جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (142)

سلام 

1. نامه هائی که از شبکه برای درمونگاه اومده بود پاراف میکردم که خانم دکتر دندونپزشک مرکز اومد توی مطب و گفت: برای من هیچ نامه ای نیومده؟ گفتم: نه! گفت: وااای من الان هشت ماهه که اینجام اما هیچوقت از شبکه برام نامه نیومده! 

2. مرده اومد توی مطب و گفت: ببخشید ببینید میشه این بخیه هارو بکشم؟ گفتم: کجاتونه؟ گفت: به پامه. بعد اول رفت در مطبو بست، بعد کمربندشو باز کرد و کمی شلوارشو پائین کشید و شروع کرد روی پاش دنبال زخمش گشتن اما پیداش نکرد. 

شلوارشو کمی پائین تر کشید و باز هم دنبال زخم گشت اما باز پیداش نکرد. کم کم شلوارشو کامل درآورد تا زخمشو پیدا کرد. روی مچ پاش!! 

3. پیرزنه گفت: من توی خونه تنهام. فقط منم و کله خشکم! 

4. پیرمرده گفت: دوتا انسولین برام بنویس. یکی آبی یکی دوغی! 

5. پیرمرده گفت: مدتیه که فشارم دری وریه هی بالا پائین میشه! 

6. (12+) مرده گفت: تنگی نفس دارم. رفتم پیش دکتر گفت: ر.ی.د.ه هات عفونت کرده! 

7. گلوی زنه رو که نگاه کردم گفت: حالا ویروسیه یا خوب میشه؟! 

8. خانمه گفت: ببخشید ما توی این سن میتونیم آزمایش اوره بدیم؟! 

9. جواب آزمایش مرده رو نگاه کردم و گفتم: غلظت خونتون بالاست. گفت: حدس میزدم. اون روز که رفتم آزمایش اونقدر خونم غلیظ بود که توی سرنگ نمیومد! 

10. به خانمه گفتم: شربت دیفن هیدرامینو غرغره کنین بعد هم اگه دوست دارین قورتش بدین. گفت: یعنی اگه قورتش ندم طوری نیست؟! 

11. به مرده گفتم: غلظت خونتون بالاست. اگه میتونین یه واحد خون بدین. گفت: میشه خودم توی خونه هی با سرنگ از رگم خون بکشم؟! 

12. (17+) نسخه خانمه رو که نوشتم گفت: ویزیتمو رایگان میکنی؟ من مستمری بگیرم و کسیو ندارم. وقتی رایگانش کردم گفت: یه بسته قرص ال دی هم توی نسخه ام مینویسی؟ لازم دارم! 

پ.ن1: کسی میدونه چه بلائی سر سایت یک عاقد اومده؟ 

پ.ن2: عماد از مدرسه اومده و میگه: امروز توی زنگ نقاشی بچه ها هی کاغذهاشونو پاره میکردن و مینداختن توی سطل آشغال من هم آخر زنگ رفتم همه شونو برداشتم و گذاشتم توی کیفم و آوردم خونه. گفتم: برای چی؟ گفت: تا جنگل ها الکی از بین نرن!

نظرات 63 + ارسال نظر
پزشک طرحی سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ http://pezeshketarhi.blogfa.com

سلام
1. اشتباهی اسم خانم دکتر واسه مرکز دیگه تو سیستم اداری رد نشده ؟
اسم من که اینطوری بود !
واسه من تا 6 ماه نامه نمیومد !

2.
6.

سلام
1. بعید نیست
از لطفتون ممنون

سارا یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

نیاز ب عذرخواهی نبود
نه به شما نه به دکتر بی ادبی که چند مدت پیش رفته بودم و یهو پرسید چندتا بچه دارین!من و میگی عصبی شدم دیگه،به ندرت پیش میاد کسی فکر کنه حتی ازدواج کردم چه برسه به بچه:|!

خواهش میشود
اگه رفته بودین عمل که تا حالا تموم شده بود!
حالا مگه چندتا بچه دارین؟!

ZADIA جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ http://yadegar93.blogfa.com

سلام آقای دکتر اسمتونو درست نفهمیدم چیه
ولی خاطرات جالبی بود
امیدوارم منم دکتر شدم از این اتفاقا برام پیش بیاد ممنون
به وب منم سر بزنین

سلام
درباره اسمم گوشه وبلاگ توضیح دادم
ممنون
آمین
چشم

سارا چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ق.ظ

من مجردم
اخه باید بشم همه علایمش هست اما نشدم هنوز میترسم چند روز به عمل شم
چ قرصی
اخه میگن مثلا ال دی رو اگه بخورم بعدش قطع کنم بلافاصله میشم
اینجوری روز بعد عمل تو بیمارستان میشم
اگه قرار باشه بخورم نیازی هس ب دکتر بگم ک میخورم؟

معذرت میخوام
ال دی میتونین بخورین و خیلی از انواع دیگه مشابه اون
حالا کی گفته مجبورین قطعش کنین؟ اما بعد از قطعش هم به این سرعت پریود نمیشین
این قرصها ممکنه باعث اختلال توی انعقاد خون بشن اما بعیده با چند روز مصرف مشکلی ایجاد بشه

سارا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
من ی سوال نیمه پزشکی داشتم!
من ی دو ماه پریود نشدم 2 هفته دیگه هم ی عمل جراحی دارم نمیخوام دیگه بشم
الان چ قرصی بخورم و چ جوری ک پریود نشم؟؟؟

سلام
باتوجه به این که هیچ توضیحی ندادین باید یه جواب کلی بهتون بدم
اول مطمئن بشین که باردار نیستین
اگه مطمئن شدین میتونین از قرصهای جلوگیری استفاده کنین همون روزی یکی هم خوبه
حالا کی گفته قراره توی این دوهفته پریود بشین؟

زهره یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com/

آقای دکتر سلام

یلداتون مبارک ایشالا همیشه در کنار خانواده شاد و سلامت باشین

سلام
ممنونم

سحر شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ http://Delkhoshim.blogfa.com

سلام میشه بیاین و تولد عشخمو تبریک بگین ممنون میشم[گل]

سلام
چشم

نیایش جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ http://1392niayesh.blogfa.com

آفرین چقدر دلسوز درخت هاست

واقعا

کتایون پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ب.ظ http://rapidlearn.ir

دروود بر شما
بنده به کمک جمعی از همکاران و دانشجویان زبان ، سایتی را راه اندازی کرده ایم که در آن آموزش زبان های خارجه را قرار می دهیم. برای هر پست زحمت بسیار زیادی کشیده می شود و برای تولید هر یک از مطالب سایت زمان زیادی صرف می شود . البته فعلا بخش زبان انگلیسی و آلمانی سایت راه اندازی شده و به زودی به کمک همکاران بخش های دیگر سایت نیز راه اندازی می شوند. منت می گذارید که به سایت ما نگاهی بیاندازید و نظرات سازنده خود را به ما ارائه دهید. همچنین باعث افتخار و دلگرمی ما برای ادامه راه می باشد که اگر سایت ما را قابل دانستید آن را با عنوان "آموزش زبان آلمانی" در سایت خود لینک نمایید.
با تشکر

درود
سپاس از تلاشهای بسیار شما
به آن سایت گرامی مراجعه خواهیم نمود

دکتر نگار پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ب.ظ

خداییش نسل امروز به چه چیزایی فک میکنن

واقعا

حافظ کوزه شکسته پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ http://jamewazhehha.blogfa.com

سلام بر حضرت دکتر حسن و یاران باوفایش؛
آقا جملگی عالی بود. یه سری از دوستان التماس دعا دارن خدمت شما که مطالب+18 رو بیشتر کنین
و من الله توفیق

سلام از ماست
شما نماینده این دوستان هستین؟!

irman پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

واى دکتر... یعنى مردم از خنده... اینقدر دلم باز شد که حد نداره... راستش خیلى گرفتار بیخودى هستم و الان دارم فک مى کنم حىف این پستاىى از وبلاگ شما که از دست دادم! عمادم که مثل همیشه نمره اش بیسته

خنده تون مستدام
واقعا حیف از عمرمون نیست که صرف گرفتاری های الکیش بکنیم؟

ساناز چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام آقای دکتر خاطراتتون جالب هستن. من زیاد وبلاگ میخونم مخصوصا اونهایی رو که خاطرات توش نوشته شده باشه وبلاگ شما هم جزو اوناست .البته وبلاگ یک عاقد رو هم میخونم که نمیدونم کجا رفت برام جالب بود که شما هم پستهای یک عاقد رو دنبال میکنید

سلام
من خیلی از وبلاگهارو دنبال می کنم که نویسنده هاشون هم خبر ندارند!

عاطفه سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
این عماد خان آخرش یه دانشمندی چه میدونم پروفسوری چیزی میشه

سلام
خدا کنه!

مجتبی سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام. خوبی دکتر؟؟؟؟ فضل اله هم سلام میرسونه!!!

سلام ممنون
شما هم سلام برسونین

باران لاهیجی سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ق.ظ

کلا سوژه جوره دیگه
باحال بود مثه همیشه

چه جورررر!
ممنون

دخی جلفه سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ق.ظ http://sporty-girl93.blogfa.com

وای مردم از خنده خیلی ملت باحالی داریم
ولی این شغلت یه مزیتی داره اینکه همیشه شادی حتی از ناراحت هم باشی یه شهروند محترم میاد و شما رو میخندونه

واقعا
البته اگه اونهائی که اعصاب آدمو خط خطی میکنن دیگه نیان!

نسیم دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ

دکتر شما هم ماله عهد بوقینا اخه کجای 12.+17داشت یه کم ذهنتونو باز کنین بابا اااااه


چشم

golnaz دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ

بازهم نوشته های شما و بازهم کیفوری ما.همکار گرامی.راستی خسته نباشید عرض شد

ممنون از لطف شما

F.Gh یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ب.ظ

راستی با خوندن یه مقدار از آرشیو فهمیدم ولایتتون کجاست! اتفاقن من اونجا می خواستم بیام طرح اما بعد نشد دیگه

از کم سعادتی ما بوده

F.Gh یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

شما ام اعصاب دارینا! من اگه یه مریضی بهم بگه خونم غلیظه و از این دری وریا بهش می پرم! کلن من به مریضایی که چرت و پرت بگن می پرم!

اینترن زنان که بودم توی یه سانتر خیلی شلوغ درمانگاه ژنیکولوژی بودم و انقدر شلوغ بود که نگاه به مریضا نمی کردم و فقط شرح حال می گرفتم که زود برن برای معاینه. بعد از خانومه که پرسیدم آخرین بار کی نزدیکی داشتین دیدم یه صدای خیلییییی پیری جواب داد هفته پیش بالای پرونده رو که نگاه کردم دیدم ۷۰ سالشه بعد ناخوداگاه سرمو آوردم بالا با تعجب نگاهش کردم برگشت بهم گفت ازدواج کردی ننه؟ گفتم نه! گفت نکنیا! چیه شوور؟؟؟

ما باید این مریضهارو ببینیم
پس این چه کاریه الکی اوقات خودمونو تلخ کنیم؟
حالا گوش کردین به این نصیحت یا نه؟!

خاله آذر یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

پیرزنه و کله خشکش یه طرف،جنگلبانی عماد یه طرف دیگه!

ممنون خاله

دانشجوی پزشکی یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:37 ب.ظ http://preenterni.blogfa.com

سلام وب خوبی دارید و پرمحتوا خوشحال میشم به منم سربزنید و راهنمایی کنید

سلام
از لطفتون ممنون
مزاحم میشم
البته اگه آدرستونو درست بنویسین!

مینا یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.dokhtaran - zamin.blogfa.com

سلام انشاالله که حالتون خوب باشه ...مدتیه با وبلاگ شما آشنا شدم و دنبالش میکنم ولی نشد کامنت بزارم .
آخرشب که بعد درسم میخونم کلی میخندم و خستگیم میره.
مطالب وبتون یه طرف آقاعماد و عسل خانوم یه طرف ...خداحفظشون کنه .
درپناه خدا سلامت و شاد باشید .

سلام ممنون
خنده تون مستدام

Mahdis یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ق.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

شکر زنده ایم:))))
اندر احوالات روزهای دانشجویی

شکر
قدر روزهای دانشجوئیتونو بدونین

بانو شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://baanoonevesht.blogfa.com

سلام
فکر نمی کردم دنیای پزکان این جور جالب هم باشه.
از این منظر ندیده بودمش.
دوست بنده که پزشکه هر چی غم و غصه و بدبختی یادش میاد توی وبش مینویسه کلا آدمو به افسردگی نزدیک تر میکنه تا به لبخند
موفق باشین.

سلام
خب اشتباه میکردین!
دو نفر باهم توی یه سلول زندانی بودند و هر روز از پنجره به بیرون نگاه میکردند
اما یکی از اونها به آسمان نگاه میکرد و دومی به باتلاق جلو زندان
چی گفتم!!
موفق باشید

رها (من و نمی دونم) شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

مورد 2 ک تهش بود!
این + شما دیگه اخرشه!

واقعا
نه اتفاقا اولشو میگذارم دیگه بیشتر از اون باشه مشکلی نداره

منم شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ق.ظ

وای وای ریحان خانم دکتر نیست تو وبشون نوشته نویسنده:مجید

بله متوجه شدم
اما امروز برگشته مطالبشون

Mahdis جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

وااایییی
عالییی بود کار عماددد...
سلام بر دکتر :)))))
حال و احوال؟

ممنون از لطفتون
سلام از ماست
شما چطورین؟

دکاتیر جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:06 ب.ظ http://unknownpharmacists.blogfa.com

عزیززززم :) چقد خوبه که نسل جدید اگر در حد شعار و حرفم هست حرفای خوب می زنن :))
ولی سر مچ پا و اون ویروسیه یا خوب میشه مردم از خنده :)))
مورد دوازدهم شاید کیست داشته بنده خدا :)) شاید می خواسته بزنه به ابروش پرپشت شه(تو ارایشگاها از این توصیه ها می کنن) ینی میشه اصلا مورد دوازده رو حذف کر حتی! :)

ممنون از لطفتون
خاطره گذاشته شده حذف شده نمیشود!

مانا جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ب.ظ http://toofany.blogfa.com

سلام . من مدتهاست وبلاگتون رو میخونم آقای دکتر :-) ولی هیچ وقت نظر نذاشتم چون ماشالله انقدر پستهاتون متنوع هست که نمیدونم راجع به کدومش نظر بدم ، ولی این بار انقدر برای اون خانومی که گفت توی خونه تنهام با کله ی خشکم خندیدم که دلم نیومد چیزی ننویسم.
امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین .

سلام
شما لطف دارین
خنده تون مستدام

پزشک تازه فارغ جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام مجدد اول ممنون از پاسخ گوییتون
میشه خواهش کنم الان برین تو سایت نظام پزشکی قسمت پروفایل خودتون ببنین که میتونین خودتون عکستون رو تغییر بدین؟؟؟ممنون باعث زحمت شدم

سلام
نشد!

Mahpari جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ http://mahpari.blogsky.com

ممنون

پزشک تازه فارغ پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام دکتر این عکسای تو سایت نطام پزشکی تو پروفایل هر پزشک رو کی میزاره>؟ خود پزشک یا خود سازمان؟؟؟؟مثل فیس بوکه که خودمون بتونیم تغییربدیم؟

سلام
از من یه عکس خواستن برای کارت نظام پزشکی و از همون استفاده کردن
تغییرشو نمیدونم

shirin پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:08 ب.ظ

kash mnm az in bacheha dashtam nematiye

نه همیشه!

الناز پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ

مورد ده هم برا من سوال شد
بچه ها چه روح لطیفی تارند

برای بعضی مریضها که آفتشون خوب نمیشه چندتا کپسول تتراسیکلین مینویسم تا پودرشو توی دیفن حل کنن و غرغره کنن گفتم شاید بترسه این معجونو قورت بده
ممنون

ریحان پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ http://dr-reihan.persianblog.ir

همش خوب بود اینبار

ممنونم خانم دکتر

yasaman پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ق.ظ


عماااد
چرا به سایت من سر نزدید

خب آدرستونو که نگذاشتین!

شاداب چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:02 ب.ظ http://rival.blogfa.com

کار عماد هم جالب بود آخی :))))))

ممنون

شاداب چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ب.ظ http://rival.blogfa.com

هههههههههههههههههههه
شماره 2 :)))))))))) خیلی خوب بود...
دکتر شماره 6 و 12 رو فک کنم جابجا زدین... شماره 12 بیشتر +12 بود... شماره 6هم درحد همون +18 بود :))))

ممنون
یعنی با این شدت؟!

زهره چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com/

سلام آقای دکتر

مثل همیشه خیلی خوب بود

خدا ایشالا عسل و عماد جونو براتون حفظ کنه

سلام
از لطفتون ممنون

وکیل چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام جناب دکتر. خدا قوت.
شماره۲و۳: مراقب خودتون باشید! خاطرخواه زیاد دارین!

سلام
منو ترسوندین!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:31 ب.ظ


2. جدی روی مچ پاشون بود!!!!
12 . بی کسی شکل های مخلفی داره !

باور کنین
واقعا

یکی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ب.ظ

کله خشکم ؟! چیه؟
10 غرغره ی دیفن هیدرامینو واسه چه بیماری تجویز کردین ؟سوال شد واسم خب
در مورد دوازه نیمه ی پر لیوان رو ببینین ...شاید میخاد بره زیارت....بله

یعنی کله ای خالی از مغز!
برای بعضی مریضها که آفتشون خوب نمیشه چندتا کپسول تتراسیکلین مینویسم تا پودرشو توی دیفن حل کنن و غرغره کنن گفتم شاید بترسه این معجونو قورت بده
چشم

فتانه چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ http://structurengineering.blogfa.com/

آفرین به عماد.

ممنون

زهره خاموش چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
خسته نباشین واقعا ی پست جالبی بود ( عنوانشو بفرمایید از نظر همه جالب)
بعد از یک هفته پرتلاش و بعد از یک بازرسی استرس زای خوب و دو همایش واقعا خندیدم ولذت بردم .خدا شادتون کنه

سلام
ممنون
نگران این بازرسی ها نباشین
حتی اگه همه کارها هم درست باشه علی الحساب باید یه ایراد بگیرن

زرین سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

12.شاید قرص رو برای گلدوناش میخواست، میگن برای رشدش موثره از جمله دیفن باخیا.... البته میگن همیشه زوایای پنهانی هست.

شاید

میثم سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ

درود بر شما.من امسال کنکور دارم و رشته ی تجربیم عاشق رشته ی پزشکی هستم و می دونم که رشته ی بسیار سخت و طولانیه ولی حقیقتش به خاطر وضعیت نامناسب مالی که خانواده ام دارند از یک طرف هم به دندان پزشکی مجبورم که فکر کنم.چون که دندان پزشکی زود تر به نتیجه میرسه.می خواهم ازتون خواهش کنم که لطف کنید میزان حقوق دریافتی در دوران اینترنی و رزیدنتی مغز و اعصاب در صورت مطلع بودن برای من بگید.در ضمن در مورد گذراندن طرح و ویژگی هایی که داره و میزان درآمدش اگه بهم بگید ممنون میشم.سپاس گذارم

درود
امیدوارم موفق باشید
راستش الان اصلا نمیدونم حقوق اینترنها چقدره؟ سال 77 و 78 که من اینترن بودم ماهی بیست و یک هزار تومن بود!
رزیدنتها هم فکر کنم حدود هفتصد هزار تا یک میلیون میگیرن
مدت طرح و حقوقش به خیلی چیزها بستگی داره مثل میزان محرومیت محل و وضعیت تاهل شما و پزشک خانواده یا پزشک شیفت بودن و ....
هرکدومش یه فرمول مجزا داره

سنجاقک سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

9.همسرم رفته بود از خون بده..دختره گفته بود خونت افتضااااح غلیظه!!اصلاا تو سرنگ نمیاد..قبل از اینکه جوابش بیاد برو اهدای خون!!
جوابش ک اومد نرماله نرمال بود!!البته هنوز سواله چرا نمیومده!!
10.خب سوالش خنده دار نبوده واقعا!!!
عاقد فیس بوکشم تعطیله..محرمه دیگع

9.واقعا؟
10.برای بعضی مریضها که آفتشون خوب نمیشه چندتا کپسول تتراسیکلین مینویسم تا پودرشو توی دیفن حل کنن و غرغره کنن گفتم شاید بترسه این معجونو قورت بده
یعنی مال محرمه؟

ستاره بامداد سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلااام
حالا با جنگلتون می خواین چی کار کنین؟؟؟؟؟؟

سلام
روزهای تعطیل میریم توش یه گشتی میزنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد