جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (129)

سلام

1. خانمه گفت: به نظر شما کدوم آزمایشگاه برم؟ گفتم: آزمایشگاه ... کیفیتش خوبه. گفت: اون که خیلی گرون میگیره. گفتم: خب برین آزمایشگاه .... گفت: اون که کیفیت نداره!

2. (12+) به خانمه گفتم: دخترتون مشکلش چیه؟ گفت: دو روزه که پریود شده اما خونریزی نداره!

3. شیفتو از پزشک قبل تحویل گرفتم و نشستم روی صندلی مطب. خانمه اومد توی مطب و گفت: سلام، نمیگم خسته نباشین چون تازه اومدین!

4. پسره گفت: برام یه آزمایش بنویس. گفتم: چه آزمایشی؟ گفت: از همون آزمایشها که میگن آی مثبت و اینا!

5. خانمه پسرشو آورده بود و گفت: چند روزه یبوست داره. یه وقت آپاندیس نیست؟!

6. به خانمه گفتم: وقتی بچه تون گریه می کنه، بغلش که می کنین آروم میشه؟ گفت: آره وقتی روی بخاری هم نگهش می دارم آروم میشه! (این خاطره از زمستون توی نوبت بود که بالاخره نوبتش شد!)

7. (15+) خانمه گفت: چند روز پیش باید پریود می شدم اما نشدم برام دارو می نویسین؟ گفتم: مطمئنین که حامله نشدین؟ گفت: آره شوهرم وازکتومی کرده. گفتم: خب پس براتون دارو می نویسم. گفت: آخه شوهرم اخیرا رفته لوله هاشو باز کرده ها!

8. خانمه گفت: چندروز پیش بچه مو آوردم و براش دارو نوشتین اما قطره بینی که نوشته بودین بهش ندادم آخه روش نوشته بود: دور از دسترس اطفال نگهداری شود!

9. خانمه گفت: این جا آزمایش کامل میگیرن؟ گفتم: نه اینجا فقط آزمایش قند و چربی و یکی دوتا چیز دیگه هست. گفت: خب کامله دیگه!

10. به خانمه گفتم: طبق آزمایشتون تیروئیدتون کم کاره. گفت: فقط همین؟ آخه به یه نفر نشونش دادم گفت سرطان گرفتی کلی ترسیدم تا اومدم اینجا!

11. پسره با استفراغ اومده بود و گفت: با دوستام کلی مشروب خوردیم. می ترسم بگم جای شما خالی بی ادبی باشه!

12. نسخه بچه رو که نوشتم مادرش گفت: یه آزمایش هم براش بنویس. گفتم: چه آزمایشی؟ گفت: نمیدونم میخوام تا دفترچه بچه خواهرم پیشمه تا میشه ازش استفاده کنم!

پ.ن1: شرمنده به خاطر تاخیر چند روزی تهران بودم.

پ.ن2: دو سال پیش یکی از خانم دکترها بهم زنگ زد و گفت: خانم «ر» (مسئول امور درمان شبکه) توی فلان تاریخ برام شیفت گذاشته اما من فکر می کردم توی اون تاریخ کلا طرحم تموم شده و یه برنامه ریختم که توی اون تاریخ اصلا نمیتونم بیام میشه شیفتمو بخرین؟ درنهایت شیفتشو خریدم و اون هم فورا پولشو ریخت به حسابم. تصادفا توی اون شیفت یه اتفاقی افتاد که باید بهش می گفتم اما هرچقدر بهش پیامک دادم بهش نرسید و بعدهم چندین بار بهش زنگ زدم که گوشیش خاموش بود. مدتهابعد وقتی به خانم «ر» گفتم: گفت: چندماه بعد از تموم شدن طرحش یه بار اومد و باعجله تسویه حساب کرد و رفت. سال پیش یکی از خانم دکترها طرحش تموم شد. چندهفته بعد یکی از پرسنل شبکه بهم گفت: خانم دکتر ... رو یادته؟ به محض این که طرحش تموم شد ازدواج کرده و با شوهرش برای زندگی رفتند قبرس. و حالا یکی از خانم دکترها که چند ماه از طرحش باقی مونده با یه ایرانی ساکن انگلستان عقد کرده. بابا دست از سر خانم دکترهای ولایت ما بردارین ای مرفهین بی درد خارج نشین!

پ.ن3: چند روزه که حسابی از دست کامپیوتر گرامی کفریم. مدتی بود که نمیشد برای وبلاگهای پرشین بلاگ نظر بگذارم و امروز دیگه اینترنت اکسپلورر رو باز نمی کنه! چند روز پیش وقتی پیام اومد که اینترنت دانلود منیجرتونو آپدیت کنین اوکی کردیم و حالا دیگه هر نیم ساعت یکبار یادآوری میکنه که این برنامه رو با شماره سریال جعلی نصب کردیم و به همین دلیل کار نمی کنه. تا حالا چند بار کلا این برنامه رو حذفش کردم و از اول دانلودش کردم اما درست نشد که نشد! چند روز پیش هم یه مودم بیسیم خریدم که هنوز نتونستم اونو هم به کار بندازم. خلاصه که حکایتیه ها! فکر کنم باید دست از سر ویندوز ایکس پی بردارم! علی الحساب این پستو توی همون گوگل کروم شماره گذاری میکنم که شماره هاش لاتینه. راستی مدتیه که خود کامپیوتر هرچند دقیقه یک بار کلی فایل چند ده کیلوبایتی دانلود میکنه با اسامی مثل blog-charkhoon  وbannerو blank

پ.ن4: عماد میگه: ما کتاب تعبیرخواب نداریم؟ میگم: نه مگه چه خوابی دیدی؟ میگه: آخه همه چیزو که نمیشه گفت!!

نظرات 50 + ارسال نظر
دکتر نفیس سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ق.ظ http://drnafis.blogfa.com

5 , 6

ممنون

[ بدون نام ] جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
در مورد ۷ والا ما شنیده بودیم گاهی هم خونده بودیم البته از منابع علمی معتبر که وازکنومی رو دیگه نمیشه باز کرد یا خیلی خیلی سخته اگرم بشه درصد موفقیتش خیلی کمه هر چی هم که از زمان وازکتومی بگذره دیگه درصد موفقیت به صفر میرسه ........حالا دیگه نمیدونم شما دکترین لابد بهتر میدونین

سلام
طبق نوشته کتاب در سالهای اول تا پنجاه درصد ممکنه باز بشه که هرچه زمان بگذره احتمالش کمتر میشه

maryam پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ http://man94drmisham.blogfa.com

mishe b man sar bzanid lotfan

چشم

خزان چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ http://khazan62.blogfa.com/

دقیقا کامبوتر منم همین درد رو داشت مجبور شدم ویندوز عوض کنم

فکر کنم منم مجبورم همین کارو بکنم

رها سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ

اگه بدونید ساختن خونه چقدر چقدر چقدر هزینه داره! اصلا نمی گفتین کرایه خونه و ... !!!
کرایه خونه چه به کارمون می آد وقتی تا یکی دو سال دو برابر حقوق مامان باید قسط داد!!!
البته اکثرا همینه دیگه . اول سختیه بعدش آسودگی !همشم خاطره می شه!
ایشاالله شما برج بسازی !

واحد پولتون حقوق مادرتونه؟!

surii سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

نه محض شوخی گفتم ولی تو ذهنم هس وقتی میرم دکتر

باران لاهیجی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ق.ظ

این دفعه خیلی سوتی ها جالب بود
اما یه انتقاد دکتر کاش جور دیگه ای تعریف می کردین
یا مثلا برا هر بند یه شکلک می ذاشتید
اونطوری شاید لوس بشه اما جذبه ی نوشته هاتون بیشتر می شه
البته این تنها نظر منه

ممنون
این هم نظریه اما من همین طوری شو هم دیگه زیاد وقت نمی کنم دیگه چه برسه به شکلک و ...

صدای قلم2 سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:07 ق.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

سلام دکتر خوبی؟
نیستی چرا؟ نمینویسی؟

سلام ممنون
اگه وقت بشه چشم

شادی دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام آقای دکتر
چند وقت پیش اتفاقی وبلاگ شما را پیدا کردم و کلی با خاطراتتون خندیدم
باتوجه به دوسه تا از پست هایی که نوشتین حدس میزنم شهرکرد کار میکنین. حدسم درسته آیا؟
من تا سه سال پیش اونجا زندگی میکردم
در هرصورت موفق باشین

سلام
ممنون از لطفتون
یعنی همه شو خوندین؟ ایول
الان کجائین آیا؟

surii دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

سلام از وقتی وبتون رو میخونم . بعد میرم دکتر کمی تشویش دارم سوتی ندم که دکتر جان اگر وب نویس باشه بره تو وبش بنویسه و ی عده به من بخندن. دارین دغدغه مو خخخ

سلام
شرمنده اگه باعث ناراحتی تون شدم

پرواز دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:10 ب.ظ http://koochehma.blogfa.com

سلام .
من یکی از مخاطب های خاموشتون بودم که امسال به خاطر کنکور زیاد نمیتونستم به نت سر بزنم...
واقعا جالب و خواندنی مینویسین...
خسته نباشین آقای دکتر...

سلام
دیدم مدتیه ازتون خبری نیست پس بگو!

یاس دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ق.ظ http://nasimsahari.blogsky.com

سلام.
پست جالبی بود مثل همیشه...
ولی مشکوک میزنید دکترااا!!!
من پیشنهاد میکنم بیاید تبریز مخصوصا اکه زمان سفرتون حدودای مرداد ماه باشه هواش عالیه٬چند سالی هم هست که شهرداری تسهیلات زیادی برای مسافرا ایجاد کرده...مناطق دیدنی هم زیاد داره٬روستای کندوان٬ایل گلی٬و جاهای تاریخی زیاد...از لحاظ غذا هم جزو بهترینهاست...
آقای دکتر خدا این بچه های شیرین و باحالو براتوت حفظ کنه خیلی شیرینن ماشالا...راستی دکتر قشر شما راز خاصی دارید به کار میبرید که بچه هاتون معمولا خیلی خوشگل و بامزه و با هوش میشن؟برام جالبه حتی یکی دو مورد از پزشکها که از نزدیک میشناسم به طرز عحیبی بچه هاشون با بقیه فرق دارن حتی با بچه های خواهر برادر خودشون٬بچه های پزشکا خوشگل تر و بامزه تر و باهوش ترن. البته این یه اصل ثابت نبوده ها ولی بیشترشون اینجوری بودن٬اگه رازی هست بگین پیش خودمون میمونه...

سلام
ممنون
مشکوک چرا؟
خب اگه بخوام به همه بگم که دیگه راز نیست!

دختر دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ http://intotheunknown.blogfa.com/

سلام
چه پسر بامزه ای دارین. خدا حفظش کنه. خب راست گفت دیگه :دی

سلام
از لطفتون ممنون

مهسا یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ http://tums91d.ir

وبلاگ جالبی دارین...خوشحالم که همکاریم البته من هنوز با همچین کیسایی مواجه نشدم
همیشه موفق باشید

ممنون
خدا بهتون خیلی رحم کرده!

رها شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

من که نمی فهمم کجای اینا+12 یا 15 بود !
مثل همیشه جالب بود
و خب کامپوتر رو کلا ارتقا بدید دیگه ! :دی

خب اگه اینهارو هم ننویسم باز بعضی ها اعتراض می کنن که چرا ننوشتی؟

آسیه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ

بازم سلام

چرا مصدوم ؟ گوشی جدیتون مبارک باشه

سلام
شرمنده تقصیر این T9 بود تصحیح شد
ممنون جریانشو توی پست بعد مینویسم

ویرجیـــلیا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:32 ب.ظ http://drmatson.blogfa.com

سلام دکتر جآن

من شما رو میلینکم

چون

دکتر شدن آرزومه ...

و به کمک دکترهای الان و دانش آموزان دیروز بسی نیاز مندم

هر زمان وقت داشتین سری به کلبه ی حقیر من هم بزنین و توی شیوه ی درس خوندن راهنماییم کنین

و اینکه

چه چیزی باعث موفقیتتون تو ی کنکور شد :)

ممنون میشم

راستی راستی

باافتخار لینک شدید

دوس داشتین بلینکین

درپناه حق

سلام
شما لطف دارین
خاطرات دوران تحصیلمو میتونین توی همین وبلاگ پیدا کنین گرچه بعید میدونم اون خاطرات عهد دقیانوس به دردتون بخوره

گندم جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.gandom-med.blogsky.com

سلام علیک
به طور خلاصه عرض کنم که چرا شما از زبان خانم دکتراى مملکت گله میکنید!ما که هیچ اعتراضى نداریم:)))

گله که نه بیشتر از این ناراحتم که چرا کسی نمیاد ما رو ببره؟!

بیوطن پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

عجب ملت جوگیری
رفته وازکتومی کرده حالا ترسیده بگیرن بندازنش هلفدونی رفته بازکرده ... کمکم باید یه بند وازکتومی ها هم تو زندان بزاریم ها ....

احتمالا
ملت ما که عادت به جوگیری دارند

آسیه پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام آقای دکتر

یه سوال ؟ چرا مریضای شما انقد دوست دارن آزمایش بدن من هر وقت دکتر برام آزمایش مینویسه یه جوری ازش فرار میکنم

مورد 8 خیلی بامزه بود

پ ن 4 : عماد جون یعنی چه خوابی دیده ؟ کنجکاو شدم

سلام
چه میدونم والله واقعا علاقمندند
ممنون
من هم نفهمیدم
راستی شما میدونین این اولین کامنتیه که دارم با گوشی جدیدم جواب میدم؟

*setare* پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ

شماره حساب بدم؟؟؟

ووووو
اگه بخوام پول بدم که میرم از بازار میخرم!

اسکل پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ http://kallekharab.blogfa.com

واقعا خاطرات جالبی بودن!

ممنون

BARAN پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

مثل همیشه عالی

ممنون

وانی چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

چرا مرد ها از وازکتومی می ترسن؟؟؟ هان ؟؟!! اونی که باز می کنه رسمن جرمش اعدامه!!
یارو بالا آورده تازه می خواد بگه جاتون خالی
تنکس ا لات دکتر

شاید میخواد بازکنه تا باز ببنده و نشون بده که نمی ترسه!
همینو بگو
ممنون

گل سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

خیلی باحالی دکتر.حالا این خانم دکترا چی دارن که باید خارج رفته ها بگیرنشون؟! چون دکترن؟؟! کنجکاو شدم عماد چ خوابی دیده!!

مخلصیم
هرچی دارن که مانداریم چون هیچ خارج رفته ای مارو نگرفت
منهم همین طور

*setare* سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

پول پستچی رو بدین چشم میفرستممنم بچگیا زیاد میدیدم الان خواب ببینم یادم نمیمونه

پولو به کجا بفرستم آیا؟!

ستاره سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ http://razesukoot.blogfa.com

سلام
خوبید؟
شماره 8 خیلی با حال بود
از دست این بچه ها آدم می مونه تو خماری بس که بزرگ بزرگ حرف می زنن

سلام
ممنون
واقعا

نسیم سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ http://nasimeruzhayeman.mihanblog.com/http://

همه خاطرات کاری شما که خیلی هم بامزه ان یه طرف این جمله های قصار عماد یه طرف
راست میگه بچه هر چیزی را نمیشه گفت دیگه!

ممنون از لطفتون

اقای حس هفتم سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ http://seventhhess.persianblog.ir/

سلام پ ن 3: ویروس داره...
پ ن 4: خانمت داره مادرشوهر میشه. تبریک میگم.
پ ن 2: الان داره حسودیت میشه که با ازدواج زود هنگامتون باعث شدی نری خارج و درنهایت به خارج نشین شدن یه خانم دیگه هم کمک کنی... خخخخخ
میگم : کامننت گذاشتن هم شده عین تانگو و دید و بازدید .. حتما باید بری کامنت بذاری که بهت سر بزنن... دنیا رو دیدی آقای دکتر....

سلام
احتمالا
ممنون
حسادت که نه افسوس میخورم!
اگه منظورتون با منه که عیالواری و .... هیییی

علی کور دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام حسن کور.! نمیگم خسته نباشی چون تازه دارم می نویسم.! نیمی از مردم ایران اول زیاد حرف میزنن بعد فکر میکنن چی گفتن .
خاطراتت زیباست. چاااا کرتیم.

سلام
مخلصیم

[ بدون نام ] دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
باید برین کلا از کنترل پنلش)add , remove( حذفش کنید
بعدشم وقتی دانلود میکنید پچش رو هم دانلود کنید سوم وقتی بهتون پیغام داد که بروز کنید اصلا این کارو نکنید چون دوباره همین بلا سرتون میاد چهارم مطمئن نیستم اسمش پچ یا چیز دیگه
پنجم حالا نذاریدش توی خاطراتتون

سلام
این کارو هم کردم دوست ناشناس من اما فایده ای نداشت نفهمیدم چرا؟

خانوم سین دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ http://miss-siin.blogfa.com/

ایکاش طرح منم بندازن ولایت شما

خب تشریف بیارین اتفاقا کمبود پزشک هم داریم!

*setare* دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام مثل همیشه عالی بود
واقعا شما کتاب تعبیر خواب ندارین؟!!ما چند تا اضافه هم داریموقتی بچتون یه شب در میون خواب میبینه خب تعبیر خواب بخرین دیگه

سلام و ممنون
نه واقعا نداریم اگه شما اضافه دارین یکیشونو بفرستین برای ما!
خودم هم توی اون سن خیلی خواب میدیدم اما الان به ندرت خواب میبینم

پرنیان دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ

٢. جدا منظورو نگرفتین؟ خب واقعا زیاد پیش میاد ، فقط بنده خدا نتونسته درست توضیح بده
٦. ای جان
پ ن ٢ . خوش به حال خانم دکترای ولایت شما ، احتمالا تو ولایت ما یکی میاد مارو بگیره که می خواد بره آفریقا خدمت داوطلبانه

2. چرا اما طرز گفتنش جالب بود
پ.ن2: گرچه خدائیش بعضی از جاهای آفریقا هم بدنیستا!

ققنوس دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ

اگه با شما بود چی؟؟؟!!!!!!

خودتون حدس بزنین دیگه ....!!

فردا یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ http://med84.blogfa.com

پ.ن 2: ینی اگه از ولایات دیگه خانم دکتر بیاد ولایت شما هم... بله؟!!


چندلحظه ای طول کشید تا متوجه منظورتون بشم :))

آنا یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.abcdarti.persianblog.ir

یعنی عماد چه خوابی میتونه دیده باشه؟

چه عرض کنم؟

مهکامه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ب.ظ http://sepidjame89.blogfa.com

سلام
9.حتما کامله دیگه
12 عاااااالی بود.. چه صادقانه واقعا

سلام
از لطفتون ممنونم

عاطفه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

ببخشید که ناراحتتون کردم اره این روزا اصلا حال خوبی ندارم به خاطر بابا...منظوری نداشتم من باب شوخی عرض کردم...از این به بعد بیشتر دقت میکنم و آدرس وبلاگمو درست میذارم

کی میگه منو ناراحت کردین؟
شما یه شوخی کردین من هم یکی تازه با هم مساوی شدیم!
نگران پدر بزرگوارتون هم نباشین مطمئن باشین عملشون خوب تموم میشه

پونی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ق.ظ

یعنی عماد خوابای دومادی میبینه

به من که نگفت

ققنوس یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام آقا یدکتر
آفرین به پسر باهوش و رازدارت و احتمالا محجوبت.
این خانم دکترا را هم بزارین برن اون ور آب قدرشون را بهتر می‌دونن.

سلام
ممنون
مگه با منه که بگذارم یا نگذارم آیا؟ اگه با من بود که .....

عطیه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ق.ظ

تک تکشون خیلی جالب بودن. کلی خندیدم. ممنون که اینارو تو ذهنتون نگه میدارید که بگید.
پ.ن تا چندسال پیش، خارج تو ژاپن و لبنان خلاصه میشد که همه برا کار میرفتن. اما الان اینقدر سفرای خارجی همه گیر شده که دیگه اقامت گرفتن و خارج زندگی کردنم کار سختی به نظر نمیاد

از لطفتون ممنون
با شما موافقم

علی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ق.ظ

دکتر جان فعلا اینو دست به نقد نصب بفرمایید
http://soft98.ir/software/80-Tuneup-Utilities.html

idm رو هم آن اینستال بفرمایید باید کرک بشود

از لطفتون ممنون
برم نصبش کنم ببینم چی میشه

عاطفه شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.ati-.blogfa.com

آقای دکتر دیدید گفتم موقع نوشتن کامنت هنگ میکنه بعد حالا شما بگید اشکال از فرستنده اس نه گیرنده

شما آدرس وبلاگتونو هم اشتباه مینویسین تقصیر کامپیوتر من چیه آیا؟!

زهره خاموش شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام زنده و پاینده باشین ......خطاب به عماد ،برو تو گوگل سرچ کن ...هیستوریم پاک کن

سلام و ممنون
چیز یاد بچه میدین؟!

سما شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام دکتر
دلم برای بچه های مورد 2 و 6 میسوزه، بیچاره ها زیر دست چه مادرایی بزرگ می شن!

در ضمن دکتر پیشنهاد می کنم یه مدت کاری به کار این تکنولوژی ها نداشته باشید، شاید ضربه ی روحی خوردن دیگه اذیتتون نکردن

سلام
واقعا
اون وقت تکلیف خودمون که بهشون معتاد شدیم چی میشه؟

ستاره بامداد شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلام
واقعا هنوزبا ویندوز ایکس پی کار میکنین؟؟؟
بابا بیخیال!اصلا به کلاس مودم بی سیم میخوره این ویندوز؟؟؟!!!!!

سلام
زندگی فقیرانه است دیگه!

morteza شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ق.ظ http://psoriasis2.blogfa.com

سلام
١. حکایت تعریف و تمجید مردم از بیمارستان خصوصی ، در هنگام خدمت گیری از بیمارستان دولتی هستش
٢. تعاریف فرق داره دکترجان مثل اختلافات موجود در رفرانس های پزشکی
٥. داغ دلمو تازه کردین دکتر! خواهشا اطلاع رسانی کنید که مساله ی یبوست چیز حاد و اورژانسی نیست که ساعت سه نصف شب نیاز به مراجعه به اورژانس داشته باشه
٧. معلومه لوله بازکنه حرفه ای بوده
١٠. یعنی ملت نابغه ان به خدا
١٢. مفت باشه، کوفت باشه
پ ن ٢ : دکتر جان میگن شهرتون خیلی خوش آب و هواست، پر از آثار باستانی ، واقعا حیف نیست که معرفی نمی کنید؟؟[:S
017:]
پ ن ٣ ؛ آی دی ام رو باید کرک کنید، واقعا هنوز از ایکس پی و آی ای استفاده میکنید؟؟!!
پ ن ٤ : راست میگه خوب حرف حق زده! :))

سلام
ممنون از نظرتون
منظورتون از آثار باستانی خانم دکترها که نیستن؟!

پونی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

داری پدر شوهر میشی دکتر جان

یعنی؟

پردیس شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام
شماره 2. ؟؟؟؟؟؟ اونوقت از کجا فهمید؟؟؟؟؟
شماره 11. چه مودب بوده با حالی که داشته
مرسی دکتر عزیز.

سلام
من هم نفهمیدم!
آره بیچاره
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد