جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

جایی برای گفتن دلتنگیها

ماجراهای یک پزشک هنوز عمومی

خاطرات (از نظر خودم) جالب (127)

سلام

۱. (۱۵+) مرده اومد توی مطب و گفت: الان چندباره که میام اینجا و کا.ندوم نیست. حالا چکار کنم؟ از بیرون تهیه کنم؟!

۲. یه بچه سرماخورده رو میدیدم که مادرش گفت: چند روز هم هست که میگه قلبم درد می کنه. گفتم: توی این سن بعیده مشکل قلبی داشته باشه. بچه گفت: نخیر من میدونم چون بدنم درد می کنه قلبم هم داره گریه می کنه!

۳. خانمه با سرگیجه اومده بود. گفتم: سابقه چربی نداشتین؟ گفت: صبحانه نخوردم حالا دارم می افتم. قند و چربی کجا بود؟!

۴. پیرزنه گفت: هردو پام از زانو به پائین خوابشون سنگینه!

۵. خانمه گفت: بچه ام شب ها توی خواب خرخر می کنه. گفتم: حالا که سرماخورده این طوره یا همیشه شب ها خرخر می کرد؟ گفت: دست شما درد نکنه وبچه رو برد بیرون!

۶. خانمه گفت: برای بچه ام آمپول بنویسین. گفتم: تا حالا پنی سیلین زده؟ گفت: نه ولی کم کم باید عادت کنه!

۷. خانمه با یه بچه به بغل با عجله در مطبو باز کرد و اومد تو. گفتم: بفرمائین. با اضطراب گفت: دیروز مادر این بچه اونو برده دکتر. دکتر هم براش یه شربت نوشته و گفته باید شش سی سی بخوره. گفتم: خب؟ گفت: آخه اشتباها خیلی بهش داده. یه سرنگ پنج سی سی رو برداشته و از عدد پنج هم یه مقدار بیشتر بهش داده!

۸. پیرمرده گفت: من به دکتر قبلی گفتم برام آزمایش کامل بنویسه اما توی آزمایشگاه گفتن کامل نیست. آخه شما دکترین باید آزمایش کامل بنویسین ما که سر در نمیاریم. گفتم: حالا مگه چی ننوشته؟ گفت: آزمایش ادرار ننوشته بود!

۹. پسره گفت: یه کار توی کشور پرتغال پیدا کردم. برای ایدز و هپاتیت و .... منو فرستادند آزمایش و گفتند جوابشو ببر پیش یه دکتر تا تائید کنه این بیماری هارو نداری. آزمایشهاشو نگاه کردم و گفتم: آزمایشهاتون مشکلی ندارن. حالا نامه رو باید به فارسی بنویسم یا به انگلیسی؟ گفت: من باید نامه شمارو بدم به یه دارالترجمه مورد تائید سفارت پرتغال ترجمه کنه. حالا شما به هرزبونی که دوست دارین بنویسین!

۱۰. خانمه گفت: این بچه اسهال و استفراغ شدید داره. غذائی رو هم که شش روز پیش خورده داره همون طور پس میده!

۱۱. به پیرزنه گفتم: فشارتون خیلی بالاست. غذاتونو کم نمک بخورین. گفت: مگه میشه؟ من صبح ها به شیر هم نمک می زنم و میخورم!

۱۲. نسخه مرده رو نوشتم و زیرشو مهر کردم که متوجه شدم مهرم وارونه است. مرده دفترچه شو برداشت و نگاهش کرد و گفت: ببخشید داروخونه ایراد نمیگیره که مهرتون وارونه است؟!

پ.ن۱: مدتهاست که از مرورگر گوگل کروم استفاده میکنم. اما هربار باید بعد از نوشتن پست اونو توی اینترنت اکسپلورر کپی کنم چون اعدادش به زبون انگلیسیه و باید توی اینترنت اکسپلورر اعدادو به فارسی بنویسم. دیشب مرورگر اپرا رو دانلود کردم و این اولین پستم با این مرور گره. برم ببینم اعدادش به چه زبونیه یعنی ممکنه از شر کپی پیست پستهام راحت بشم؟! (بعدنوشت: نه راحت نشدم!)

پ.ن۲: از روز بعد از گذاشتن این پست هی وجدانم میاد بهم میگه چرا ننوشتی که آقای وکیل شماره 10 نابینا بود؟ خب حالا نوشتم وجدانم راحت شد! (خدائیش فرقی هم میکرد؟)

پ.ن۳: چند روزه که نمیتونم برای وبلاگهای پرشین بلاگ نظر بگذارم. دوستان پرشینی به بزرگی خودشون ببخشند. 

پ.ن۴: به دلایلی که مهمترینش همون مشکل سه حرفی معروفه (!) ناچار شدیم سفر خارجی امسالو به سال آینده موکول کنیم و امسال هم سفر داخلی بریم (آخرین سفرمون اینجا بود و اولین و آخرین سفر خارجی مون اینجا!) و چون دیگه عجله ای نداریم که تا پیش از دوساله شدن عسل بریم سفر احتمالا سفرو میگذاریم برای بعد از ماه رمضان. دوستانی که میخوان تشریف بیاریم به شهرشون دعوت کنند لطفا 

پ.ن۵: عسل شیطونی می کنه. بهش به شوخی میگم: بیام بزنمت؟ درحال مالیدن دستش روی سر و صورتش با فریاد میگه: نههههه! ناااااز ناااااز! (حالا یکی ندونه میگه آیا روزی چندبار این بچه رو کتک می زنیم؟!)

نظرات 48 + ارسال نظر
باران لاهیجی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:47 ق.ظ

برا بچه ای که قلبش گریه می کنه
چه فوضول بوده

بالاخره دوستش دارین یا فوضول بوده؟ یا هر دو؟!

رها جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

سلام
خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا
خوبه که هنوز شما هستید.اکثرا همه رفتن
و مثل همیشه جالب بود

سلام
و چه خوبه که شما هم هنوز هستین
مدتی نبودین انگار

میتینگ انلاین چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ق.ظ http://meetingonline0.blogfa.com/

اها!
ایمیل بدید استان رو معزفی کنم خدمتتون.

چشم
rezasr2@gmail.com

پرنیان یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

٥.
پ ن ١. یه سوال اساسی : چرا یه راست تو خود اکسپلورر تایپ نمی کنید؟ یه سوال اساسی تر :خود بلاگ اسکای باکس symbol نداره؟ توش باید اعداد فارسی باشه؟ اگر نداره که برنامه نویسش آدم خیلی شاهکاری بوده
پ ن ٤. تهران که آلودست ، ولایت ما هم که الان عین جهنمه ، اما ما امسال تو برناممون هست که یه سفر به باداب سورت ، یه سفر دیگه هم به جنگل های فندقلو اردبیل بریم ....
پ ن٥. ای جان ، اسم این عسل ، که الکی عسل نیست

ایضا
یه مدت وقتی چند دقیقه توی اینترنت اکسپلورر مینوشتم یهو هنگ میکرد. مدتهاست که اونجا نمی نویسم
شما دعوت کنین ما میائیم. میخواد جهنم باشه میخواد زمهریر!
ممنون

طاها جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
حالتون چطوره؟
مثل همیشه لذت بردم از خاطرات جالبی که به زیبایی نوشتین
شاد باشید و سلامت

سلام
ممنون
شما هم همین طور

F.Gh پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام ، راستش من حدود یکسال میشه که فارغ التحصیل شدم و هنوز طرح ام رو شروع نکردم :دی می خواستم بدونم شما توی شبکه مدیر اینا هستین؟ و اگر هستین راجع به شبکه تون بپرسم! یا کلن اگر توصیه ای دارین. آخه می ترسم یه جای بد بیفتم، دوره قبل که ثبت نام کردم افتادم لرستان و نرفتم.

سلام
مدیر اینا کجا بود؟ من فقط یه پزشک عمومیم که مدتهاست پزشک سیار شبکه ام.
یعنی هرکسی که میره مرخصی میرم جاش!
ولایت ما همین طوره که توی این وبلاگ میخونین.
اگه دوست دارین تشریف بیارین!

ندا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ق.ظ

با سلام

وبلاگ" معایب و مشکلات زندگی و تحصیل در خارج از کشور"

تحلیل و بررسی دقیق هزینه های زندگی در فرانسه و ایتالیا و آلمان و ...

تجربیات تعدادی از دانشجویان فریب خورده در آلمان و فرانسه وایتالیا

معرفی شغل های دانشجویی در ایتالیا و فرانسه و آلمان(شستن توالت ها و شستن رستوران ها و...)


این وبلاگ برای کمک به کسانی که قصد تحصیل و زندگی در خارج از کشور را دارند ،ساخته شده است.

قبل از رفتن 5 دقیقه این وبلاگ را مطالعه کنید.

www.Tahsiil.blogfa.com

قابل توجه کلیه علاقمندان

maryam سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ

عاشق بچه شماره2 شدم با اون استدلالش

ممنون از نظرتون

سحر سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام تشریف بیارید شیراز. کمی گرم شده اما خب به نظرم دیدن طبیعت و بناهای تاریخی و مردم شیراز خالی از لطف نیست.
کم کم این خاطرات خنده دار ؛ داره تبدیل به فرهنگ اصطلاحات خودمونی پزشکی می شه ؛

سلام
از لطف و دعوتتون ممنون

×بـــانــو! سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

سلام
1.
7.
10. 6 رووووووووووووووووز!!!!!!!

عکس جدید عسل رو نمیذارید؟؟

سلام
سلام
ممنون از نظرتون
گذاشتن عکس عسل یکی از وظایف آنی محسوب میشه.
هر روز هم داره توی کتاب صورت به وظیفه اش عمل میکنه!

خبرنگار یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

آنا یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:45 ب.ظ

بچه رو کتک نزنید....
من دعوتتون میکنم به سنندج...هتل شادی دقیقا روبروی خوابگاه ما هستش...

چشم
اتفاقا تا حالا کردستان نرفتم

فردا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ http://med84.blogfa.com

سلام.
سعی نکنین افکار عمومی رو منحرف کنید دکتر! ما می دونیم شما روزی دو نوبت هربار ده دقیقه بچه رو می زنید!! رفتار بچه گواه این مدعاست!

سلام
پس لو رفتم بالاخره!

امیلی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://dlneveshtehayeman.persianblog.ir

مرسی جالب بود

خواهش

آسیه جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام آقای دکتر

مثل همیشه عالی بود

آقای دکتر عسل ناز نازی منو اذیت کنین میام با خودم میبرمشا آخ که چقد دلم میخواد ببینمش از طرف من محکم ببوسینش

سلام
ممنون
خب بیائین یکی دو روز ببرینش ما هم یه استراحتی بکنیم!

ریحان جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ http://itwasntme.persianblog.ir

خوشم اومد از عسل

من هم همین طور!

الهه جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ق.ظ

منم دعوتتون می کنم مشهد
یه هتلای خوبی داره
وااااااااااااااااااااااااااااای چرا بچرو می زنین
نه واقعا چرا از شما بعیده

ممنون
میدونم اونجا هتل رفتم!

پوریا جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

نه دکتر!
شیراز که بهتر اردیبهشت تشریف بیارین.
بهشت گمشده تو منطقه ی کامفیروز فارس هستش جای بدی نیست.باصفاست..
اینم لینک معرفی و عکساش..
http://www.makanbin.com/fars/place/%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA-%DA%AF%D9%85%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%A9/

ممنون

BARAN پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ http://mahe-mehr.mihanblog.com

2.... ای جاااااااااااااان...

ممنون

وکیل پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ق.ظ

سلام، بله دوباره، دفعه قبل اون پسر بچه که گوشی گذاشتین معاینش کنین، مادرش چی گفت؟!

سلام

هmehdi چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 ب.ظ http://bluesky8.blogfa.com

dishab barname 8behesht ro didid

نه
چطور؟

mehdi shahmoradi چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ http://bluesky8.blogfa.com

salam dr jan,az esfahan behtar jayi soraq nadaram!

سلام
ممنون از لطف و نظرتون

دکتر ترم 2یی!!! چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام اقای دکتر خییییلی جالب بود فقط ی گله:چرا اینقد عسلو اذیت میکنین؟!؟!

سلام ممنون
اذیت می کنم؟ مگه چکارش کردم؟

نوید هستم یک C.N.A چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ http://captain-medic.blogfa.com

:)
بسیار هم زیبا،خسته نباشین مثه همیشه

ممنون از لطفتون

یک عدد مامان چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ http://kidcanser.blogfa.com

کی مشکل اون سه حرفی نداره هیییییع!!
اوا اقای دکتر اصن کار خوبی نیست دست روی بچه بلند کنین ها

من هم هیییییییع!!

شما که اخیرا سفر خارجیو تشریف بردین

پوریا چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ق.ظ

اوه اوه اوه!‎اون خانوم شماره 5 چقدر بی اعصاب بوده!شانس آوردین که جفت پا نیومده تو صورتتون!‎‎‏ دکترجان!شما تشریف بیارین شیراز ببرمتون بهشت گمشده!‎

واقعا
این بهشت گمشده اسم یه جای خاصه یا کنایه از شیراز بود؟

مهران چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ق.ظ http://daneshjoyepezeshki.mihanblog.com/

سلام
به مورد یک میگفتین در راستای سی.یا.ست افزایش موالید وارداتش یه ساله ممنوع شده ایشالا به زودی فروش ،عرضه و نگهداریش هم ممنوع میشه
دکتر جان تنبیه بدنی راهگشا نیست بیایید با گفتگو مشکلات را حل کنیم

سلام
مگه مواد مخدره؟ ای بابا

نانی نار سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

الان مورد اول رسیذه به 15 سال؟
من 15 سالم بود نمیدونستم کلا فرق مردان و زنان چیست!
اپم

بله
زمانه فرق کرده خیلی هم فرق کرده

dr.soodi سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام حکیم باشی خودمون:)
واسه مورد9میفرستادینش پیش خودم واسش زرگری مینوشتم که عمرا نمیتونستن بخوننش:))))))

سلام

درمورد خصوصی تون هم چشم اما چرا آیا؟

صدای قلم2 سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ http://sedayeghalam2.blogfa.com

خخخخخخ پنجمی خیلی باحال بود
در ضمن به روزم

ممنون
مزاحم میشم

شاعر شنیدنی ست سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/


وای خیلیییی باحالن این چیزایی که می نویسین من هی داره حسودیم میشه خییییییلییی باحالن آخه ما سر کار همش دعوا داریم!!

ممنون
البته من فقط باحال هارو می نویسم!

عاطفه سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

سلام آقای دکتر
۷و۱۲)جلل مخلوق!!!
آخ سرم!!!آقای دکتر فکر میکنم این عشق به پزشکی و درجا زدنم داره منو دیوونه میکنه یعنی دیوونه ام کرده ولی کسی به روم نمیاره به نظر شما عمر و وقت تلف کردنه؟؟!

سلام
واقعا
به نظر من برین دنبال علاقه تون بقیه هرچیزی که میخوان بگن
نگذارین چند سال بعد مثل من افسوس زمانی رو که از دست دادین بخورین

sahar سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
مرسی و خسته نباشید.
آیا پیغام خصوصی خدمتتون رسید ؟

سلام
ممنون
بله خوندم
دارم فکر می کنم چی جواب بدم؟!

دکتر پرتقالی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

ما شما رو به شمال همیشه سبز دعوت می کنیم. نگران جایتان هم نباشید کلید باغ و ویلا هم در اختیار شما. صاحبخونه ازین بهتر

لطف فراوان شمارو از دوستان مشترکمون شنیده ام
از لطفتون ممنون

ستاره بامداد سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ب.ظ http://morningstars.blogsky.com

سلام
از بچه می پرسیدین احیانا قلبش خون گریه می کنه یا معمولی؟؟!!!

سلام

الی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.adrinabanoo.blogfa.com

دکتر توی سفر خارجی اسم ولایت رو نوشتین اگه سهون بوده اصلاحش کنید ( نظر خصوصی وبلاگ شما رو بلد نیستم من )

اون پست مال وقتی بود که اسم شهرو می نوشتم. تا زمانی که ماجرای تعطیل شدن موقت وبلاگ پیش اومد
به هرحال حذفش کردم
از لطفتون ممنون

سمیه سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام خوب من از زنجان وبلاگتونو می خونم و از صمیم قلب دعوتتون می کنم تشریف بیارین خونه مون اصلان هم تعارف نمی کنم

سلام
از لطفتون ممنون
توی مسافرت قبل از زنجان رد شدیم اگه خونده باشین

عطیه سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ

بفرمایید تهران. این چند روز هوا هم خیییییلی خوب شده. اگر اومدید به باغ ایرانی تو ده ونک هم سر بزنید. خیلی قشنگه. اون خانومه که خواب پاهاش سنگین بود خیلی جالبه. 1وقتایی آدما 1حرفایی میزنن که از نظر خودشون خیلی معنی میده اما خیلی ام جالبه
من خودم 1مدت ساعت که میخواستم بگم، اگر رو نیم بود میگفتم مثلا نیم ساعت به 2. اما الان بهترم

اتفاقا توی خرداد حتما باید یه سر بیام تهران
ممنون از لطفتون

زهره خاموش سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام .5و7 چه استرسی به شما وارد کردن .......من بودم هنگ میکردم چون حرفی برای گفتن نداشتم و میگفتم مریض بعدی 10مین بعد بیاد داخل..یه آب قندم میخوردم...

سلام
دقیقا
یعنی ما جرات داریم بگیم مریض ده دقیقه نیاد تو؟

پونی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

دعوت می کنیم لطفا

جواب قبل تکرار می شود

پونی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

دعوت می کنیم لطفا

به ولایت شما که توی مسافرت قبل اومدیم

وکیل سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام
١١- خود کرده را تدبیر نیست
پ.ن٥- دکتر دوباره کودک آزار شدی؟!

سلام
واقعا
دوباره؟

آقا خره دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ب.ظ

پزشک کودک آزار ندیده بودیم که اونم به لطف شما دیدیم.

چشمتون روشن!

سنجاقک دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ب.ظ http://sanjaaghak.persianblog.ir/

یه روزی تو یه مغازه بودیم که فروشنده اش خانم بود..ی بچه با پدرو مادرش اومدن داخل..باباهه گفت خانم زیرپیراهن استین دار دارین واسه این بچه؟خانمه گفت نه شرمنده..ولی رکابیش رو دارم اگه بخواین..
باباهه و مامانه برافروختن..باباهه گفت خانم شعورت کجاست..ادبت کو؟؟بی شخصیت و @$%&))#@( و رفتن بیرون..
ینی ما بودیم و فروشنده و خروار خروار تعجب!
خاطره ی شمارو خوندم یاد اونروز افتادم :)

یعنی واقعا گفت رکابی؟؟
چه فروشنده بی ادبی!!

گیلاس آبی دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

دکتر.
از شما بعیده بخوای با کمربند بچه رو سیاه و کبود کنی!!!

با کمربند؟

خودم دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ http://someone-like-me.blogsky.com

شاید فرقش این باشه که یه نابینا تو جامعه به عنوان یه ناتوان دیده نشه و به عنوان کسی که تونسته به درجه وکالت برسه بشناسنش. این خیلی مهمه!
ضمنا اینم مهمه که بدونیم چرا ایشون نیاز داشتن همسرشون بیاد همراهشون چون بار اول که خوندم اول از این خندم گرفت که طرف همه جا زنشم میبره اونم اول میگه شوهرم وکیله که بدونن همسره یه وکیله!
نیمدونم تونستم منظورم و برسونم!
به هرحال ممنون که گفتین

کاملا حق با شماست
کاملا منظورو رسوندین
خواهش می گردد

http://akscity.persianblog.ir دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ http://akscity.persianblog.ir

قصد تبادل لینک دارم با شما خبرم کنید

از لطفتون ممنون اما به تبادل لینک اعتقادی ندارم
من هروبلاگی که خوشم بیادو لینک می کنم

محسن:) دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ http://azghabl.blogfa.com

سلام آقای دکتر
چندتا از خاطراتتونو برای دوستا خوندم با ذکر منبع:)
کلی کیف کردن!

سلام
شما لطف دارین
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد