بسیار جالبه برام که شما چطوری این مواردی جالبی که از مریض هاتون میشنوین چطوری در خاطرتون می مونه چون برا ما هم پیش میاد اما همون لحظه به یادمون هست !!کنار اتاق من یه متخصص داخلی و روبروی اتاقم هم متخصص اعصاب هست هر دفه سرشون خلوت میشه و کنار هم میشینیم براشون مطالب وبلاگتون (همین هایی که مریضاتون میگن ) رو میخونم و کلی میخندیم و همه شروع میکنن به ادامه دادن از اینکه آره امروزم منم یه مریض داشتم اینو میگفت و....

سلام
ممنون از لطفتون
مدتیه که مجبورم بنویسمشون
پیریه دیگه

مونا شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ

خیلی بی مزه بود خدایی

ممنون از نظرتون
امیدوارم از پستهای بعدی خوشتون بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد